trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

Okay, it seems my plan was pointless and nobody is in the mood to play. I apologise for those -er- questions.

*
Seriously, sorry everyone, I won't do that again.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Oh and I'll xóa those questions, I don't leave them there, that would just be stupid.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Heh, yeah. Sorry XD
blackpanther666 posted hơn một năm qua
 blackpanther666 posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

BlindBandit92 said:
It's fine bro. ngẫu nhiên spot just needs a LONG LONG LONG.......DID I mention long? Break from trolls.

ngẫu nhiên spot is now the troll spot and it's somewhat annoying. But yea it's okay.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Yeah, I agree, I won't do that again. XD
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
I totally agree, I'm really sick of this "troll drama" LOL – Liên minh huyền thoại
Mrs-X posted hơn một năm qua
Dream-On said:
let me think for a moment..........








































































ok i forgive bạn don't do it again
select as best answer
 let me think for a moment.......... ok i forgive bạn don't do it again
posted hơn một năm qua 
*
Thanks and sorry for the fuss.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
np :)
Dream-On posted hơn một năm qua
*
xin chào Dream-On. I tình yêu that... tooooo cute! XD
Sinna_Hime_chan posted hơn một năm qua
misspansea said:
.....
select as best answer
 .....
posted hơn một năm qua 
Rainsky-57 said:
I played along on one. So, uh, it's okayyyy.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Nope, it was stupid of me, and I apologise for that.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
adultswimperson said:
Someone as an adult like myself would know better then to use "gay" as an insult, why the fuck would bạn do that?

Are bạn TRYING to get banned bởi pissing users off?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
He was trying to excite ngẫu nhiên club up. Ya know give us something to do but he didn't realize that many of us didn't appreciate it.
BlindBandit92 posted hơn một năm qua
*
Nope, it was a joke, I don't get kicks out of insulting people. I was trying to liven things up, so we could have some fun, but I seriously screwed up and I admit it. I'm sorry for being rude and mock-insulting anime.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Thanks, sorry for seeming like I had been hacked. Awesome các câu hỏi only from now on!
blackpanther666 posted hơn một năm qua
GoldnSnitch_96 said:
What plan?
I thought bạn had been hacked XD
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
No, I was just trying to have some fun, but it was stupid and I apologise.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
TheDirector said:
Not a problem, fellow Redwall fan.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
I shouldn't have insulted anime
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Don't beat yourself up. bạn didn't mean any harm.
TheDirector posted hơn một năm qua
*
Yes, Brian Jacques is awesome at writing! XD
blackpanther666 posted hơn một năm qua
-Wednesday- said:
Eh. I didn't even care.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Crazy8s17 said:
I didnt respond to them anyway so it all g!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
xXSweeneyXx said:
...
select as best answer
 ...
posted hơn một năm qua 
*
I understand how bạn feel... I'm sorry for saying such things, it was just a joke and I apologise. I was just trying to liven things up, but it was a stupid idea. Sorry.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
wantadog said:
Meh....



Boredom sucks...
select as best answer
 Meh.... Boredom sucks...
posted hơn một năm qua 
*
I also apologise to you, too, man. That must have seemed pretty out of character for me.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Yeah i noticed bạn misspelled *said...shame on you....XD
wantadog posted hơn một năm qua
*
Lol, yeah, that was pretty bad... Considering I normally write without using spell-check, I should know better.
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
Yes bạn should! *dramatic finger wiggle*
wantadog posted hơn một năm qua
awesome_sauce said:
Oh wow, now i feel bad about that one pic... heh, yeah wow...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
I haven't looked at those các câu hỏi and I'll xóa them, I don't want to leave them there like that. Sorry about the fuss
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
ok good, i dont normaly post especially rude things (or at least i try not to), but i guess im not in the best mood right now hoặc have been for a while
awesome_sauce posted hơn một năm qua
Jenjen_bunny said:
Yet another childish ploy... *sigh*
select as best answer
 Yet another childish ploy... *sigh*
posted hơn một năm qua 
*
nice pic of onew
Princess_seki posted hơn một năm qua
pEnELoPe3six said:
I actually appreciated that câu hỏi bạn made before :DD
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Sinna_Hime_chan said:
I wasn't there but xin chào dude...
select as best answer
 I wasn't there but xin chào dude...
posted hơn một năm qua 
*
bạn o'tay in mah book...everyone has their days, I should know & you'll have to do better than that for me not to still lurves ya ;)
Sinna_Hime_chan posted hơn một năm qua
Princess_seki said:
hey!no need to get depress i enjoy and i am in mood of playing:P
btw i tình yêu these types of câu hỏi when people got 9irritated
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Thanks :)
blackpanther666 posted hơn một năm qua
*
:)
Princess_seki posted hơn một năm qua
next question »