trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

Would bạn kill me if I đã đưa ý kiến I kind of liked Robert Pattinson?

Ha-ha. That got your attention, huh?

I found these trích dẫn online from Robert and I can honestly say now that I like him.
Read the picture below for yourself and then continue on đọc this question.
.
..
...
....
.....
....
...
..
.
Done yet?

Good.

What is your opinion on him now?
 Would bạn kill me if I đã đưa ý kiến I kind of liked Robert Pattinson?
*
What I meant was that before I read this, i hated him because of the whole gay sparkly emo vampire Edward thing. Now I respect him because he isn't like that. But I never đã đưa ý kiến I thought he was attractive; not in the least bit.
taytrain97 posted hơn một năm qua
*
Same here.
Babygirl92 posted hơn một năm qua
*
Jeydonfan101: I never đã đưa ý kiến I loved him! I just đã đưa ý kiến I respected him. READ A LITTLE. :O
taytrain97 posted hơn một năm qua
 taytrain97 posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

sapherequeen said:
No, and (pardon my language) anyone who would say yes needs to stick their head back up their ass.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
*claps & sự bỏ phiếu for best answer*
princess829 posted hơn một năm qua
*
...
swiftluver posted hơn một năm qua
Jeffersonian said:
I guess he's okay, but I'm not crazy about the guy even after I read that. Still I respect your opinion.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Ah, don't worry. It's not like I'm an obsessed người hâm mộ who thinks that if he dies 2012 will come early hoặc something, LOL – Liên minh huyền thoại xD
taytrain97 posted hơn một năm qua
Monrose said:
I've read that before, but I still think he's ugly as hell. I mean... bạn have all these hot celebs... Why him??
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
What I meant was that before I read this, i hated him because of the whole gay sparkly emo vampire Edward thing. Now I respect him because he isn't like that. But I never đã đưa ý kiến I thought he was attractive; not in the least bit.
taytrain97 posted hơn một năm qua
*
Okay :)
Monrose posted hơn một năm qua
dustfinger said:
i never really cared for him anyway.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
zanesaaomgfan said:
I was gonna say, Letmee người hâm mộ you. Then I relized, were already những người hâm mộ of eachother.

Now, I tình yêu him more.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Lolz xD
taytrain97 posted hơn một năm qua
PuNkRoCk123 said:
when i saw the movie.. i suppose i fell for him then i started to see how bad an actor he was and then how bad he made ma cà rồng look!! and ma cà rồng are the awesomest creatures but dont get me wrong i looove werewolves!! and Jacob ^-^ but no i dont blame you.. in every girls mind im sure we thought about Rob but never admitted it to ourselves..
select as best answer
posted hơn một năm qua 
emilyroxx said:
I would have đã đưa ý kiến yes to that câu hỏi until I read that. Now I would only kill bạn a little bit.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Lol, I don't blame you. It's still pretty hard to admit it. xD
taytrain97 posted hơn một năm qua
katiecain said:
No,because I like him too lol. And I would hope no-one here would, this isn't the Anti-Rob club and people are allowed to like whoever they want.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Babygirl92 said:
xD Omg, did he seriously say that about his character!
Lmao, that's so funny. xD
Where did bạn possibly find that?
And, no I don't think I'd hate you. I like him too, I just don't really like Edward that much. I mean, Pattinson doesn't SEEM like a bad guy, hoặc anything. From what I've seen and heard of him.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Flana_2 said:
No I woun't. But I know people would kill me cause I like Taylor Laughner. TEAM JACOB! WOO!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
BellaCullen96 said:
Yeah, I know that he doesn't like Twilight, and I have some respect for him, though I wouldn't necessarily say I'm a người hâm mộ of him
select as best answer
posted hơn một năm qua 
boolander25 said:
Dude if that guy showered for once and didn't act high and emotionless all the time, he'd be the shizz, but, he doesn't, sooo, IDK.
Then again, he did play Cedric Diggory...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
LUV_4_BIEBER said:
AHHHH SPARKLY!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡
select as best answer
posted hơn một năm qua 
friendsfan101 said:
Haha, no it's not weird! I heard that and I was like, "So I don't hate him completely anymore". But I haven't gone all obsessive over him hoặc anything, LOL.

select as best answer
posted hơn một năm qua 
xxXsk8trXxx said:
Okay, NOW I like him a teeny bit better. I still don't like the looks of him. And Edward Cullen IS a 108 năm old virgin. He should quit the Twilight biz if he hates it so much.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
I don't think he can quit. Because it wouldn't make sense if bạn suddenly replace the actor of famous character in a movie to a totally different one..
sapherequeen posted hơn một năm qua
*
True, true. I wasn't serious, though.
xxXsk8trXxx posted hơn một năm qua
jazzmine2345 said:
umm...i would kill u (JK) U CANT BELEAVE WAT HES SAIDS...DUH!!!!!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
demon_wolf said:
lol, thats so funny.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
deathchick9 said:
Yes.
select as best answer
 Yes.
posted hơn một năm qua 
*
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LizaIsARunner posted hơn một năm qua
*
I would suggest that bạn respect others' opinions........but that picture of the bloody dao, con dao is so great, I won't. :)
sapherequeen posted hơn một năm qua
*
I know. I'm strange.
sapherequeen posted hơn một năm qua
LadyL68 said:
Yes
select as best answer
posted hơn một năm qua 
lexie2635 said:
wow,i tình yêu him even more,lol.hes got some good poits.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
VampiresRevenge said:
Hahaha, I've read that before. I'm glad someone who hated him because he's a sparkling fairy in Twilight can change their mind and like him based on his actual personality. So many people hate him because he's in Twilight, and won't take the time to find out who he really is.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
McDreamyluva said:
Well he sure did a great job at portraying a 108 năm old maniac-depressive virgin who hates himself.
select as best answer
 Well he sure did a great job at portraying a 108 năm old maniac-depressive virgin who hates himself.
posted hơn một năm qua 
*
THat's because he is one...
deathchick9 posted hơn một năm qua
LizaIsARunner said:
naw.its cool.you got the right to your opinions.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
SuperUkeChan said:
LOL!
Before I read the quote I was about to say that I don't hate Robert and that I think he's even hot~ But I hate Edward.
And then I read the quote and I was like, LMFAO!
I agree with him, Edward is... Ahh... The worst character EVER~ I ha~te him.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Queenoftard said:
I won't kill you. I don't usually go murdering people who like other things than I do, just so that's said.
I'm not a big người hâm mộ of him, but I've always respected Robert for thinking Edward is a douche.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
ScottishChic said:
No, and anyone who does can go to hell.
bạn can like who bạn want.

Anyway, I think it's pretty cool that Robert plays Edward like that- but I wish he'd liven up a little- no pun intended.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
reneemonique said:
No,i like rob too:) bạn can like who bạn want no one wil judge bạn for it.
but oh my godd he did actually insult his own character didnt he hahah:)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »