trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

Did u know that dolphins are gay sharks?

XD
 GagaBFF posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

ksbass said:
Well that's original. Did bạn know that Flipper, the famous dolphin, committed suicide because he was depressed in captivity?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Maybe because he couldent be with the hot sharks
GagaBFF posted hơn một năm qua
*
Prob.
ksbass posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại
LadyL68 posted hơn một năm qua
LadyL68 said:
lol, that's the most ngẫu nhiên think i've heard all day.



Did u get that from Glee, bởi any chance? X-D
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
yes i did
GagaBFF posted hơn một năm qua
*
:D
GagaBFF posted hơn một năm qua
lovebaltor said:
Haha,from gLee,luv it,and omg,no,i didnt know that:o
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
yeah i didnt know that either. Brittney teaches me something new every episode :D
GagaBFF posted hơn một năm qua
*
Couldnt agree thêm ;P
lovebaltor posted hơn một năm qua
fugiami said:
DON'T WANT TO SOUND GEEKY, BUT ACTUALLY THATS NOT TRUE. DOLPHINS AND SHARKS DIFFER IN SEVERAL WAYS INCLUDING GENETIC MAKE-UP.AND DOLPHINS ARE THE ONE CREATURE ON THIS PLANET WHO CANNOT BE GAY DUE TO THE EXTA HORMONES IN THEIR FRONTAL LOBE. AND PLUS TOO, SHARKS BREATHE bởi RAM-VENTILATION AND DOLPHINS BREATHE bởi AN AIR HOLE. I AM GOING TO BE AN OCEANOGRAPHER WHEN I GROW UP SO I KINDA KNOW THIS STUFF.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Is ur huy hiệu lock on hoặc something?Becuase its kinda hard 2 process all the info u just typed because its in all caps.
lovebaltor posted hơn một năm qua
*
No no, this is a quote from Glee. We know it isn't true.
robothor1111 posted hơn một năm qua
*
Dolphins can't be gay, really? link
Antelo posted hơn một năm qua
dragonrider said:
That girl from Glee is so stupid but she's funny.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
She's my yêu thích person on Glee
GagaBFF posted hơn một năm qua
Bellarocks01 said:
U didn't know that?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
I HAVE NEVER WATCHED Glee BEFORE
fugiami posted hơn một năm qua
HaleyDewit said:
Off course they are and I'm Beyoncé.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
nic 2 meet u
GagaBFF posted hơn một năm qua
*
bởi any chance, can I have your autograph?! :D
cute20k posted hơn một năm qua
*
*shakes hand* Hola, Beyonce!
cute20k posted hơn một năm qua
zanhar1 said:
yes i did, and Kỳ lân are gay horses
select as best answer
 yes i did, and Kỳ lân are gay ngựa
posted hơn một năm qua 
*
haha,xDnice 1 zanhar1
lovebaltor posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại X-D
GagaBFF posted hơn một năm qua
*
the dolpin in this picturue looks really angry i think hes mad we found out he was gay, just wanted to point that out
zanhar1 posted hơn một năm qua
*
thanks lovebaltor
zanhar1 posted hơn một năm qua
dustfinger said:
Oh Britney i look phía trước, chuyển tiếp to your little bits of wisdom
select as best answer
posted hơn một năm qua 
deathchick9 said:
No i didn't.........
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Snugglebum said:
really? did bạn know that grasshoppers were crickets on steroids?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
lmao
LizaIsARunner posted hơn một năm qua
LizaIsARunner said:
Cool.Did bạn know that Magic Johnson is a midget on steroids??
select as best answer
 Cool.Did bạn know that Magic Johnson is a midget on steroids??
posted hơn một năm qua 
*
XD I luv that movie I forget the name of it tho. Its about those dimoand thieves one of them acts as a baby for a couple to steal dimoands.
Seastar4374 posted hơn một năm qua
ScottishChic said:
As a matter of fact, I DID!

Did bạn know điệu salsa, salsa is not just a zesty dip??
select as best answer
posted hơn một năm qua 
hollywoodluv said:
I'm pretty sure my cat has been đọc my diary
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Bond_Of_Fury said:
And do bạn know how to recognize a gay tiger?
"Hey, wildebeast!!!" *rawr* ;)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Antelo said:
Sure. And did bạn know that poodles are gay cats?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Seastar4374 said:
*covers my dolphin's ears* bạn didn't hear this Skippy
select as best answer
posted hơn một năm qua 
isabellabiebs said:
Brittany, hehe:) lol, awesomest person on glee(apart from rachel)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
darkwave said:
no
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »