Mario Kart Wall

Next Previous

hiển thị các bài viết 1-10 của 43

Quwadles đã đưa ý kiến …
I just had to give my WII away. Could be bossing cầu vồng Road right now đã đăng hơn một năm qua
MarioKart547 đã bình luận…
link hơn một năm qua
AsepAzez đã bình luận…
Wanna get access to Mario Kart 8 for free on your PC? Visit: linkGet it for free now and prepare yourself for amazing races with your yêu thích Nintendo Characters! hơn một năm qua
hermnatse đã bình luận…
Wanna get access to Mario Kart 8 for free on your PC? Visit: linkGet it for free now and prepare yourself for amazing races with your yêu thích Nintendo Characters! hơn một năm qua
crying
thetankmoment đã đưa ý kiến …
My MarioKart disc has scratches on it. đã đăng hơn một năm qua
LPSflower đã bình luận…
bạn can still use it hơn một năm qua
LPSflower đã bình luận…
right? hơn một năm qua
kamila22233333 đã bình luận…
Mario Kart người hâm mộ Pages hơn một năm qua
lukeywn đã đưa ý kiến …
MARIO NEEDS YOU! Do bạn draw Mario pics? Write Mario stories? Make your own Mario YouTube video hoặc make comics? Come and register for an authors thông tin các nhân at link today :-D đã đăng hơn một năm qua
MarioKart537 đã bình luận…
Wanna get access to Mario Kart 8 for free on your PC? Visit: linkGet it for free now and prepare yourself for amazing races with your yêu thích Nintendo Characters! hơn một năm qua
AsepAzez đã bình luận…
Wanna get access to Mario Kart 8 for free on your PC? Visit: linkGet it for free now and prepare yourself for amazing races with your yêu thích Nintendo Characters! hơn một năm qua
hermnatse đã bình luận…
Wanna get access to Mario Kart 8 for free on your PC? Visit: linkGet it for free now and prepare yourself for amazing races with your yêu thích Nintendo Characters! hơn một năm qua
ppgFireball đã đưa ý kiến …
MARIO KART IS DA BOMB! đã đăng hơn một năm qua
Dragon-88 đã đưa ý kiến …
I like every Mario Kart game! đã đăng hơn một năm qua
PrincssRosalina đã bình luận…
i like this game hơn một năm qua
duckpoo đã đưa ý kiến …
this game is so easy. i beat it so quickly. i'm a master at mario kart and mario kart7 đã đăng hơn một năm qua
hmmm
buggyboy đã đưa ý kiến …
How do bạn unlock everything? đã đăng hơn một năm qua
bla1992 đã đưa ý kiến …
Check out www.etsy.co.uk/shop/beesnbobs I have vintage items regarding SuperMario on there! I tình yêu Mario! :) đã đăng hơn một năm qua
buggyboy đã đưa ý kiến …
I beat the game, but I still can't find out how to unlock the other charters. đã đăng hơn một năm qua
kittylover16 đã đưa ý kiến …
I like đào and giống cúc, daisy :D đã đăng hơn một năm qua
big smile
boyzboyz đã đưa ý kiến …
i have mario kart 7 for 3ds it is soooo cool my yêu thích is yoshi hoặc donkey kong hoặc mario đã đăng hơn một năm qua
big smile
TerminatorT600 đã đưa ý kiến …
I like Yoshi đã đăng hơn một năm qua
EclipseShadow đã bình luận…
I tình yêu him.Sooo cute!Isn't he adorable?! hơn một năm qua
XXMordecai4ever đã đưa ý kiến …
MARIO KART WII!!! đã đăng hơn một năm qua
mehparty3 đã đưa ý kiến …
i'm the 3,700 fan!! yes!! đã đăng hơn một năm qua
monkey
Im_awesome2012 đã đưa ý kiến …
Ughhhh... hackers, dooshbags, and asswipes make the game so boring D:

Im an advanced player. I have EVERYTHING. But when i go on Wi-Fi these PUNKS trash it up and make me look like a shitty player! >:U

I cant get to 8000pts in VS hoặc Battle because of them. :c I'm stuck in the 7400's. đã đăng hơn một năm qua
Im_awesome2012 đã bình luận…
Nvm about the VS. xD Its just battle! its just-- UGH! hơn một năm qua
StormEcho đã bình luận…
That's why I don't play online. Too many trolls. hơn một năm qua
E-rock đã bình luận…
That is why I don't play it much anymore. I'd have 9999, and because of a hacker hoặc a DC, id lose 500 vr. hơn một năm qua
meh
gamergal đã đưa ý kiến …
no one is here!!!!! đã đăng hơn một năm qua
big smile
Elemental-Aura đã đưa ý kiến …
xin chào Waluigi and Rosalina shippers! I just finished making a club for these two and it would be really great to have some help to get my club started!

link đã đăng hơn một năm qua
gracelove đã bình luận…
Hello Nice meeting bạn here, how are bạn today i will want us to be Những người bạn contact me here with my e-mail address (grace w i l l 3 2 @ y a h o o . c o m ) because i have a special reason why have contacted bạn so that i can send bạn my các bức ảnh and also tell bạn thêm about myself here is my e-mail address( gracewill32@yahoo.com ) bạn can also drop me your email mail address i am waiting to get a reply from bạn remember that co-lour, language hoặc age and distance does not matter but understand matters Yours New Friend Miss Grace hơn một năm qua
boyzboyz đã bình luận…
o ok maybe i will tham gia hơn một năm qua
smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Been playing Mario Kart 64 lately, can't beat that old classic! Still have my old N64 console and everything! Wouldn't trade it for a Wii, PS3, hoặc Xbox360 on any được trao day! đã đăng hơn một năm qua
gracelove đã bình luận…
Hello Nice meeting bạn here, how are bạn today i will want us to be Những người bạn contact me here with my e-mail address (grace w i l l 3 2 @ y a h o o . c o m ) because i have a special reason why have contacted bạn so that i can send bạn my các bức ảnh and also tell bạn thêm about myself here is my e-mail address( gracewill32@yahoo.com ) bạn can also drop me your email mail address i am waiting to get a reply from bạn remember that co-lour, language hoặc age and distance does not matter but understand matters Yours New Friend Miss Grace hơn một năm qua
daisyandrosie đã đưa ý kiến …
How dare people say Baby giống cúc, daisy is stupid!! She is Cute! đã đăng hơn một năm qua
heart
Pineapple07 đã đưa ý kiến …
I luv Baby Mario!!!!!!!!!!SOOOOO CUTE!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
luxojr86 đã đưa ý kiến …
I play this game a lot, and I ALWAYS get 1st place, no joke! đã đăng hơn một năm qua
canddfan29 đã bình luận…
omg! me too! hơn một năm qua
gamergal đã bình luận…
Me three :) hơn một năm qua
Noeli-Chan đã đưa ý kiến …
Hey, would bạn mind change that description? Don't forget mk7 ^^ đã đăng hơn một năm qua
Harpaw8 đã đưa ý kiến …
I have driven down a road called cầu vồng road :P đã đăng hơn một năm qua
Noeli-Chan đã bình luận…
Well, you're not the only one xD kidding hơn một năm qua
canddfan29 đã bình luận…
it's pretty but i hate that 1 hơn một năm qua
daisyandrosie đã bình luận…
Which one? MKW? hơn một năm qua
big smile
Sarah6789 đã đưa ý kiến …
I tình yêu this game it is the best driving game ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
carlymimi1 đã đưa ý kiến …
follow me on twitter @MindlessCeCe143 and i'll follow back :) đã đăng hơn một năm qua
E-rock đã đưa ý kiến …
Send me a message if bạn want to race. :) đã đăng hơn một năm qua
popzi-angel14 đã bình luận…
omg O_O!mario is driving hơn một năm qua
Janay_Martin đã bình luận…
Lol! XDDD hơn một năm qua
suicune90 đã đưa ý kiến …
friend code exchange? đã đăng hơn một năm qua
cool
knuckles220 đã đưa ý kiến …
if u come in first place add mee đã đăng hơn một năm qua
tongue
Awsomeizer đã đưa ý kiến …
HELLO people!! if bạn r good at mario kart ADDDDDDDD MEEEEEEEEEEE đã đăng hơn một năm qua
E-rock đã đưa ý kiến …
Does anyone wanna add me? :3 đã đăng hơn một năm qua
MisterH đã đưa ý kiến …
twenty free games people, if bạn visit the eShop channel at least once bởi 11:59, august 11, eastern time: link
One of the games included is Mario Kart: Super circuit. đã đăng hơn một năm qua
ariastarlove đã đưa ý kiến …
im rank A... >__< no stars
2407-3973-5201
i always use king boo hoặc đào :D đã đăng hơn một năm qua
DracoLuver đã đưa ý kiến …
I miss the one for Nintendo 64! It was super fun <3 đã đăng hơn một năm qua
mischievous
Lharbauer đã đưa ý kiến …
domo farted màu hồng, hồng clouds đã đăng hơn một năm qua
ebl247 đã bình luận…
lol! fart fart! hơn một năm qua
paradisebird đã bình luận…
haha! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
lolfan88 đã bình luận…
Lol! hơn một năm qua
soniconpudaisy đã đưa ý kiến …
plz add me 1162 0390 0702 đã đăng hơn một năm qua
ebl247 đã bình luận…
i will hơn một năm qua
soniconpudaisy đã bình luận…
i need ur fc tho the right one hơn một năm qua
ebl247 đã bình luận…
oh heres the right 1 3052 2999 7946 hơn một năm qua
heart
Scourgestar đã đưa ý kiến …
ha! guys! u gotta look this up! its a story called Waluigi's adventure! i only read a few pages cause its 40 pages long....but it was really awesome from what i read! u guys should read it! đã đăng hơn một năm qua
Scourgestar đã đưa ý kiến …
i was listening to " we are the champions" and i just kept thinking of mario and luigi. đã đăng hơn một năm qua
laugh
GeekGirl đã đưa ý kiến …
a few days cách đây i showed my mum this game and now she loves it![even though she can't do it] đã đăng hơn một năm qua
Scourgestar đã đưa ý kiến …
u now what is so weird? ok at first i didnt exactly care about mario cause i havent played the games and their isnt eny mario stuff out. an then i play Mario kart and know i really really like mario and luigi. and BOOM! Their is just mario kart stuff every where! IT is just so strange. đã đăng hơn một năm qua
heart
Scourgestar đã đưa ý kiến …
I tình yêu Luigi too!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
jbiebgirl100 đã đưa ý kiến …
i tình yêu luigi đã đăng hơn một năm qua
heart
CornChips đã đưa ý kiến …
Awesome racing game ever. I like MK64 forever though. đã đăng hơn một năm qua
JamesAndMe đã đưa ý kiến …
about to play Mario Kart đã đăng hơn một năm qua