thành viên fanpop từ năm May 2011

  • Female, 26 years old
  • Favorite TV Show: CASTLE, Bones, El Barco, Desperate Housewives, Những người bạn
    Favorite Musician: ! Lady Gaga !
    Favorite Book or Author: Fifty Shades Trilogy, the Twilight & Harry Potter series
tranh ghép mảnh danh sách

Những Câu Lạc Bộ Của Tôi

thông tin trên tường của tôi

heart
Kymissy đã đưa ý kiến về Lady Gaga
GAGA SLAYED THE SH*T OUT OF ME WITH VENUS!

I am so impressed with ALL of her songs, it's so hard for me to pick a yêu thích one bc seriously they're all so great, but now Venus.. UGH I tình yêu IT, it's one of the bests! <3
And if I think about the rest of the songs... ARTPOP, MANiCURE, Sexxx Dreams, G.U.Y... ugh ARTPOP is going to be the end of me :')) <3 đã đăng hơn một năm qua
LOLerz25 đã bình luận…
Tbh, I wasn't really expecting much since the snippets didn't quite do it for me. But after listening to the entire song tho... OTL The slayage of this era so far is just spectacular. <3 hơn một năm qua
meh
Kymissy đã đưa ý kiến về Lady Gaga
But WHY is it alright to post inappropriate contents with inappropriate titles, which were already đã đăng million times ago, and not okay to post gần đây các bức ảnh (-even if they're taken bởi paparazzis). EVERYONE is doing that.. That's what I fail to understand. đã đăng hơn một năm qua
geocen đã bình luận…
I agree with you, fanpop is not what used to be hơn một năm qua
geocen đã bình luận…
...Also the 'images section' is not used correctly hơn một năm qua
Kymissy đã bình luận…
Thanks for that, I checked the fanpop spot, hope they'll give an answer which will make the whole thing clear. Coz seriously I have read the Terms of Service but I couldn't find any lists of what we CAN and CAN'T post.. Until then I think it's better for me if I stay away from posting any các bức ảnh hoặc images, I think this was my last warning & I don't wanna lose my acc. :| Thanks for the help :* hơn một năm qua
heart
Kymissy đã đưa ý kiến về Lady Gaga
Oh my gosh, what happens when I'm not around for a couple of days (or weeks, yay..), I guess I just missed the whole voting for the new look, oh jeeez I'm sorry :(
Anyways, it looks FANTASTIC, tình yêu IT! <33 The banner is my fav!
a m a z i n g <3 đã đăng hơn một năm qua
artpop2014 đã bình luận…
Hello little monsters. I have beautiful lady gaga applause posters for sale. they are great quality material and look thêm like art than a standard poster. message me if bạn are interested x hơn một năm qua