tạo phiếu bầu

Seri chạng vạng Seri Chạng Vạng Số Phiếu Bầu

sắp xếp theo:  được tạo gần đây | phổ biến nhất
hiển thị seri chạng vạng số phiếu bầu (11101-11200 of 11845)
người hâm mộ lựa chọn: carl----- what????
34%
idk&# 39; d that he approve the...
22%
người hâm mộ lựa chọn: Sometimes.
45%
28%
người hâm mộ lựa chọn: Edward
51%
23%
người hâm mộ lựa chọn: Vampire
Vampire
88%
Werewolf
12%
người hâm mộ lựa chọn: I'm not dressing up
31%
14%
người hâm mộ lựa chọn: Edward
85%
15%
người hâm mộ lựa chọn: Everywhere bởi Michelle Branch
17%
13%
người hâm mộ lựa chọn: Alice
71%
19%
người hâm mộ lựa chọn: Emmett
56%
39%
người hâm mộ lựa chọn: Edward
66%
Alice
13%
người hâm mộ lựa chọn: Outside, on a cloudy ngày of course
49%
41%
người hâm mộ lựa chọn: Classic black
76%
8%
người hâm mộ lựa chọn: Yes i would become vampire
Yes i would become vampire
50%
no id rather hang with jacob...
17%
người hâm mộ lựa chọn: I hope and wish that they do...at least the good, sparkley ones
43%
25%
người hâm mộ lựa chọn: The book better than the movie
The book better than the movie
84%
theyll be the same
8%
người hâm mộ lựa chọn: Im not a guy
Im not a guy
95%
Im a guy
5%
người hâm mộ lựa chọn: Yes Yes Yes!
46%
34%
người hâm mộ lựa chọn: All of the above!
54%
23%
người hâm mộ lựa chọn: Girl:)
Girl:)
96%
Boy☺
3%
người hâm mộ lựa chọn: 13-17:)
13- 17:)
61%
18- 22:)
21%
người hâm mộ lựa chọn: No i'll like it better if their both ma cà rồng
No i&# 39; ll like it better if...
69%
9%
người hâm mộ lựa chọn: read what
read what
80%
18%
người hâm mộ lựa chọn: Team Edward! I like my men cold, dead and sparkly!
68%
15%
người hâm mộ lựa chọn: yes
41%
no because he doesnt eat and...
27%
người hâm mộ lựa chọn: No. But I could change my mind if I had Edward ;)
29%
25%
người hâm mộ lựa chọn: No, but I'm planning to
No, but I&# 39; m planning to
40%
YES! LOVED IT!
27%
người hâm mộ lựa chọn: No
48%
Maybe So
45%
người hâm mộ lựa chọn: Read Breaking Dawn over and over [ect.], until something new comes up.
Read Breaking Dawn over and...
44%
Live my life like I did before...
26%
người hâm mộ lựa chọn: Yes
33%
If he does, fine. If he don&# 39; t,...
24%
người hâm mộ lựa chọn: No
78%
22%
người hâm mộ lựa chọn: be super mad
be super mad
34%
rip the book in half and burn...
16%
người hâm mộ lựa chọn: Yup
Yup
73%
27%
người hâm mộ lựa chọn: No
55%
I Dunno
34%
người hâm mộ lựa chọn: All three, hoặc only two. (comment which ones)
38%
33%
người hâm mộ lựa chọn: Stephanie Meyer!
66%
15%
người hâm mộ lựa chọn: Yes of course!
75%
17%
người hâm mộ lựa chọn: Yes! I took it everywhere...hehe...oops
54%
25%
người hâm mộ lựa chọn: Of Course!
53%
35%
người hâm mộ lựa chọn: A half and half
61%
39%
người hâm mộ lựa chọn: No one, I like them as they are! =)
46%
13%
người hâm mộ lựa chọn: Yes!
28%
24%
người hâm mộ lựa chọn: right now only hardcover but it will be printed in paper back later
right now only hardcover but...
49%
16%
người hâm mộ lựa chọn: ME
ME
58%
NOT ME
42%
người hâm mộ lựa chọn: Yes
67%
33%
hòa!
43%
yes their hair is cuttable- ......
43%
người hâm mộ lựa chọn: Edward
Edward
92%
Not so sure
4%
người hâm mộ lựa chọn: Seth
Seth
33%
Angela
28%
người hâm mộ lựa chọn: over 1000
over 1000
21%
501- 600
15%
người hâm mộ lựa chọn: Yes!!!!!
69%
Not Really.
29%
người hâm mộ lựa chọn: It's safe, it doesn't give much away.
It&# 39; s safe, it doesn&# 39; t give...
33%
31%
người hâm mộ lựa chọn: Twilight Series ma cà rồng
92%
4%
người hâm mộ lựa chọn: Havn't been on Youtube yet
Havn&# 39; t been on Youtube yet
53%
31%
người hâm mộ lựa chọn: Yes!
90%
7%
người hâm mộ lựa chọn: Edward - Mind đọc
80%
20%
người hâm mộ lựa chọn: nope, none
nope, none
60%
dedicated ngườ i hâ m mộ
27%
người hâm mộ lựa chọn: Edward. DUH!
Edward. DUH!
85%
Jacob
15%
người hâm mộ lựa chọn: Yes! It Will Be Amazing To Know!
Yes! It Will Be Amazing To...
63%
20%
người hâm mộ lựa chọn: I Like the Bella we have!
47%
18%
người hâm mộ lựa chọn: TRUE?
TRUE?
58%
hoặ c FALSE? If bạ n dare???
22%
người hâm mộ lựa chọn: He is to self centered to let bella go. (even though she likes Edward more)
He is to self centered to let...
34%
He has no faults
25%
người hâm mộ lựa chọn: Bella
54%
46%
người hâm mộ lựa chọn: Dunno
Dunno
62%
27%
người hâm mộ lựa chọn: None of the above--plus a portcullis is a large door!
None of the above-- plus a...
77%
21%
người hâm mộ lựa chọn: NO!
73%
9%
người hâm mộ lựa chọn: Stopping Bella from becoming a vampire.
Stopping Bella from becoming a...
28%
Stopping someone from coming...
20%
người hâm mộ lựa chọn: No!
62%
23%
người hâm mộ lựa chọn: No
78%
22%
người hâm mộ lựa chọn: Nah, they hate each other
65%
35%
người hâm mộ lựa chọn: yes
86%
14%
người hâm mộ lựa chọn: this isn't a yes hoặc no question..
this isn&# 39; t a yes hoặ c no...
42%
dracula is a vampire- ......
23%
người hâm mộ lựa chọn: Edward would have told her
Edward would have told her
37%
Yes she would have figured it...
27%
người hâm mộ lựa chọn: NOPE!!!
NOPE!!!
67%
33%
người hâm mộ lựa chọn: edwards daddy
edwards daddy
67%
edward&# 39; s tì nh yê u
20%
người hâm mộ lựa chọn: tình yêu it! I think it's really cute!
tì nh yê u it! I think it&# 39; s really...
65%
It&# 39; s stupid.
14%
người hâm mộ lựa chọn: none
52%
1- 10
30%
người hâm mộ lựa chọn: She won't thrist for blood as much, but she'll still need/want it.
51%
30%
người hâm mộ lựa chọn: I LIKE THE EDWARD WE HAVE!!
73%
16%
người hâm mộ lựa chọn: Cold like Edward
Cold like Edward
72%
Warm like Jacob
28%
người hâm mộ lựa chọn: Edward
Edward
88%
Jacob
13%
người hâm mộ lựa chọn: No one will.
36%
Someone will, not sure who or...
20%
người hâm mộ lựa chọn: NEVER!!!!
NEVER!!!!
87%
13%
người hâm mộ lựa chọn: Dunno...
Dunno...
36%
30%
người hâm mộ lựa chọn: Vampire Edward
Vampire Edward
98%
Werewolf Jacob
2%
người hâm mộ lựa chọn: HES PRETTY SEXY
34%
no way they have the perfect...
33%
người hâm mộ lựa chọn: Edward Cullen
Edward Cullen
46%
I tì nh yê u thê m than one
12%
người hâm mộ lựa chọn: twilight
62%
19%
người hâm mộ lựa chọn: 10
28%
my tì nh yê u for him is higher than...
27%
người hâm mộ lựa chọn: Yes
61%
only if they actually like...
20%
người hâm mộ lựa chọn: Edward Cullen
91%
8%
người hâm mộ lựa chọn: I think Jacob will still imprint.
I think Jacob will still...
71%
Since Bella is taken, he may...
10%
người hâm mộ lựa chọn: I tình yêu them!!
I tì nh yê u them!!
89%
I like the mộ t giâ y one, but not...
5%
người hâm mộ lựa chọn: Yeah totally
Yeah totally
82%
I would like one in Jake&# 39; s POV
10%
người hâm mộ lựa chọn: Bella
Bella
61%
Alice
24%