Total Drama Island TD RPness

DandC4evacute posted on Feb 22, 2012 at 10:16PM
this is an rp.

RULES:
1. NO IGNORING POSTS!
2. if you start something, make sure that you can add everyone in it too!





and..........BEGIN!

Total Drama Island 16891 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 3051-3100 of 16891

hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: *frowns*
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: you can have fun at prom!
Calvin: you guess?
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: Doo-doo-doo.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: Sami? What are you planning to be?
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: An author.
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Veronica: well, i want us to be a couple.

Jenny: i wanna be a pre-k teacher.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: a successful lawyer.
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: so....
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Veronica: wait, when's the prom?
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: No, I'm not kidding.
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: BORED!
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Calvin: tonight.
Evil Calvin: it's a long story.
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: I've got time.
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Veronica: oh. i see your parents! *points to them*
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Calvin: hey, mom, dad.
Evil Calvin: I'll spare you the details. I was created to do this.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
(hello?)
hơn một năm qua DandC4evacute said…
(doodeedoo)
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Mrs. Johnston: what are you doing out here calvin?
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: Uh-huh.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Calvin: it's a Sunday.
Evil Calvin: what?
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: No, nothing.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Evil Calvin: *rolls eyes* (btw, I DIDN'T mean the title to be like that.)
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: So...you gonna start your plan now?
(Yeah, I know.)
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
( i still kinda laugh alittle)

Mrs. johnston: yeah, but. nevermind.

Veronica: what time is the prom calvin?
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Evil Calvin: if your FRIENDS don't keep on getting in the way!
Calvin: 8:00.
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: *runs in and tackles Star* GUESS WHAT?!
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: No one's in the way now.*sees Sami* Never mind.
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Evil Calvin: *rolls eyes*
Adriana: OMG, guys! i got a letter from Stanford!
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: Don't guess, then.
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Veronica: ok.
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star:*to Sami* Oh sorry. What?
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: what was it, Sami?
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: I got my first "A-" average! YAY!
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: That's awesmazing, Sami.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: that's great! my entire future, is in this letter. *opens it*
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: What's it say, Adriana?
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Jenny: what is it?
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: LEMME SEE IT!
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: I GOT IN!
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: Awesome.
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: Huzzah.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: I KNOW!
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: YAY!
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: I hope I get into NYADA.
hơn một năm qua Courtneyfan214 said…
Jenny: well, congratz
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Hadar: stilldon'tknowwhattodowithmylife.
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: I'm cool with Radford University.
hơn một năm qua DandC4evacute said…
Adriana: i am SO happy!
hơn một năm qua Tdinoahiscute4 said…
Sami: Me, too!
hơn một năm qua noahnstar1616 said…
Star: I'm happy for you.