Các anh hùng của đỉnh Olympus Wall

hiển thị các bài viết 421-430 của 5085

Calypso0 đã đưa ý kiến …
chapter 31 of my SoN fanfic's up. Actually, It's been up for a while... I đã đăng it yesterday but I forgot to mention it *sheepish smile* So, yeah. I hope bạn like it! đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I luv ur fanfic hơn một năm qua
caira56 đã bình luận…
I never even raed your fanfic so I don't know what bạn are talking about? hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Cair56 u should read it it's soooo good hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
i just đã đăng Chapter 13 for my Son of Neptune đã đăng hơn một năm qua
big smile
jessie0147 đã đưa ý kiến …
Go to AthenaKid123 on youtube. I got some pretty awesome favorites:D đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Attention people of this club: guess what! i almost died today! it was scary, this guy had a gun! i thought he was going to shoot me!!!! luckily he didnt and im still hear now, so no worries, but if i died, what would happen to my fanpop account....lol, my hater would be so happy! (i have an unnknown hater) haha, kay well yah...im bored, and i changed my icon! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Did bạn learn a leason? They say a near death experience always teaches bạn something... hơn một năm qua
crazypegesus980 đã bình luận…
well were not dead....nuts i have to do my history proj hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Yay! I survived may 21!!!!! WAHHOOOOOOOOO!!!!!!! hơn một năm qua
childofaeolus đã đưa ý kiến …
The tiếp theo chapter of elle trick is up! đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
tiếp theo chappie of Forbidden is up! đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
Yay!!!!!!!!!!!!!! :) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
xin chào guys! I wrote up another bánh nướng xốp, muffin game called "Rapunzeleah's bánh nướng xốp, muffin Game ;)" so if bạn want, go ahead and continue! đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Do bạn know the bánh nướng xốp, muffin game, the bánh nướng xốp, muffin game, the bánh nướng xốp, muffin game, do bạn know the bánh nướng xốp, muffin game, that lives in the Giải cứu thế giới of Olympus forum?
XD đã đăng hơn một năm qua
GreekRULES515 đã bình luận…
NOPE hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Its awesome check it out!!! hơn một năm qua
LeoValdezRulz đã bình luận…
YES!!!!!!!!!! hơn một năm qua
crying
jessie0147 đã đưa ý kiến …
*Cries* HecateA just broke up Percabeth! *Sobs harder* Why?!? WHY?!?!?! *Sobs* đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
It might happen in the real thing. Remember Jason got a girlfriend so Percy might too. hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
she can really pull up good tricks hơn một năm qua
jessie0147 đã bình luận…
Grrrrr IM her sister! I should have seen it coming. hơn một năm qua
smile
tracytracy2000 đã đưa ý kiến …
Hey, I have started a diễn đàn (its a game) bạn rate the character above. Plz participate link đã đăng hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
Hey, bạn guys probably weren't expecting it seeing as I just đã đăng yesterday, but I put up a new chapter of Son of Neptune, enjoy :) đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
Well, the Honor in Death, but it's on the Son of Neptune forum... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
sweet, once i finish my mentally challenged and extremely hard homework, i'll read itXD hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Well it's supposed to say awesome chappies hec^ haha hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
i know you'll propably think i'm stupid but... what's spam? đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
On here, it's pretty much posting things that have no relation to what's being talked about hoặc is not needed to be said. For example, if we were discussing something about the Mất tích Hero, and someone randomly posts 'I like pie!' hoặc something like that, then that's considered spam. Repeating what bạn hoặc someone else đã đưa ý kiến before is also considered spam. Posting four hoặc five posts when bạn could just chỉnh sửa your earlier post is considered spam. bạn buying what I'm selling? And don't worry about it. It wasn't a stupid question. A little obvious but not stupid. It happens to everyone. hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
ohhhhhh. thanks! :) hơn một năm qua
cake
AmazingPercy đã đưa ý kiến …
Happy Birthday NicodiAngelo

And Happy Demigod Week!

And 136 days to go till SoN đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
im sorry but where did it say it was Nico's birthday today, RICK? hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
I don't actually know, I learned in from Hecate this moring before everyone started saying happy birthday... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
U don't know Nico di Angelo????????????? Why don't u jut call me a bitch?! Would've been nicer than saying bạn don't no nico di Angelo! Wow, my dreams are crushed!!!!!!! Jk-Ish hơn một năm qua
cake
PenelopeWolf1 đã đưa ý kiến …
HAPPY 13 B-DAY NICOO!!! :DDDD Heres some Cake ;) đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã đưa ý kiến …
HAPPY 13th B-DAY NICO!!! đã đăng hơn một năm qua
greenstergirl đã bình luận…
yayayayayayayay hơn một năm qua
cake
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Happy Birthday Nico di Angelo!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
<333 hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
WooHoo it's Nico di Angelo's 13/83 B-day! đã đăng hơn một năm qua
cake
Persephone16 đã đưa ý kiến …
Happy Birthday Nico Di Angelo!!!! đã đăng hơn một năm qua
blush
wisegurl đã đưa ý kiến …
Hehehe nico kick roheha off the most dedicated list:)
đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Kicked** hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Whoops:D hơn một năm qua
laugh
Idunn đã đưa ý kiến …
The new chapter to "The Mất tích Golden Apples Of Youth" is posted
đã đăng hơn một năm qua
cake
partypony đã đưa ý kiến …
According to people in Camp Half-Blood, it's Demigod Day.
So...
HAPPY DEMIGOD DAY! đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
it is???? i guess i'v been sooo busy with artemis, i didn't notice. :) hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
mhm! and i got presents! haha:DDD hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
:) hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
137 days to go!!!!! EEEEK! :) đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
mhm, i was gonna post that in like an hour, but u did it so yehhh nvrmind hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Yay!!! hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
HEy Guys! RR just twittered that the printing process for the son of Neptune started đã đăng hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Whoo hoo! hơn một năm qua
Jas55jar đã bình luận…
OMG, that's awesome!!! hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
yahh, u told me a little bit ago;DD hơn một năm qua
smile
Persephone16 đã đưa ý kiến …
I just đã đăng a songfic. If bạn wanna check it out, here's the link:
link
Let me know what bạn think.
:P đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
aweomse! hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Yeah it's great! hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
It's fun to, it runs to play, it's fun to read stories from Hecate,it's fun to party with Partypony, but it's. But it's not fun to wait for the son of Neptune, Harmonica solo!
138 days people, we can do it! đã đăng hơn một năm qua
percyLover101 đã đưa ý kiến …
OMG OMG OMG!!!! I'm so close to be done wit the ngôi vua, ngai vàng of ngọn lửa, chữa cháy it makes me want to cry!!! I know I'm lame for liking books, but I tình yêu it too much to not care!!! I tình yêu THE PERCY JACKSON AND KANE AND Giải cứu thế giới OF OLYMPUS SERIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
sách are my hobby!!!!!!!!!!!!! bạn aren't lame for liking them! And I promise that I'm not a dork:) hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Yeah, yu are not lame. sách are like my life. hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
no no it's the kane cronicles book (a book to read wen u don't have any P.J. sách to read) LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
wake up and smell the blossoms because there is 138 thêm days! and guess what! bạn can now pre-order it on amazon!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Yay! But I'm not gunna preorder it ;) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
I'm getting it for my birthday! :D which is not for 5 and a half months :( but it comes out like a couple of days before my birthday, if I did my math correctly:) hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
I dont like preordering I prefer to just go to the store and buy it on the first ngày (did tht for Mất tích hero) hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
Lalala frogs clocks nits berries sunny chickens wii something ngẫu nhiên COOKIES

đã đăng on We Read The Mất tích Hero đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Lolz hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
hello, my name is haley and i am a HoO addict (and nico:D) I am here before bạn to announce that we have 139 days until SoN comes out; so, i found that tangerines, juiceboxes, and benbag chairs aren't really working, so instead, i now instruct bạn to go outside, and do a rain dance. and if ur like me and don't no how to rain dance, then go figure out how, because while ur learning it, then it will take ur mind off of the waitXD ur welcome!
đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Lol:) how bout I play tons of apps and listen to gaga songs:) hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
maybe u should play its raining men! halleua! hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Rip off the roof and stay in bed! hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
god bless mother nature...she's a single woman too,. she took off to heaven. and she did what she had to do. she taught every angel. to rearange the sky. so that each and every woman, would find tht perfect guyy! (besides the perfect guy part....it kinda sounds like gaeag, haha) hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
Are any of the older members 'wowed' at all the new HoO related các câu lạc bộ popping up and the fact bạn don't know the names of every member? I looked at 'related clubs' saw everything and I thought 'oh my god, 7 months cách đây there were 100 something of us only... I feel old... But it's warm and fuzzy, like, 'yeay, I get to follow Leo, Jason, Piper and Leo from ngày 1!' đã đăng hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
I think I am considered old now but idk.... hơn một năm qua
vbdlovesu đã bình luận…
i wish i would have known about fanpop earlier now i feel like a little newbie oh well!!!!!!!!!! hơn một năm qua
PJacksonHead đã bình luận…
i'm kinda a newby but i've seen some new những người hâm mộ added and it's fun to pick on the new kid (no ofence) hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Idk where Hec went so ima just say that there are 140 thêm days until the Son of Neptune comes out!! So, while we wait, go grab some tangerines, some juicebox's and find yourself a comfortable beanbag chair and say, "I CAN DO THIS!" haha:DD đã đăng hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
*does as instructed* K, a bit calmer. *sees Mất tích hero on the shelf* Noo, I Can do it!!!! LOL – Liên minh huyền thoại :P hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
:D I dont hav beanbag chairs!!! hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
"I THINK I CAN I THINK I CAN! I THINK I CANT!" DX LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
Percys_BF đã đưa ý kiến …
who whats to start 'the muffin' game đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Idk if it's just because ur new hoặc somin like dat but there are already 2 bánh nướng xốp, muffin game forums. So I bạn would just prodded upwards from this bình luận bạn will find the "forum" button. Click on it, and then whalla! The bánh nướng xốp, muffin Game shall be found there:) ...haha, I feel like a flight attendant:D please proceed to your right, and thank bạn for flying jet blue:D hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
hahahahaha :) hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
XD hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
IT WOULD BE FREAKING TERRIBLE if RR decided to kill Percy. But too many people tình yêu him, I don't think he would do that. At least, I hope not. đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
If he died I would cry for at least 3 days hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
i have no bình luận to tht, idk what i would do if nico died, its just too deperessing to think about:*( hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Me too! hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
i read some were that rr writes a book every 6 months as soon as he finishes the kane sách we will get 2 hoo sách a year!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya but he won't finish the Kane stuff for a while hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Sweet! I haven't even read the Kane Chronicles so I hope their finished with and done with soon! Because then it means thêm HoO!!!! hơn một năm qua
PJacksonHead đã bình luận…
ikr hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
tham gia the camp half blood club đã đăng hơn một năm qua
laugh
tracytracy2000 đã đưa ý kiến …
We are doing greek mythology in ELA and the hw is which greek god would bạn pick (male of the 12 oylmpians only) I am having trouble any ideas anyone? thx plz đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
Maybe Zeus, cuz he always mysteries for me hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
I think Apollo cause there is a lot about him hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
hahahaha hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
144 days of waiting on the wall
144 days oh-oh
Take one down and pass it around!
Sadly still 144 days of waiting on the wall!!!!!!!!!!!!!!!!!

*bows while people recover from horible hát skills* đã đăng hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
Well...looks like we have been patient, not like last time *stares at people on the spot* hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
Oh god I hope so! No, wait... Then there'll be a massif cliffhanger... But then we can theorise... We can still do that without Amph right? Yeah, right, but then it might just get worst... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
im not really good at theorising, i get kinda side-tracket, and well, yeah, but i will try when they come out. and bạn no that they will totally leave some giant cliffhanger, making us even thêm miserable then we alreayd are....gosh:O why is the world so cruel? hơn một năm qua
PrettyBoy_Life đã đưa ý kiến …
Okay I have done alot of thinking n I came to the conclusion. bạn all know the prophecy stated that there 7 demigods, which are Piper, Leo, Jason, and Percy. But if bạn think about it Jason Những người bạn Reyna, Bobby, Hazel, and Gwendolyn there is four of them. So maybe one of them is a Oracle for the Roman Camp. For me I think the oracle is mostly Hazel hoặc Gwen. đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
I agree. :) It would make a little sense... But i think Reyna a little bit. hơn một năm qua
allipop13 đã bình luận…
i agree too :) makes scense hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
huh? english pls? srrryy that sentance is confusing! hơn một năm qua
big smile
partypony đã đưa ý kiến …
807 fans!

At this rate, I THINK we'll reach 1000 những người hâm mộ in about... 2-3 months, thêm hoặc less? Correct me if I'm wrong. đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Of course, this depends if people read The Mất tích Hero... hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Me too! 809 now hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Awesome! Ha, me however many that is... hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
145 days left before the book's out guys! đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
@everyone: we can do this! dont think of it like, "ugghh 145 thêm days left!" think of it thêm like, "yes! only 145 days left!" XD hơn một năm qua
animegrl52p đã bình luận…
Yaay! hơn một năm qua
vbdlovesu đã bình luận…
145!!!!!!!!!!!! are bạn kidding me I cant wait that long!!!!!!!!!! hơn một năm qua
kaylap1410 đã đưa ý kiến …
800 FANS!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Yeppers hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
YAY!!! hơn một năm qua
animegrl52p đã bình luận…
^I agree hơn một năm qua
big smile
partypony đã đưa ý kiến …
Oh wow I just noticed... I'm so slow...

I GOT MY DIE-HARD MEDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Congratz!! hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
!!!!!! Yay!! That was fast hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
haha, thats what im going for nxt! hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
Bit late, but I đã đăng on The Gods Read The Mất tích Hero and son of neptune forums.

*runs away from the mob* đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
*catches up to and gives big hug* hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
*shrugs and walks away* No, jk. I'm not that insensitive. I'll go check it out. hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
*hugs partypony* thank bạn thank you, finally! hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
*hugs so tight eyeballs are squeezed out* Woops.... hơn một năm qua
Emil5634 đã đưa ý kiến …
Wow! I never imagened that poeple whanted to read my fanfic! Thank you! (: đã đăng hơn một năm qua
laugh
HecateA đã đưa ý kiến …
146 days left! We keep marchin on! (yes I have that song in my head) đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Can't wait! hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
i can hold it till... august but marchin on is'nt song in my head it's call my name(really new song) hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Omg, whoo hoo. Grrr, now I have that song stuck in my head. :P hơn một năm qua
laugh
Idunn đã đưa ý kiến …
The new chapter of "The Mất tích golden apples of youth" is done?

BTW: I got my first medal here! đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
About time! Go Idunn! hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
Awww, thank bạn hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
Aww, thank bạn hơn một năm qua
Alex13126 đã đưa ý kiến …
800 fans!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
Yay! hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Wee!!!! hơn một năm qua
Alex13126 đã đưa ý kiến …
I đã đăng a new chapter of the Daughters of Iris. I swear to the Styx I didn't forget! I also wont take so long for the tiếp theo chapter. Link is below.
link
And I đã đăng a xem trước chapter for Hope since Jewelz is having computer problems.
link đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Question: Should i try nghề viết văn another songfic?
kay, thanks:DD
oh, and i changed my icon:DD đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
YES! hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Well, I'm about 1/4 of the way done with it, then I have to chỉnh sửa and all tht crap, but it will be called The Last Kiss hơn một năm qua
percyLover101 đã đưa ý kiến …
GGGGGGGGGRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I just got the ngôi vua, ngai vàng of ngọn lửa, chữa cháy and I forgot it at my Những người bạn house and she's probably not gonna give it back until she reads it for herself!!!!!!!! (and she's a slow reader!!!) đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
is tht series good? i didnt wannna read it, but now im just not sure hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
OH IT'S SOOO GOOOD U have 2 read it :D :D hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
COOL who thinks the ngôi vua, ngai vàng of ngọn lửa, chữa cháy is better than the red pyramid even though they're the same series???? hơn một năm qua
toxic_child đã đưa ý kiến …
i just started a new fanfic Child of Neptune xD please read and comment

link
đã đăng hơn một năm qua
theonlyexeption đã đưa ý kiến …
I đã đăng chapter 20 to my SoN fanfic, hope bạn like it!
link đã đăng hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
I'm not sure if any of bạn guys realize But in the ngôi vua, ngai vàng of fire, RR was actually dropping hints about our little roman Những người bạn đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
grhh i was soo mad cuz this boy in meh grader go that book ( i forgot the ngày it came out) n i was soo pissed it looked pretty cool. hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
I'm like halfway through it. hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
Lucky!!!!! hơn một năm qua
big smile
Calypso0 đã đưa ý kiến …
Chapters 27, 28, 29 &30 of my SoN fanfic are up!!!! đã đăng hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
i finished the thrown of ngọn lửa, chữa cháy đã đăng hơn một năm qua
TheRedQueen đã đưa ý kiến …
đã đăng chapter 4 part 2 on my fanfic SoN
link
<3 TRQ đã đăng hơn một năm qua
mischievous
PenelopeWolf1 đã đưa ý kiến …
Who thinks Son of Neptune will be in Percy's PoV? hoặc do bạn think it'll be only part of it him, part f it Jason? hoặc Not at all...? đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
uhm, im guesing with this new series r.r is going to change the PoV...hopefully there will eventually be an annabeth, hoặc NNICO<3 pov.... hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
Yehh I think so 2. :) hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
Ohhh. But isnt the series about Piper Jason and Leo...? hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
LOL – Liên minh huyền thoại i was doing this project on alex haley. and he found in ww2. n it got me thinking of percy jackson. đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
lol, my name is haley hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
when we were learning about ww2 and the holocaust i kept thinging of pj and hades too hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
i learned about th! hơn một năm qua
HecateA đã đưa ý kiến …
148 days left people! We can do this!!! đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
bạn could do this but I can't! DDX Hehe hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
xin chào âm nhạc helps hơn một năm qua
Greek_girl đã bình luận…
OMIGOSH. *Has nervous breakdown* NOOOO. I CAN'T DO IT. hơn một năm qua
kaylap1410 đã đưa ý kiến …
I know I am either daughter of Apollo hoặc Athena but I want to know from the people who know me, sort of, on what bạn think I am. đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Apollo hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Thats what I think anyway since bạn like diễn xuất and singing... hơn một năm qua
percyLover101 đã đưa ý kiến …
OMG!! I'm soo sad cuz I just can't stand it any longer I need the tiếp theo 6 months 2 come out sooner cuz I'm dieng with nuthin 2 read!!!GGGRRRRRRR!!!!! I need The Son Of Neptune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
I feel your pain... Fanfiction and herbal trà helped last time, so bạn know... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
I know! But just think, we've lasted six months since the end of tlh, so we can wait 6 thêm months...hopefully!! hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
Ya hopfully hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
I đã đăng my first songfiction! It's in the articles, and its called Perfect....constructive critism is appreciated:D đã đăng hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
Did anybody have a little panic-attack-moment đọc 'The ngôi vua, ngai vàng of Fire'? Page 91 for those who have their copy. Something about flying ngựa in Manhattan, and a wise character saying that Manhattan had other problems, which the Greek gods seem to be, so bạn know, just wondering... đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại I thought of that too! "'There's other problems in manhattan' he đã đưa ý kiến as he looked at the empire building" hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
I don't really. Egypt and Rome have tied history anyways. The flying ngựa in Manhattan have me worried.¸ hơn một năm qua
Greek_girl đã bình luận…
I know! I was like, OMG. hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
149 days until October the fourth! Yes ladies, gentlemen and those who dont feel they belong in either, this starts now! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
YAY!!! hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Omg!! Tomarrow there will be only148 days!! :O hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
Waiting makes me mad come on 149 thêm days I think I could make it hơn một năm qua
dragonsaphira đã bình luận…
We will make it....Oh who am I kidding, hurry up October the fourth!!!!! hơn một năm qua
childofaeolus đã đưa ý kiến …
The tiếp theo chapter of Elle Trick is up! đã đăng hơn một năm qua
laugh
wisegurl đã đưa ý kiến …
The son of Neptune comes out in exactly
5
months!!!
:DDD đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
YAY!!!! hơn một năm qua
labyrinth75 đã bình luận…
Can't Wait Whoo! hơn một năm qua
monkey0502 đã bình luận…
if u were ME bạn couldnt wait 2 days hơn một năm qua
mischievous
PenelopeWolf1 đã đưa ý kiến …
New Chappie in my Fanfic Adventure of a Lifetime. Heres the link:
link

Please go and read it! <33 đã đăng hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
i own the ngôi vua, ngai vàng of fire
EEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
OMG! OMG! OMG! My Mom Pre-Ordered it! I SO DID NOT KNOW SHE GOT IT 2DAY! UGH! She didnt even Tell me! >:( hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Cool! :) hơn một năm qua
PJacksonHead đã bình luận…
i finished the book it was gooooooooooooooooooood i sugest đọc it hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
U kno Percy jackson (fake) half sister of Roman (Neptune) well searched her up and i found this song that was sang bởi Indiana Evans. And for me is like te big 3 made a oath not to hav kids. Then Neptune has a daughter. N if u hear da video on here, u will get it. đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
who likes cheese?!? if bạn do, reply what type bạn like. i'm doing a survey on what cheeses people like the most. đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Isnt this kind of spam........ hơn một năm qua
dsprtpenguin đã bình luận…
This is totally unrelated to this spot. But since you're asking I like gtfo cheese hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
thanks! :) hopefully i'll get an A! :) hơn một năm qua
rainy
Alex13126 đã đưa ý kiến …
xin chào guys it me Alex!! I know theres a bunch of new people on here and if bạn wanna make a fanfic please put it in the forums. Copy and paste the link below if bạn wanna see the fanfic rules....

link

Sorry bạn didn't get to meet Ampitrite :'( đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ik that's so sad :'( amph is awesome hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Ikr I miss her and RoHeHa :'( hơn một năm qua
kaylap1410 đã bình luận…
Yay! I guess I am not new anymore, am I? Well I have been on since January so I guess not.... hơn một năm qua
cott4eva đã đưa ý kiến …
There's thêm than just Percy, Annabeth, Grover, and everyone else from Camp Half-Blood . . . try CLASS OF THE TITANS. It ties in to PJ in some way. đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
Did u gys ever wonder how Humans was affected duringthe Titans War? n Well i believe the Humans must had fight back thinking (of the Mist) got attack bởi about country. Did u ever wonder if Human teens fought back in the war? Well I put this video of wat u would experience if u was a Human in a Titan war in San Fran. đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
go it from tomorrow movie, this video made meh cry, laugh, alots of action. n this hiển thị how human could be affected during the war. hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
Hi!!! i would just like 2 say that i đã đăng scene 1 in the script on forum. it's labeled SCRIPT :)

PEACE, LOVE, AND FUNNY HATS FOREVER!!!! :) đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
PS: please read it and tell me how it is! :) hơn một năm qua
Emil5634 đã đưa ý kiến …
Just made a fanfic called; The expiriment! Would be great if someone read it. It's just a start and i'll stop if it's not good. đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Fanfics go in the forums.... hơn một năm qua
Emil5634 đã bình luận…
i diddent know... hơn một năm qua
Emil5634 đã bình luận…
Thanks(: I got it in a diễn đàn now! :* hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
Ok so who made Percy Jackson themes Easter eggs this year? đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
HecateA hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
Did too but. Went over the line and did all my yêu thích sách hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
I wish i did! But I had 2 help my aunt de-smurf her son. XD He looked like a 3 năm old blue smurf. :) hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
does anbody know what would happen if 2 demigods married and had a child/children? like, what would they be called and would they have the powers their parents have and/or have weaker powers hoặc no powers at all? just wondering. :)

LONG LIVE JIPER AND PICKLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Well they would still be demigods I think. Since both of the demigod parents have 50% god they would both pass 25% god to their kid making it 50%. So the kid would technically be a demigod. Ew math...Confusing isn't it? hơn một năm qua
AnnabethC đã bình luận…
Answer from RR's website: "Most half-bloods don’t live long enough to have children. Their lives are simply too dangerous. If they did have children, the kids would probably pass for normal mortals, since the godly powers get diluted with each generation. If the parents were extremely strong, the child might be thêm like a demigod." hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
oohhh. thanks! hơn một năm qua
AnnabethC đã bình luận…
You're welcome. ;) hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
I would like 2 start the script soon, so anyone with ideas on the opening scene, PLEASE help!!!!!! i can't think of anything!! :(

Long live SPALLEX! đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Start out like the book - but like this: I stared out the dirty window of the school bus as the other kids around me laughed and talked. My best friend, Grover, tapped my shoulder. "You okay?" I nodded. I actually wasn't, because............ok maiden4ever! Hope that helped a little. hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Dont forget about Nancy on the bus! hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
thanks! :) AWESOME advice! :) hơn một năm qua
labyrinth75 đã đưa ý kiến …
Hi can u guys tham gia my new club
link đã đăng hơn một năm qua
PiperLunaPotter đã bình luận…
Sure! :DD hơn một năm qua
PJacksonHead đã bình luận…
I DID tham gia IT PEOPLE hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
xin chào guys! :) I'm goin' 2 try 2 write a script for the lightning thief and email it 2 RR. well, i'm not sure. can bạn reply with if i should do it hoặc not and any good ideas for it? i was really dissapointed how they did the first movie. No Clarrise?!? the movie is still ok, but NOTHING like the book.
LONG LIVE PERCABETH AND CHEESE! :) đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya cheese is yummy:) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Yeah! I thought the movie was kinda suckish, so I will help bạn rewrite it whenever I get the chance:) hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
i guess bạn guys r right. i won't email him, but i can still do the script and post it here. :) hơn một năm qua
big smile
Jas55jar đã đưa ý kiến …
OMGOMGOMGOMG Rick Riordan tweeted that The Son of Neptune will be released on the 4th of October, which is a week earlier than planned!!! đã đăng hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
YESSSSSSSSSS hơn một năm qua
deuces_275 đã bình luận…
I CANT WAIT THAT LONG!!! hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
WHOOOOOO!!!! hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
Night Rain
Chapter 8: Nathaniel Nigh And Bianca Di Angelo; is up! đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Guess what? The ninth chapter of Forbidden is in the works and will be đã đăng either tomorrow morning hoặc tonight! đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
OMG! I CAN NOT wait! hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
when will the 11 one come out??? hơn một năm qua
labyrinth75 đã đưa ý kiến …
Is there any New News about The Son of Neptune đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
I wish.... hơn một năm qua
gameteen đã bình luận…
I WISH 2 hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
Dito!!!! hơn một năm qua
cake
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Ok people, go give yourself some happiness in this terrible world and read Forbidden and Percabeth!! They are epic!!! Okay, so I'm a little biased because I wrote Forbidden and part of Percabeth!! So go read em!!!! Here is some cake, but bạn can only eat it if bạn read!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
I already read it so.....*steals cake* lolz your a great writer keep nghề viết văn :) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Thank you! hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Its vanila, just the baking process gave it a darkish color on the outside. I don't like Sô cô la cake either, so I wouldn't serve it.....lol hơn một năm qua
surprise
moonthunder24 đã đưa ý kiến …
dont u think it would be really cool if rick's last hero was a child of artemis. artemis is my yêu thích olympian. all my stories are about a child of hers. i meean doesnt anyone ever wondet what their powers would be. when the forever madain breaks the vow the child shall the powers of the universe the earth and sky shall meet devise and the earth shall sleep again. đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
That would b really cool :) But I think he's going on bởi legends and Greek and Roman Myths. But I would tình yêu to see wha tpowers they have ;) hơn một năm qua
2kelsey2 đã bình luận…
That would be cool, if... Artemis had any kids. She's a virgin for eternity. The power thing is... complicated. It could never be. The grammar and spelling needs work. I can barly read it. hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
no problem. its okay. the other ngày i had a brain lapse and spelled computer computo! hơn một năm qua
big smile
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
I woke up to an ah-mazing breakfast and a tp'd house, then i went to go get dressed and went on here, i went to this spot and answered the GreekBadAss's question...then i went to my thông tin các nhân and i saw that some ppl had fanned me, so i did tht (fanned them back) and went back to my profile, i looked at how many huy chương i had, excpecting there to be a 0, but it had a 1 BECAUSE I GOT MY DEDICATED FOT HoO!!!!!!!!! AND I AM SO FRICKEN HAPPY RIGHT NOW!!!!!! *SCREAMS* YYAAYYY!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Congratz!! hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
CONGRATS!!!!!!!!!!!! hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 hơn một năm qua
kaylap1410 đã đưa ý kiến …
In Lit and Comp, I had to learn about epic poetry. If bạn don't know what it is look it up! But we had to come up with an example and I used Percy Jackson. But my poem is better because it is about my Prince named Alex (I didn't say Pettyfer ok! Ok maybe it is him! Who cares) saving me from a witch. But in the example thing they asked for a resolution and I đã đưa ý kiến that Percy and Annabeth got together and were at peace for a năm till Jason shows up and screws everything up. I <3 Jason but darn him đã đăng hơn một năm qua
kaylap1410 đã bình luận…
I watched my language and đã đưa ý kiến darn even though I really wanted to say something else. Your welcome! hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Its a miracle!! Lolz XD hơn một năm qua
kaylap1410 đã bình luận…
No he came to Camp Half-Blood taking Percy's place. I mean I tình yêu them both but they started unpeacefulness again! hơn một năm qua
laugh
wisegurl đã đưa ý kiến …
OMFG!!!!!!!!!!!!!!
IMA DIE HARD FAN!!!!!!!
SOOOOOO HAAAAPPPPYYY!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow I'm obsessed e_e đã đăng hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
CONGRATS!!!!!!!!!!!! hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
We're all obsessed!! XD And congratz!!!!!!! hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Congrats! hơn một năm qua
lexbff đã đưa ý kiến …
luuuuuuvvvvvvvvv
it
đã đăng hơn một năm qua
cake
PenelopeWolf1 đã đưa ý kiến …
xin chào guys! New Chapter is up!
Chapter: Chapter 6 - Percy Jackson
Club: Giải cứu thế giới of Olympus
Name of Forum: Life of a Half-blood, Roman Legion, SoN

Please read! Thanks guys!
~Penelope đã đăng hơn một năm qua
Jas55jar đã bình luận…
OMG I'm going to go and read it!!! hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
Thanks!! :)) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Who hates Rachel?
*Raises hand and screams "Percabeth forever!"* đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
I don't HATE her, but she and Percy are JUST friends. hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
I'm not going to judge Rachel much hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Thats fine^ ps partypony, I tình yêu your "We Read The Mất tích Hero" thing. It's really neat:) hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
I started my own fanfic and I was wondering if anyone would like to see it I will be ur người hâm mộ and best buddie if u did

link đã đăng hơn một năm qua
theonlyexeption đã đưa ý kiến …
I đã đăng the 17th chapter of my version of 'The Son Of Neptune' Please read and comment!=D
link đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã đưa ý kiến …
The bánh nướng xốp, muffin Battle has started in the forums! Its called the "Muffin Game". Good luck to everyone! Your gonna need it ;-) đã đăng hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
okay i just went to the red pyrimid site and saw a picture of anubis. it looked just like a HOT version of nico. the way i picture nico. go to the percy jackson site and click on the red pyrimid link then click the heros and gods botton if bạn want to see it. đã đăng hơn một năm qua
cool
Idunn đã đưa ý kiến …
The first chapter of "The Mất tích Golden Apples Of Youth" is done on the same diễn đàn as CAB.

đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Cool:) hơn một năm qua
heart
PenelopeWolf1 đã đưa ý kiến …
Hello! New Chapter is up!
Chapter: Chapter 5 - Percy Jackson
Club: Giải cứu thế giới of Olympus
Name if Forum: Life of a Half-Blood - Roman Legion - SoN

Please read! Thanks!
~Penelope đã đăng hơn một năm qua
Silena_Isabelle đã đưa ý kiến …
Hello everyone, I was just going to promote a site about Percy Jackson and stuff about Greek Mythology, if bạn guys want to RP bạn can tham gia this site link there's a limited time for claiming the gods and goddesses bcoz this site offers the opportunity of letting members rp using gods, also the canon charries, and bạn can also create ur own character also nature spirits and satyrs and other myths. Just visit the site, for thêm info juz pm the admin there. thank bạn đã đăng hơn một năm qua
Silena_Isabelle đã bình luận…
the site is just starting so the danh sách is not yet provided for now but maybe tomorrow its available. The gods and goddess are open :) thank bạn hơn một năm qua
Silena_Isabelle đã bình luận…
Just pm the admin there for info. I'm just promoting the site. hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Someone should make a Travis and Connor Stoll club.....just saying. I can't do it cuz my iPod won't let me put pics.....but somebody else! Please! Do it for the tình yêu of gods!!!! đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya me too:/ y won't they let us đăng tải pics?!? hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
I think bạn have to have Adobe Flash Player, and thats only available on actual computers:( hơn một năm qua
dragonsaphira đã bình luận…
oh well I made a fanclub for them too- its called the stoll brothers hơn một năm qua