Các anh hùng của đỉnh Olympus Wall

hiển thị các bài viết 411-420 của 5085

smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Quote of the day:

"Parents spend the first part of our lives teaching us to walk and talk, and the rest telling us to sit down and shut up!" đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
XD lol! hơn một năm qua
cro0010 đã bình luận…
LOL! So true! hơn một năm qua
AnnabethC đã bình luận…
True! hơn một năm qua
big smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
xin chào bạn guys! Just letting bạn know, I am nghề viết văn a new fanfic on the diễn đàn called "Percy and His Grounder." I hope it's okay so far! đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
what's it about??????????? hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
^ It's a Percabeth story :) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
It's called "Percy and His Grounder." hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Hey! I'm a happy person right now! My aunts semi-adopted me, I'm almost completely moved in. I'll be back on my new laptop tomarrow, AND I GOT MY DIE-HARD FOR Giải cứu thế giới OF OLYPMUS!! I'm like no joke so happy! Especially because of how crappy everythings been, but everything does happen for a reason:) &&im probably sounding like some mushy person right now (no worries I'll be back to my normal self soon!!) but I tình yêu bạn all!! :) đã đăng hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
YAY! SHE's BACK! hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
yeah i'm glad bạn happy and back:) hơn một năm qua
GreekRULES515 đã bình luận…
HAPPY HAPPY DAYS FOR ALL!!!!!!!!! hơn một năm qua
PJhero02 đã đưa ý kiến …
I hope bạn guys like the rest of my SoN fanfic, because this is the most excited about it I have EVER been! đã đăng hơn một năm qua
big smile
thaliahuntress9 đã đưa ý kiến …
Did bạn guys see Olympian Week it's Oct 4-11 bạn can see the details in Rick Riordan's site!!!! đã đăng hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
I just found out there's a city called 'Rome' in the United STates. It might just pop up sometime... đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
That would be pretty funny, although RR usually does major cities. bạn might be right though. hơn một năm qua
thaliahuntress9 đã bình luận…
It be cool if he used it..!! But I doubt it cause I think bạn have to Google to find out about!!! :) hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Probably not a coincidence. R.R might use tht as a spot to stop hoặc go for a quest. Maybe not in SoN, but probably in the series. hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
^ Yep! It's in Georgia ^_^ hơn một năm qua
HecateA đã đưa ý kiến …
Yesterday with girlguides we did facepainting on children, and naturally each other. I got a cầu vồng on my bicept and an SPQR tattoo on my forearm, as well as lightning bolts on my cheeks, forehead and forearm (although that has nothing to do with Giải cứu thế giới of Olympus when I did it...) I was so proud of myself, which makes it even thêm sad. :) đã đăng hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại I did that with the girl scouts too hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
haha Jason/ Butch hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
I did that last time I got facepaint!!!! Lol! XD hơn một năm qua
big smile
Artemis_8 đã đưa ý kiến …
Oh my gods.... So, I was on fb and saw that one of my Những người bạn had liked.... Mr. D's Cola!!!! I instantly thought of Mr. D and his diet coke! Hahaha! :D đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
They should just make a brand called Mr. D's diet coke. Too bad I hate diet :) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
LOL! Rofl! hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
XD hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
Haha ! hơn một năm qua
GreekRULES515 đã đưa ý kiến …
for all those Jason and Piper những người hâm mộ there's only...*gasp* 10 MEMBERS plus we don't know anything about Renya sooo :) come on down bạn rascals!!! đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
FIRST OF ALL WHOS SAY RASCALS, U MUST BE OLD. một giây IT KINDA MATTER IDK ABOUT U BUT I WOULD HATE SOMEONE I tình yêu THAT FALLS IN tình yêu WITH SOMEONE ESLE BECUZ THEY Mất tích THEIR MEMBER. LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
^ didnt We đã đưa ý kiến dont write the whole sentance in caps? hơn một năm qua
GreekRULES515 đã bình luận…
and btw im below the age 20 so....I think bạn owe me an apology....I don't like being mean but in this case that was a bitchy bình luận hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
do u guys think it would b sad if Piper n Jason got together. Like im saying wat do Reyna feels ( wat if Jason her bf). It lik Percy fallin in tình yêu with another girl, even tho his gf is Annabeth. đã đăng hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
there are too many ifs... if this happens if that happens hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Yeah, we don't even know IF Reyna and Jason are going out. We just know that Jason đã đưa ý kiến he had feelings for her. hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
^yeah. i'm with rapunzeleah123. maybe they were just friends? who knows? all rr đã đưa ý kiến was that jason remembered reyna alot, maybe they're enemies like clarrise and percy? hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
i know it's propably getting anoying but...
119 DAYS TO GO! :) :) :)
đã đăng hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
Yippie !!!!!! hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
I can't survive summer... *knocks on neighbors door and asks for cookies* hơn một năm qua
maiden4ever đã bình luận…
oh. sorry! :) hơn một năm qua
laugh
percyposeiedon3 đã đưa ý kiến …
Who has read tHe FANFIC called the Greeks meet Romans , annabeth meets Percy and Jason meets reyna ?? .. Did y'all like it ?? đã đăng hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
There is going to be prom night out therecat roman camp .. So all bạn guys interested please read !!!!!! hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
i will when bạn posting? hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
K thnx ..love bạn guys !!, hơn một năm qua
smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Quote of the day:

"I used to have a handle on life, but it broke." đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Lol! hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Hmm, I hope this doesn't count as spam...especially seeing that I'll be doing this every day. Although I guess it counts as wisdom and wisdom is never spam....oh well... hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
XD hơn một năm qua
HecateA đã đưa ý kiến …
What's up with all the pictures like 'son of aphrodite' hoặc 'son of ares hoặc apollo hoặc aphrodite'? đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
I guessing it's what people think of when they think of the sons/daughters of gods. I don't really think that's worth posting though. I mean, it has no direct relation to this club so it's kind of considered spam... hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Well the pj characters r ok as long as there's not too many, but ya we should stick with mostly HoO pics hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
I think it's spam. Go for it, Hec! :) hơn một năm qua
laugh
Jas55jar đã đưa ý kiến …
OK its been a while, but i đã đăng again on my fangic "The Son of Neptune (Poseidon)" and just to point out again, Daniel is a guy, not a girl :D đã đăng hơn một năm qua
Jas55jar đã bình luận…
woooo a fangic, how cool is that!!!! fanfic*** hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
Danielle is a girl name u guys daniel for a guy n danielle for a gurl hơn một năm qua
big smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
Chapter 19 of Forbidden is up, Alex please come tell me what to chỉnh sửa :) đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Kk checking out now hơn một năm qua
smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Quote of the day:

"Don’t take life too seriously, bạn won’t get out alive." đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
:) hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
Hi moo u Roza my bff!
đã đăng hơn một năm qua
childofaeolus đã đưa ý kiến …
K just a reminder /funfact the 32 chapterr of elle trick is up đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
They say that the The sea of monsters movie will be out in2012 and lot of people complained on how wreck edged the movie was so many wonder how this would survive becuase they only went just enough to make a sequel film, this is I hope going to change a bit, hoặc to my standards 10 times say wat u think đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya it better hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I really do hope hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
I just đã đăng my longest chapter yet, bình luận and read, thanks, also did bạn know that while we were nghề viết văn and then the excerpt came out, it was a huge twist from our versions, for it was twist in the story! We pictured it soo different and similar to the Mất tích hero and Tada nonone was close and also we also only see few people with just Percy at first as we see it and that's how it is but no one got two months after đã đăng hơn một năm qua
smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Quote of the day:

"Have bạn ever noticed that if bạn rearranged the letters in mother in law, they come out to Woman Hitler?" đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
WoAh, seriously, that's very interesting, nice quote hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
interesting hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
Hitler.... Women hitler... Hehe nice one hơn một năm qua
labyrinth75 đã đưa ý kiến …
xin chào guys if bạn like Egyptian Mythology and Demigods(obviously) read this Fanfic that I made.
link
And if bạn like Please leave các bình luận đã đăng hơn một năm qua
smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
xin chào bạn guys!
Okay. So, I'm in a quandary here.
I need a beta, hoặc an editor for the Forbidden story, hoặc bạn know, any other story I work on. :)
So this is like an advertisement in the paper.

Editor needed.
Someone who is very kind but firm in pointing out details that I may have missed. Someone who has enough experience in the nghề viết văn field to help me out.
In other words, I need a beta. My partner in crime, etc etc.
Who can help? đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
A partner is crime bạn say? ;-) hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại yeah XD hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Daughter of Hermes ;) hơn một năm qua
Perseus54321 đã đưa ý kiến …


new chapter for Percy Jackson Meets the Kane Chronicles đã đăng hơn một năm qua
labyrinth75 đã bình luận…
i've read it and its amazing hơn một năm qua
dezzypoo đã bình luận…
yes... yes it is hơn một năm qua
smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
So, I've decided to pass the time till the Son of Neptune comes out bởi putting up a quote every ngày till October! Yay! Although I'm sure I'll forget once in a while but whatever. Oh, and obviously, most of the trích dẫn aren't bởi me. I either found them on the Internet hoặc I've heard them being used before. Some will be bởi me though.

Quote of the day:

"When life gives bạn lemons, make giống nho, nho juice, then sit back and let the world wonder how bạn did it." đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
That's kinda similar to my quote , though that's cute!! XD hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Oh, I hadn't read yours till now. Yeah, I guess they are similiar. Although the chanh trích dẫn are used everywhere really. hơn một năm qua
Huntress100 đã bình luận…
xin chào cool Quote. LOL – Liên minh huyền thoại making giống nho, nho nước ép, nước trái cây with lemons!!! hơn một năm qua
childofaeolus đã đưa ý kiến …
The tiếp theo chapter of Elle Trick is Up! đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
:O hơn một năm qua
Hestiarue39 đã đưa ý kiến …
hi, can bạn guys người hâm mộ me cause i am new to fanpop đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
is ur biểu tượng a pic of Rue? hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
yeah... hơn một năm qua
Hestiarue39 đã bình luận…
:( hơn một năm qua
smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
đã đăng ch. 18 of Forbidden! :) đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
It's early, but bạn deserve it :) hơn một năm qua
toxic_child đã đưa ý kiến …
link

please read and post, i just đã đăng chapter 25 đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Kay, OMG guess what! So i was đọc this fanfic, kay? And so it's like this awesome thing with some Jasper, and Jeyna...you no, all that fun stuff. So, after A LOT of very funny/interesting/sweet things, they all went to a party at CHB thrown bởi the awesome Stoll brothers! Well, Jason was peer-pressured into having a few shots and came up with one of the funniest things I've ever heard: IM BACK BITCHES!! haha, I just thought that it was hilarious! I think I'm just gonna go around saying that:) đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Wats the link that is kinda funny hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
tell me the link, it sounds awesome! hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
Hahaha... hơn một năm qua
i_luv_percy đã đưa ý kiến …
link
i wrote this. its like the pjo series but instead of percy its jason đã đăng hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
xin chào guys isn't July named after Jupiter? And isn't it the seventh month?
Btw tomorrow is June, welcom to the tháng of the goddess we hate, Juno
đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
U no that's my birthdaYmonth hơn một năm qua
Biancadi đã bình luận…
oh yeah i wanted to right julius but that spell corrector thingy on my ipad wrote jupiter and i dint checked *blush* hơn một năm qua
toxic_child đã bình luận…
please read my fanfiction and comment. link hơn một năm qua
Aphroditeskid21 đã đưa ý kiến …
The Trojan Sea Monster Messsage is on there
đã đăng hơn một năm qua
smile
HecateA đã đưa ý kiến …
xin chào guys, yours truly wrote another article; enjoy! đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
It was awesome hơn một năm qua
halfblood963 đã bình luận…
of coursse hơn một năm qua
toxic_child đã đưa ý kiến …
link
please bình luận đã đăng hơn một năm qua
halfblood963 đã đưa ý kiến …
i know thêm info RR đã đưa ý kiến theres thêm reasons then one the titles called son of neptune because percy is at roman camp called son of neptune and that he might have sibs who might be one of 7 i predict đã đăng hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
maybe hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
I'm not so sure. He might have siblings, but I'm almost a 100% sure Percy is one of the seven. It's going to be Jason, Piper, Leo, Annabeth (because she đã đưa ý kiến she would go), Percy (because he's a main character and is also the narrator of SoN), and two other Romans who supposedly will be narrating the book with Percy, like with Jason, Piper, and Leo. Should be those seven. hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Agree. But we doo know Percy's one of the seven he is.. Cuz Jason Percy leader, and of course two demigods I coul tell be the first chapter he going through harsh hơn một năm qua
halfblood963 đã đưa ý kiến …
i know percy's quest its to rescue jupiter roman who has fallen in tình yêu with steno medusa sis thats why he has the sceptor and there chasing him for that đã đăng hơn một năm qua
halfblood963 đã bình luận…
aND cause he killed medusa hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
okay hơn một năm qua
halfblood963 đã bình luận…
i tìm kiếm ever một phút with SoN hơn một năm qua
big smile
Idunn đã đưa ý kiến …
912 fans! đã đăng hơn một năm qua
ShaileeBug đã bình luận…
Woot-Woot! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
Romeo_Prince đã bình luận…
im da 912 hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Now 924 thêm people I was like 600 something hoặc less hơn một năm qua
GreekRULES515 đã đưa ý kiến …
I read another two pages of the SoN not the expert it was AWESOME and Percy....percy....percy is going to LOSE HIS CURSE OF ACHILLES!!!!!!! why????!? Also he picks the choice so he can see Annabeth!!!! (So romantic!!!) đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Yeah, it's very heartbreaking. Box of tissues: $2.99 Paper bag: $1.00 Percy beating the crap out of a whole army of monsters with his Curse of Achilles while the Roman's just sat on the sidelines and watched with their mouths open: Priceless. *Sigh* Too bad it seems like that won't happen. =( hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
?????????????? hơn một năm qua
GreekRULES515 đã bình luận…
i dont think so that much but maybe.... hơn một năm qua
seashell7 đã đưa ý kiến …
Interesting. If bạn look up the link partypony and alex13126 posted, the original Jason in the myths does the same thing except he does it to a disguised old woman Hera and carries her across a river. đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Well, history does tend to repeat itself... hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
^very hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
Yeah, I was thinking that... hơn một năm qua
PJacksonHead đã đưa ý kiến …
PERCY IS ALIVE AND REMEMBERS ANNABETH! WHEN I FOUND THIS OUT I STARTED HYPERVITALATING! SORRY IF I RUINED THE SAMPLE CHAPTERS FOR bạn BUT I AM TO HAPPY!
I NEED TO SCREAM!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH

đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya iv known that for a few days now hơn một năm qua
percyLover101 đã bình luận…
aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh I screaming with you!! hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
124 days left until SoN!!!!!!!!!!! that means 17 weeks and 5 days! đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
:O hơn một năm qua
cake
percysmile đã đưa ý kiến …
The son of Neptune 1chapter is up *party* ahhhhh I can not believe that percy remembers ******* ahhh just read it

link đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Little late hơn một năm qua
underwater đã bình luận…
i know i was soo happy: hơn một năm qua
percysmile đã bình luận…
Just a bit hơn một năm qua
smile
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Alright guys, thanks to partypony who đã đăng the link for the link for the Son of Neptune interview with RR, I've been thêm determined than ever to find out thêm about the book. In this here link, bạn will find an EXCERPT FROM LATER ON IN THE BOOK that was revealed when RR made an appearance at NYC that only the people there were able to know about. But now, there is website with the excerpt in it. Here's the link:

link

It has vital info! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
And that vital info includes meeting Juno (presumably), finding out thêm about his memories of Annabeth, and finding out what will become of the Curse of Achilles and why Percy has a cut on his cheek on the cover. They're related, obviously. hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
I already đã đăng this hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
I suggest bạn poSt that link in the links, just so that everyone will know. This tường post will probably get buried bởi a million others bởi tomorrow. We don't want that, ^do we? hơn một năm qua
percyizzocul đã đưa ý kiến …
xin chào guys the link a bit thêm info for the son of neptune says that when the artist drew the cover RR did not yet finished nghề viết văn SoN đã đăng hơn một năm qua
Perseus54321 đã đưa ý kiến …
new chapter for Percy Jackson Meets the Kane Chronicles đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã đưa ý kiến …
Oh my gods I just found out Percy gives up the curse of Achilles!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
link hơn một năm qua
Athenabeth đã bình luận…
wow, thats was intresting..........hipie lady? hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
yeah I know hơn một năm qua
halfblood963 đã đưa ý kiến …
i know y percy has cuts if bạn tìm kiếm on mortlnet and he talks with june who says if he gives up the curse of achilles he will get memories đã đăng hơn một năm qua
wink
partypony đã đưa ý kiến …
If anyone's interested, I đã đăng a link that mentions a bit of information that the first chapter didn't have. đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Yeah, I saw. Was that just an interview with RR? What's with that scene he described with June hoặc Juno? Weird. RR also đã đưa ý kiến that there were other reasons of the tiêu đề being called 'The Son of Neptune' besides Percy being one. Great thêm các câu hỏi and no các câu trả lời till October. *Sigh* hơn một năm qua
percyposeiedon3 đã bình luận…
Seriously !! So many các câu hỏi and no các câu trả lời ... hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
I jus đã đăng chapter 16 surprising when I đã đưa ý kiến tiếp theo week pls read and bình luận thxs everyone đã đăng hơn một năm qua
Idunn đã đưa ý kiến …
The new chspter of "The Mất tích Golden Apples Of Youth " is done đã đăng hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
chapter hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
đã đăng on The Gods Read The Mất tích Hero. đã đăng hơn một năm qua
big smile
goddessoflife đã đưa ý kiến …
I haven't đã đăng on OJATHBR in a while...
But!
Guess what's coming this June!
The một giây trap novel! (Not really a novel... just another người hâm mộ fiction.)
If bạn guys have been waiting since that evil cliff hanger at the end of "The Trap Door" then you'll be relieved on Friday, June 17!
Now, I'm gonna go write the first chapter.
Peace. Love. Anime.
~goddessoflife~ đã đăng hơn một năm qua
HecateA đã bình luận…
HA! I was on your tường exactly to find out about that! hơn một năm qua
toxic_child đã đưa ý kiến …
link

please read and comment. đã đăng hơn một năm qua
penguin098 đã đưa ý kiến …
Chapter one of The Son of Neptune is out!!!!!! Read it now here: link
đã đăng hơn một năm qua
surprise
wisegurl đã đưa ý kiến …
Everyone!
Percy isn't on the cover of the SoN!
Either that hoặc the artist didn't read the last Olympian!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Wait who is it then!?!? hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
R.r already confirmed the book was about Percy, sovim guessing the artist just messed up hơn một năm qua
kaylap1410 đã bình luận…
No the artist didn't! Percy is going to lose his curse of Achilles. It was in a sneak peak. I don't know that link though hơn một năm qua
big smile
Lightning98 đã đưa ý kiến …
900 FANS!!! WOOOOOOOHOOOOO!!! *pums fist into air*
SO HAPPY! đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
cant wait till 1000 hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
901! hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
902 hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Omg! Didn't know this waz gonna happen 904! I even made a pick wondering about this, and jus to tell bạn bởi the end hoặc June hoặc begiming of july hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
đã đăng on We Read The Mất tích Hero. đã đăng hơn một năm qua
smirk
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Anyone notice that in the xem trước of the Son of Neptune when Percy is on hàng đầu, đầu trang of the highway that cuts through the đồi núi, hill he's standing on was the same one that Jason was looking at dreamily when they were riding the helicopter to the chó sói, sói House near San Francisco. And guess what? Percy is near San Francisco. Hmm...what could this mean? Is this the hideout for the Roman Camp? All arrows point to it... đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Maybe not a hideout... maybe a very important route... hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã bình luận…
it proby the pathway to the camp hoặc something' hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Yeah, I'm guessing it's like Camp Half-Blood's magical borders. hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Ya hơn một năm qua
big smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
đã đăng chapter 17 of Forbidden! đã đăng hơn một năm qua
seashell7 đã đưa ý kiến …
Things that Attack Percy the Most:
1. Bulls
2. Snake-Related "Things:
3. Trios of Old Ladies đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Haha, ikr?! hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
XD LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
penguin098 đã bình luận…
So true, In the first chapter of SoN, he's attacked bởi snakes... hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
900 fans!!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
YAY!! :DD hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Wohoo... hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Not 3-5... 2-3 weeks ;D hơn một năm qua
surprise
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Almost at 900 fans...

I guess I was right about my prediction about the number of những người hâm mộ jumping up after the sneak peek had been released. It was only at 884 hoặc something yesterday. That's a pretty big jump. đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
:D hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
I know! It's so exciting! hơn một năm qua
precious211 đã đưa ý kiến …
stupid rick riodan!now i wanna read the son of neputne even more, sicne i defienetly know it is percy!(i wasn't going to continue with the series if the son of neputne wasn't percy)please can someone email rick riodan and tell him to write faster because i am going ballistic! đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
:O He is SO not Stupid! O.O hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Well, actually he's already done with it. He gave it off to his editer so it could be edited. Then after that comes the formating, then the publishing, and finally sending it to libraries and book stores around the country. So yeah, can't really blame him. hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Actually prob billion hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Wow, i go away for what, two, maybe three days and i come back and the SoN offivial cover comes out and chapter 1?! holy zeus! im happy and kinda pissed off right now. (if ur wondering, im happy that there up, and pissed cuz i missed it:/)
yeah, well okay, bye! đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại ik how u feel. thats like when i heard about TLH chapter... hơn một năm qua
laugh
wisegurl đã đưa ý kiến …
Go panda cái gối, gối pets!!
Keepin Percy company đã đăng hơn một năm qua
ShaileeBug đã bình luận…
Haha. hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Lol, that part was so funny... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
When I read that I started laughing so hard! I had a cái gối, gối pet panda! But not anymore:( I'll have to get another one hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
LOL – Liên minh huyền thoại i justy notice the The Son of Neptune cover looks like the Water Nation in the Avatar hiển thị LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
SO TRUE! Except for the ancient Greek/Roman architecture behind, but other than that, it's like the Water Nation... actually, it's probably just the location. hơn một năm qua
jessie0147 đã đưa ý kiến …
bạn KNOW WHAT WOULD BE AWESOME?!?!? If someone đã đăng a SoN Fanfic with that as the first chapter and then continued it! That would be really good! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
I was actually thinking about nghề viết văn that but then I realized how short of a time I would have to write it. October is only four months away so I doubt I could finish a fanfic in that time unless it was really short. hơn một năm qua
jessie0147 đã bình luận…
Yeah I agree:/ hơn một năm qua
jessie0147 đã bình luận…
I know I can't wait!:D hơn một năm qua
PiperLunaPotter đã đưa ý kiến …
I just noticed--in the back of the SoN picture on the cover (behind Percy), it looks like there are some temples exploding, hoặc something...they look a bit like the Parthenon hoặc something. Just noticed :) đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
I noticed that too. Weird. Makes me feel even thêm excited to read it. hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Yep hơn một năm qua
big smile
percabeth97 đã đưa ý kiến …
PEOPLE!!!!! The first chapter of Giải cứu thế giới of Olympus-Son of Neptune(by Rick Riordon) is OUT!!!!
Here bạn go!
link
HAPPY!!!!!!!!!!! ^^ đã đăng hơn một năm qua
percyizzocul đã đưa ý kiến …
why do bạn think my dear percy is holding a staff with an eagle on it? đã đăng hơn một năm qua
percabeth97 đã bình luận…
um...why? haha hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
Cuz he is awesome like that hơn một năm qua
percyizzocul đã bình luận…
I wonder what it really is hơn một năm qua
Asmadasahater đã đưa ý kiến …
I hate that everyone is calling Gaea "Gaia". bạn can spell both ways but RR is using "Gaea."
I wish people would get with the program! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
I know how bạn feel. It's not that hard to go back and spellcheck yet people still don't have the patience to do it. hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
I make that mistake a loy. But then it won't let me fix it. Now I will make sure to get it right. hơn một năm qua
Idunn đã bình luận…
Well, in my country it is written "Gaia" so. . . hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Well, some people *cough* learned the Gaia spelling, so its not exactly easy to break old habits... like I'm in Canada, but I sometimes use American spelling (stupid spellcheck!). I keep getting those two mixed up... hơn một năm qua
percyizzocul đã đưa ý kiến …
the sneak peak for SoN đã đưa ý kiến that percy arrived at the roman camp 2-3 months cách đây so he's been fighting the gorgons since then right? Percy is soooooo awesome đã đăng hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
I Really read the First Chapter Of The Son of Neptune, and it amazing! i cant wait. I also Luv the cover, but i dont think that Jason, Piper, Leo, and Annabeth is goin to be in this story, Cuz it đã đưa ý kiến Percy woke up three days ago,and Lupa told him he will see Annabeth soon. Also Leo and the others Hephaets lều, cabin must build the Argo 2, so tat will take three months hoặc so. đã đăng hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Um, according to Nyssa, it'll take about a năm to buld Argo II, but according to Chiron, they only have like half a year, so... hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
OMG!!!!! The first chapter came out!!! Everyone is going ballistic!!! For me its like an early birthday gift from the awesome Rick Riordan!!!
I'm soooo friction going crazyyyyy!!! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Trust me, you're not the only one... hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I know but I seriously am happy, if my friend loved these books, she would be happy cuz today's her birthday though I wish it did come out on my birthday hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
:D hơn một năm qua
caira56 đã đưa ý kiến …
I read the SON OF NEPTUNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IT WAS SO AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!! THE SON OF NEPTUNE IS PPPPPEEEERRRCCCYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Yeah, everyone kind of already knows that bởi now. Most people have read the first chapter. hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
:D hơn một năm qua
AnikaHashani đã bình luận…
Hey,I read that too.It was awesome........... hơn một năm qua
AnikaHashani đã bình luận…
Thanx for adding me as a người hâm mộ hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
127 days 2 go until SoN!!!!!!!!!!!!!!!! EEEEK!!! i can't wait!!! :) :) :) :) :) đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
-1 days to go till Son of Neptune first chapter! Eeeek!!! Lol. hơn một năm qua
halfblood963 đã bình luận…
what do u mmean hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
Wait, what? No, I was talking about the first chapter of the Son of Neptune. It came out yesterday. So that's -1 days till it comes out. So pretty much, all I'm trying to say is it's already out...nothing else...so yeah... hơn một năm qua
surprise
LeoV44 đã đưa ý kiến …
Son of Neptune, first chapter officially released:

link

I didn't realize that the first chapter was out for the public so I take back that bình luận about not wanting people to exploit it. Now that I know Rick Riordan đã đăng it for everyone to see, I am willing to let bạn all know where to find it.

SPOILER ALERT! DON"T READ IF bạn DON'T WANT TO KNOW!

The chapter is in Percy's pov! I was shocked! But excited at the same time!

END OF SPOILER. đã đăng hơn một năm qua
crazypegesus980 đã bình luận…
OMG he did a good job the first chapter tells us almost nothing hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I'm with everyone one!!! I'm screaming like crazy!!! My tim, trái tim is even thumping out loud!!! Ahhhhhhhhh!!!!!!,!,! hơn một năm qua
Asmadasahater đã bình luận…
I was a liitle upset how it started. I wanted it to start Percy waking at the chó sói, sói House and not remebering annabeth. hơn một năm qua
Biancadi đã đưa ý kiến …
Oh my bloody gods, first thing i come back from a swim competition and I find the son of Neptune sneak peek o. The face book page.... And it was Awesme! đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
:DDDD hơn một năm qua
big smile
Jas55jar đã đưa ý kiến …
well i can confidently say chapter one in the son of neptune is epic!!! and so different, it totally made me freak out!!!! đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
It's out?!?!?! :O hơn một năm qua
Odssey đã bình luận…
yay!!! i read it!!! and its awsome!! hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
Read it!!!!! hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
It's Awesome! I JUST read it! Ah-Mah-Zing XD hơn một năm qua
mischievous
Artemis_8 đã đưa ý kiến …
I found and read a sample chapter of "The Son of Neptune" and, Oh. My. Gods! I'm sooo excited!
Not giving anything away, not telling whos PoV it's in, but it's freaking AWESOME!!
(if bạn reeeaaally want to know, PM me and I'll send bạn the url so bạn can read it for yourself.)
Ahhhh! SO can't wait for it to come out!! xD đã đăng hơn một năm qua
mischievous
Lightning98 đã đưa ý kiến …
I MET RICK RIORDAN TODAY!!!
i saw the cover of "The Son Of Neptune" and it is freakin AMAZING!
AND i heard the first chapter... but i am not going to tel bạn whos POV it's in because i dont wan to ruin it for you... but just to tell you
IT IS AWESOME!
(but if bạn really want to know just ask me...) đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Can bạn tell me in chat please? hơn một năm qua
Lightning98 đã bình luận…
later hơn một năm qua
Jas55jar đã bình luận…
GAHHH, bạn so have to tell me!!! hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
Finally đã đăng on Night Rain.
It's longer than usual, but that's alright. đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
:) hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
:D hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
XD hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
xin chào do u guys tink that after this series, RR is going to make a story about Chinese Mythology? đã đăng hơn một năm qua
ShaileeBug đã bình luận…
Maybe. It's possible because he did one about Egyption and Greek and now Roman. hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
No, he đã đưa ý kiến he's probably going to stop after this series. =( hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I'm Chinese and I'm sooooo into Greek he's gotta right thêm Greek,,, I don't like Chinese mythology soooooo frictkin boreing!!! Sooooo Greek!,!!! hơn một năm qua
tracytracy2000 đã đưa ý kiến …
This club is growing bigger bởi the một phút I made a diễn đàn for the countdown to 1000 members :) plz tham gia the epic countdown thx! link đã đăng hơn một năm qua
wisegurl đã bình luận…
yay:) cant wait til 1000 hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
I made a pick to see if it would get to 1000 before the book comes, I say yes it will! hơn một năm qua
heart
Calypso0 đã đưa ý kiến …
Chapter 32 of my SoN fanfic is up!!!! đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
It was awesome!! hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
It is amayzing hơn một năm qua
kaylap1410 đã đưa ý kiến …
I finally đã đăng on Son of Neptune. I hope bạn like it. It was one of my yêu thích chapters to write. đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Luv it hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
:-D hơn một năm qua
smile
rapunzeleah123 đã đưa ý kiến …
đã đăng Chapter Sixteen of Forbidden! đã đăng hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã đưa ý kiến …
Just đã đăng chapter 15 please read and bình luận thx
-ac đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã đưa ý kiến …
I just made an important discovery that may hoặc may not be true!

I was đọc RR's blog and saw the Olympian week thing and he says he'll be hosting it at seven different locations across the country from October 4-10. One for each DEMIGOD. But then, when I click on the link with thêm information, I get a page that says it's one for each GOD. So I think: Could the gods be the parents of the demigods? Zues, Hephaestus, and Aphrodite are there...

Continued down there. đã đăng hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
So that's Jason, Piper, and Leo's parents which is why I was thinking they were the parents of the seven demigods in the prophecy. If that were true, then I'm pretty sure that Annabeth and Percy are part of the seven because Poesidon and Athena are on there. Also, I'm thinking that the two remaining are Roman demigods and are children of Ares and Hades because those were the two gods that were left. I hope I made sense.... hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Clarisse and nico?? hơn một năm qua
halfblood963 đã bình luận…
but riordan đã đưa ý kiến new demigods hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
kay ignore my bình luận from before...ima try and get on when i can. i will be able to use my phone, and my friend đã đưa ý kiến i could do what im doing now and borrow her laptop. over the sums i'll be here more, because my aunt đã đưa ý kiến she would be me a laptop so no worriesXD kay, well gotta go packXD luv yah, even all u haters out there! đã đăng hơn một năm qua
crazypegesus980 đã bình luận…
thank bạn haley....bestie ♥♥♥ hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Yay your back! <3 hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
:D hơn một năm qua
XxDamOnStErxX đã đưa ý kiến …
LOL – Liên minh huyền thoại I notice soething kewl, u Kno Leo name is name after the artist leonard da vinci, n Leo is a zodiac sign which is fire. but Leo backwords say Oel which kinda sound like Oil. LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
AmazingPercy đã bình luận…
Haha hơn một năm qua
LeoV44 đã bình luận…
The world is full of puns and odd situations. Don't be surprised... hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
So... what does da Vinci have to do with anything? hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã đưa ý kiến …
Goodbye People of fanpop!
I'll miss u!!
Signing off and never coming back,
NicoDiAngelo4

~I'll miss bạn all:*( đã đăng hơn một năm qua
rapunzeleah123 đã bình luận…
WHAT!!??? NO!!!!!!! HALEY!!! COME BACK!!!!! hơn một năm qua
partypony đã bình luận…
Aww. Bye Haley! Gonna miss you! hơn một năm qua
tracytracy2000 đã bình luận…
She is going to come back ocasionally hơn một năm qua
kyonkichi đã đưa ý kiến …
Giải cứu thế giới of olympus 2 should come out soon! đã đăng hơn một năm qua
PenelopeWolf1 đã bình luận…
IKR! :D I Cant wait! :) I'm addicted. Shhh dnt tell ne 1 o.o hơn một năm qua
Poseidon3 đã bình luận…
I've been waiting so long. It'll finally pay off. hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Excited for all of em hơn một năm qua
PJBRS14 đã đưa ý kiến …
Yes. Also, when we get the cover for tSoN, will the banner change since there is the Mất tích hero on it? đã đăng hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Well, I think that only Roheha can change it since she made this club, and I think she went to Olympus..? So I don't think it will change hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
She and Amphitrite went to Olympus. They might not be back for awhile hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
I got to meet Amph. Can't remember if I met Roheha but she was really nice.... hơn một năm qua
percyizzocul đã đưa ý kiến …
is it true that RR will release a sneak peek of the son of neptune in the middle of summer đã đăng hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Most likely...he did with the Mất tích Hero...I'm pretty sure he is with SoN. hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
Mhm:) probably on the solstice hơn một năm qua
NicoDiAngelo4 đã bình luận…
No problemo! hơn một năm qua
partypony đã đưa ý kiến …
đã đăng on The Gods Read The Mất tích Hero đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
It was awesome!! :DDD hơn một năm qua
Persephone16 đã bình luận…
Yup, it was! hơn một năm qua
labyrinth75 đã đưa ý kiến …
tham gia người hâm mộ Camp Half-Blood đã đăng hơn một năm qua
maiden4ever đã đưa ý kiến …
132 days to go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) đã đăng hơn một năm qua
Alex13126 đã bình luận…
Sample chapters are coming soon!!! :DDD hơn một năm qua
green-art-ac-pj đã bình luận…
Yippee sooo excited hơn một năm qua