trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

Do bạn ever roleplay on Fanpop?

I haven't. :\ I'm awful at it because I can't keep up and the other users are usually smarter than I am.
 IllegalSponge posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

Me_Iz_Here said:
bạn bet your đít, mông, ass I do.
I basically spend all ngày RPing.
Haha that's one letter off from "raping"- /shot
select as best answer
posted hơn một năm qua 
sparkles3 said:
yes. i RP a lot.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
talia_bieber said:
i haven't either
select as best answer
posted hơn một năm qua 
LunaShay said:
Yes,I RP quite a few animes.
It's actually one of the reasons I joined fanpop in the first place..
select as best answer
posted hơn một năm qua 
MyDeadSummer said:
Yup. I have like 4 RP's on my club. But everyones asking me to do them, so I'm getting really sick of them.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
smartone123 said:
I do :p
select as best answer
posted hơn một năm qua 
SymmaGirl2 said:
Yep. Just ask RedPineapple. We're RP buddehs. :3
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Yeah. I role play with Mizore243 a lot
CielXlizzy19 posted hơn một năm qua
*
=3
RedPineapple posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại
Annabeth_32 posted hơn một năm qua
GryffindorGirl2 said:
I only do if its a HP RP and I can be my 2 OC's.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
vic5293 said:
yesh and iam awsome at it :3
select as best answer
posted hơn một năm qua 
CielXlizzy19 said:
ALL THE FUCKING TIME!!!
select as best answer
 ALL THE FUCKING TIME!!!
posted hơn một năm qua 
noahnstar1616 said:
Yeah, I do.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
larouxbestfan said:
I have never role played in my life! But it looks very cool and I am interested in learning it, but I have no idea what to do!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
HeitsiTsegin said:
I role play on IM a lot, and if bạn want IM role play tips, I can help bạn out with that if bạn người hâm mộ me and message me.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
blackpanther666 said:
bạn know it! I have two RPs, one Bleach and one that I came up with, plus I RP on three other ones as well XD.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Tdinoahiscute4 said:
yup.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
perryperry said:
No I don't, I was never really good at it.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
RedPineapple said:
Yup! I role play a lot with SymmaGirl2 on fanpop. I have also RPed with a few others on fanpop as well.. and I also RP on a few other sites, including StoryWrite.

^-^
select as best answer
posted hơn một năm qua 
tokidoki123 said:
Yes,all the fucking time :D
select as best answer
posted hơn một năm qua 
KnougeChick said:
I rokeplay on DeviantART, Trollegle and Fanfiction. :33 (On the các diễn đàn of FF.)

But my yêu thích place to roleplay?

On my trampoline with my sister. :33

I tình yêu the pretending to be the character. Like moving as the character and stuff.

It's just so much thêm fun.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Dawnmist said:
I role play all the time! :p
select as best answer
posted hơn một năm qua 
XxEmolovexX said:
Yes. :| I rp 24hrs, every day.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »