trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

what do u think about durr?

 kittykazami posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

Ale1152 said:
I don't give a fuck about him/her.
select as best answer
 I don't give a fuck about him/her.
posted hơn một năm qua 
*
ROFL
brittanyloves posted hơn một năm qua
SBTrulz said:
Worst troll ever.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
^ I agree
ixAthena posted hơn một năm qua
*
^ 100% Agreement.
zanesaaomgfan posted hơn một năm qua
*
Actually, it's true. She's NOT a troll. But I know, I was very surprised to find that out too. Ask her about it. She has a story.
BeastBoyCahill posted hơn một năm qua
zanesaaomgfan said:
She's a troll? 100% Unsatisfied.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
misspansea said:
She's Being Meh,she Keeps Saying That Joe Elliott Is purdy and a girl!
select as best answer
 She's Being Meh,she Keeps Saying That Joe Elliott Is purdy and a girl!
posted hơn một năm qua 
*
bạn Say About My Celebrity Crushes one thêm time, I'm Gonna Rip Your Head Off And Shit Down Your Neck!!!!
misspansea posted hơn một năm qua
Lovehinagurl44 said:
A sorry excuse for a troll
select as best answer
posted hơn một năm qua 
darkwave said:
Is a Trololololol :D
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Heartisalone said:
Who?
Oh God, I go off ngẫu nhiên for 30 phút and there's a troll. What the fuck.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Oh God. xDD
Heartisalone posted hơn một năm qua
*
there is always a troll..
kittykazami posted hơn một năm qua
*
Actually, there was a good period of time when there wasn't. There are just a lot of them all of the sudden.
Heartisalone posted hơn một năm qua
shadowlover3000 said:
Idk, but I'm getting kinda tired of all the bad các bình luận and các câu trả lời about her! EVERY ONE IS A FUCKING TROLL!!!! If bạn don't believe me then look at some of YOUR các bình luận on Fanpop!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
zanhar1 said:
No really, I seriously can't tell if she's trolling hoặc just joking.
select as best answer
 No really, I seriously can't tell if she's trolling hoặc just joking.
posted hơn một năm qua 
ShadowTail said:
a person who jokes a lot..........:D LOL – Liên minh huyền thoại awsome face

select as best answer
posted hơn một năm qua 
adultswimperson said:
She was being an annoying troll.>_>
select as best answer
posted hơn một năm qua 
VanilaCoco said:
Durr is the name for my Gurdurr.

select as best answer
posted hơn một năm qua 
dreamcatcher321 said:
Uh....

I dunno o.o
select as best answer
 Uh.... I dunno o.o
posted hơn một năm qua 
KitKatLex said:
Nice sound.

Wait. What did I miss?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »