trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

Would bạn tap that?

 trehot posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

BlindBandit92 said:
Not funny dude. That kid has a serious problem.

EDIT: I'd tap this though.
select as best answer
 Not funny dude. That kid has a serious problem. EDIT: I'd tap this though.
posted hơn một năm qua 
*
and I don't?
trehot posted hơn một năm qua
*
@Trehot Alright then. Would bạn mind not posting this kind of video up then? Since you've apologized I'm cool with bạn then.
BlindBandit92 posted hơn một năm qua
*
I'll try my best :)
trehot posted hơn một năm qua
trainofdoom82 said:
*fap*



lolno.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
16falloutboy said:
uh.....no I'd rather tap this guy *smirks*
select as best answer
 uh.....no I'd rather tap this guy *smirks*
posted hơn một năm qua 
*
MAKE IT STOP! Nah... just kidding :)
TwinCherryVee posted hơn một năm qua
*
xD
16falloutboy posted hơn một năm qua
kitmolly123 said:
I find that video to be offensive in a way...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
tình yêu your biểu tượng (not going to attempt to spell the animes name at this time of night)
I_DONT-KNOW posted hơn một năm qua
Shadowmarioking said:
Hell yeah I would.
*taps guy's shoulder*
o3o Loopholes fuck the world~.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
ilovecornholio said:
Nope but i'll tap italy ;3
select as best answer
 Nope but i'll tap italy ;3
posted hơn một năm qua 
*
Ditto.
Me_Iz_Here posted hơn một năm qua
*
xD Yes.
lolibarbie posted hơn một năm qua
hidan141 said:
I would rather tap this.




(gets shot)
select as best answer
 I would rather tap this. (gets shot)
posted hơn một năm qua 
Zero_Delta said:
0____________o
select as best answer
 0____________o
posted hơn một năm qua 
Vocaloidcode01 said:
No.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Me_Iz_Here said:
Erm...no.

And since my first "No but I'd tap _______" was taken, I'm just gonna use Keegan instead. x)
select as best answer
 Erm...no. And since my first "No but I'd tap _______" was taken, I'm just gonna use Keegan instead. x)
posted hơn một năm qua 
rabigfan96 said:
nop !!

i'd rather tap him <3 <3 <3
select as best answer
 nop !! i'd rather tap him <3 <3 <3
posted hơn một năm qua 
Johnny1982 said:
*___*
select as best answer
posted hơn một năm qua 
TheRealCB said:
FUCK NO.......But I would sooo tap this. ;D
select as best answer
 FUCK NO.......But I would sooo tap this. ;D
posted hơn một năm qua 
ivoryphills said:
The video won't play. What's it about?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »