trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

WHO'S IN MY ROOM?!

idk just a ngẫu nhiên câu hỏi brought on bởi ngẫu nhiên boredom...
 partypony posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

AaaaaGirlygirl said:
Idk. it's none of my business who bạn have in your room...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
very tru
partypony posted hơn một năm qua
lmt96 said:
me but dont tell anyone LOL – Liên minh huyền thoại jkjk
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
*stalker*
partypony posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại
lmt96 posted hơn một năm qua
boolander25 said:
bạn are.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
nope
partypony posted hơn một năm qua
spunkyonyx said:
Edward Cullen?? he must think ur bella!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
i'd stake edward before he thinks im bella
partypony posted hơn một năm qua
*
lolz nice!! hoặc maybe he just wants ur blood!!!
spunkyonyx posted hơn một năm qua
*
fine. *lures edward with my blood and stakes him like buffy*
partypony posted hơn một năm qua
*
cool
Sandfire_Paiger posted hơn một năm qua
lolibarbie said:
Actually everyone...because we're all on the Internet, meaning everyone is in your room.

Creeper, huh?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
nope. im not in my room
partypony posted hơn một năm qua
dustfinger said:
Its Thenardier! He's trying to steal your stuff. Please shoot him. He doesn't deserve to live.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
mkay. *tells farid to get my bow and shoots Thenardier*
partypony posted hơn một năm qua
Duncan-superfan said:
Rebecca Black, making sure bạn have fun, fun, FUN!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
eep!
partypony posted hơn một năm qua
*
help!
partypony posted hơn một năm qua
*
O.o oh no.
egyptprincess7 posted hơn một năm qua
goodfeelings777 said:
PEDOBEARS ARMY!
select as best answer
 PEDOBEARS ARMY!
posted hơn một năm qua 
*
YAY!
partypony posted hơn một năm qua
NomyCake said:
Edward Cullen.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
*stakes edward cullen*
partypony posted hơn một năm qua
*
*chops his head off*
salt_and_pepper posted hơn một năm qua
55xxx55 said:
me. obviously.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
calls police
partypony posted hơn một năm qua
*
*answers* yes? Whats the problem?
egyptprincess7 posted hơn một năm qua
EchoTelsa123 said:
GHOSTS!ITS GHOSTS!CALL THE GHOST ADVENTURES CREW{aka G.A.C}
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
*calls GAC and tells them to get the hell out of here*
partypony posted hơn một năm qua
*
*Zak picks up the phone*"Ghost Adventures can u handle the lockdown?What is ur ghost problem?"
EchoTelsa123 posted hơn một năm qua
*
"ALFEDERSAIN!!!"Zak,Nick ,and Aaron đã đưa ý kiến at the same time."I need a nap."Aaron said."U always need a fricken nap!"Zak said.
EchoTelsa123 posted hơn một năm qua
adultswimperson said:
How would i know who's in your room?
Its obvious your alone...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
wrong again
partypony posted hơn một năm qua
*
@partypony, But still, what kind of a câu hỏi is this asking who's in your room? Thats weird and creepy..
adultswimperson posted hơn một năm qua
*
@partypony, Ok.. @thetacoman, I think he/she realizes that.
adultswimperson posted hơn một năm qua
Diasasis said:
Dude, don't look now but Chuck Norris is in your room...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
cool!
partypony posted hơn một năm qua
*
Oh no! D:
egyptprincess7 posted hơn một năm qua
LadyL68 said:
I'd have to be in your room to know that, woulden't I?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
yeo
partypony posted hơn một năm qua
LinaHarrow said:
Happy Horse.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
i'd would tình yêu a horse
partypony posted hơn một năm qua
egyptprincess7 said:
Rena Ryuuga
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
OMG I WANNA MEET!
partypony posted hơn một năm qua
*
Okay XD
egyptprincess7 posted hơn một năm qua
MrOrange16 said:
YOUR huy hiệu LOCK KEY.

Don't look now but it eat bạn alive....
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Sandfire_Paiger said:
OMG!! ITS THE HAUNTED PAJAMAS OF THE NEW ZEALEND KANGAROO!!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
O NOOOOOOOOOOO!THATS THE SCARYIEST THING IN THE WORLD!!
EchoTelsa123 posted hơn một năm qua
larouxbestfan said:
Seven is sure Eight!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Jeffersonian said:
Mobsters (wait, never mind that's my room and yes I do have a Sopranos poster up :)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
taismo723 said:
This dude.
select as best answer
 This dude.
posted hơn một năm qua 
*
KANE FROM POLTERGEIST! YA
taismo723 posted hơn một năm qua
jessieinCA said:
The cookie monster!!!! He's looking for your cookies!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Sprinter23 said:
A zombie...lurking in the shadows of your closet...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
next question »