trả lời câu hỏi này

ngẫu nhiên Câu Hỏi

This câu hỏi is really important.

How many times have bạn been Rick Rolled?
Have bạn ever seen anyone get Rick Rolled?
This câu hỏi is basically about getting Rick Rolled so what do bạn think about getting Rick Rolled?

I think its annoying.
*
But only when ur trying 2 find something and it pops up. It just gets annoying after a while
animegrl52p posted hơn một năm qua
 animegrl52p posted hơn một năm qua
next question »

ngẫu nhiên Các Câu Trả Lời

invadergiggles said:
...1...2...3...4...5..we will be here forever..
select as best answer
posted hơn một năm qua 
xxXsk8trXxx said:
INFINITIVE TIMES.
And I don't mind.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
2dolphn97 said:
about twice and i was searching for extended vids 4 twilight so i clicked on it and it had that and im like WTF is this?!?? THIS IS SOOOOOO NOT TWILIGHT!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
ChocolatyPuff said:
Never gonna give bạn up, never gonna let bạn down...
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
*sings with you* man its in my head....
invadergiggles posted hơn một năm qua
*
Never gonna run around and desert you. Never gonna make bạn cry, never gonna say goobye~
ChocolatyPuff posted hơn một năm qua
*
AHHHHH MAKE IT STOP!!!
invadergiggles posted hơn một năm qua
boolander25 said:
-1,000,000 internetz for not liking RickRolling.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
taismo723 said:
I tình yêu Rick Astley.

*drools*

I dunno. Infinitive.
Yes.
I LUV IT LIKE A MOTHER.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
TeamSongz4eva said:
oh so many tims and i quite like it
select as best answer
posted hơn một năm qua 
RapQueen111 said:
Never Lmao!

link

XDDXD
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
I am crying. Omg.
X-Squirt-X posted hơn một năm qua
*
Ur crying...Why?
RapQueen111 posted hơn một năm qua
*
THAT WAS SCARY! NEVER do that again!
animegrl52p posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại
RapQueen111 posted hơn một năm qua
Damon-Bamon12 said:
Never :O!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
HOW IS THAT POSSIBLE?!?!
animegrl52p posted hơn một năm qua
*
Idk this is actually the first time I've heard of it... and I even have a Youtube account! I'm wondering the same thing, but the ngày will come for me. ;)
Damon-Bamon12 posted hơn một năm qua
*
LOL – Liên minh huyền thoại
animegrl52p posted hơn một năm qua
X-Squirt-X said:
Countless of times :(
But because of that, when ever it comes on the âm nhạc channel when my mum watches 80's stuff, I burst out hát it because i know all the lyrics xD
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
LOL – Liên minh huyền thoại
animegrl52p posted hơn một năm qua
caralina100 said:
Less than 20, I'm sure of that!

Never saw anyone get Rick Roll'd

and it's annoying
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
i half agree. It can get annoying after a while
animegrl52p posted hơn một năm qua
next question »