trả lời câu hỏi này

Justin Bieber Câu Hỏi

What is the first thing bạn do Justin Bieber if he walked up to bạn and told bạn were hot and took off his shirt!!?!?!?!!?

*
have sex with him! duhh
jbforme posted hơn một năm qua
 londondancer posted hơn một năm qua
next question »

Justin Bieber Các Câu Trả Lời

dandygirl said:
I would Kiss him
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
LOL – Liên minh huyền thoại Me to
diamondpop posted hơn một năm qua
MarylovesSelena said:
I would be like "ok...weird.."and probably say "thank you,you are hot too" and smile.
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
Haha :)
JBluvr2 posted hơn một năm qua
ilovejb1116 said:
OMG I WOULD PROBLY DIE hoặc FAINT AND THEN WHEN I WOKE UP I WOULD Kiss HIM AND SAY HE WAS HOT TO
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
yea i agree with bạn
jbhglove posted hơn một năm qua
*
i wud do him
cici98 posted hơn một năm qua
*
I just Thor I would kick and cú đấm him in the nut
jptgirl posted hơn một năm qua
Lovebugz said:
To tell bạn the truth I would be like ummm okay. But I would be weirded out bởi him takin it off
select as best answer
posted hơn một năm qua 
tooch said:
LOL – Liên minh huyền thoại because Justin Bieber is going to do that =P
select as best answer
posted hơn một năm qua 
PlayboySimpsons said:
Smile and then Kiss him on the lips and go out with him otherwise just walk away and not care
select as best answer
posted hơn một năm qua 
selgomez5613 said:
SAY I'M TAKEN AND RUN 2 A COUNTRY HE WOULDN'T THING OF LIKE BHUTAN
select as best answer
posted hơn một năm qua 
JBluvr2 said:
Hello Justin... ;) LOL – Liên minh huyền thoại I would smile and Kiss him (maybe alot) and want to hold him close :)

<3 I tình yêu bạn Justin <3
select as best answer
 Hello Justin... ;) LOL – Liên minh huyền thoại I would smile and Kiss him (maybe alot) and want to hold him close :) <3 I tình yêu bạn Justin <3
posted hơn một năm qua 
*
i would 2
XxMajdaleinxX posted hơn một năm qua
*
I LYK DA PIC YOOH HAV OF HIM HERE
hernandezgyrl9 posted hơn một năm qua
*
Me 2 toally
londondancer posted hơn một năm qua
*
Gods,that picture is hot
JBfan445 posted hơn một năm qua
baby5688 said:
I dont get!?
select as best answer
posted hơn một năm qua 
illllly_JDB said:
i would be all like aww thats cute... did bạn rehearse that?? aww cutie
select as best answer
posted hơn một năm qua 
nicegirl10 said:
i wil scream and Kiss him
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
:o
JBluvr2 posted hơn một năm qua
hernandezgyrl9 said:
I WOULD SCREAM ND SAY 4REALS U MEAN DAT!!!!!!!!!!!!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
LOL...
JBluvr2 posted hơn một năm qua
bieberfever929 said:
hug and Kiss him and have sex ofcoarse
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
me 2
cici98 posted hơn một năm qua
4040-lois-4040 said:
i would give him a really big hug! XD
select as best answer
posted hơn một năm qua 
RosaluvzJB said:
i would be like " OH!(suprised) well hello there Justin! and ur hot too!" then i would Kiss him!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
RnBStar13 said:
I'd be like awww thanks :)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
madphoebe said:
snog his face off
select as best answer
posted hơn một năm qua 
cupcake102 said:
i would start to Kiss him and then i would tell him that were dating and he will sa ok!!!!!
select as best answer
 i would start to Kiss him and then i would tell him that were dating and he will sa ok!!!!!
posted hơn một năm qua 
LillianIsweird said:
I would kick the asshole in the nuts
select as best answer
posted hơn một năm qua 
mrsbieber90 said:
i would say your very hot and Kiss him and we would walk on the bờ biển, bãi biển hugging and holding hands
select as best answer
posted hơn một năm qua 
JBfan445 said:
I would faint,then scream,then faint again,then say "THANK bạn SOOO MUCH!!!!" Then I'd Kiss him.(Witch I've always wanted to do.)
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Ersi_lovesJB said:
well....i'll probably pass out =P
select as best answer
posted hơn một năm qua 
jdb1317 said:
id well... i have no idea!! cry?faint? something like that then id calm down and Kiss him and just walk away with him i guess!! id probly just stand there in shock actualy!
select as best answer
posted hơn một năm qua 
diamondpop said:
I would say really lol. OMG Justin Beiber thinks I am HOT LOL – Liên minh huyền thoại He is HOT to
select as best answer
posted hơn một năm qua 
Kairi222 said:
I WOULD KIK HIM IN THE NUTS SAY HE WAS A PERVERT KILL HIM AND THEN RUN AWAY!!!
BTW I DID,T tham gia THIS CLUB

select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
OMG! LOL – Liên minh huyền thoại
Musiquelover posted hơn một năm qua
*
then y r u postin on his người hâm mộ page?
MrsBieber194 posted hơn một năm qua
Musiquelover said:
I would say,"okay. Thank u I guess... Hey, bởi any chance would bạn be able to get me Taylor lautner's number?"
select as best answer
posted hơn một năm qua 
*
LOL – Liên minh huyền thoại i luv taylor tooooo...haha but i im still a belieber so i would cry if he did tht...lol
MrsBieber194 posted hơn một năm qua
next question »