Harry Potter vs Chạng vạng 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter vs Chạng vạng 54807 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 4301-4350 of 54807

hơn một năm qua RavenclawPride said…
laugh
Woah... Hagrid WAS right.
hơn một năm qua RavenclawPride said…
laugh
See?
 See?
hơn một năm qua mooimafish17 said…
MWHAHAHAHA..*cough*...AHAHAHAHAHAHAHA
 MWHAHAHAHA..*cough*...AHAHAHAHAHAHAHA
hơn một năm qua souflizzle317 said…
Oh, my god fred, what is that from??? "But he's so charismatic" I swear that's from some movie or something....ahhhh what's it from!!!!!!!?????

@RavenclawPride, first of all do you mind if I call you pride? Your username is too long to type out and I like nicknames on here haha :) Second of all, I like your patrick picture :) And maybe I'm just being stupid, but I don't get the picture where Dumbledore says "What the hell is a Hufflepuff?" why is it funny?? Ahh I don't get it!
hơn một năm qua RavenclawPride said…
big smile
@Souflizzle sure call me Pride :)
And those things are from A Very Potter Musical. Search it on Youtube. Watch the whole thing. IT WILL CHANGE YOUR LIFE XD
hơn một năm qua RavenclawPride said…
laugh
AND there's a sequel that's premiering on YouTube tomorrow at 8pm EST. I see an AVPM marathon in my near future xD
hơn một năm qua mooimafish17 said…
i love that film but man this is funny!!!
 i tình yêu that film but man this is funny!!!
hơn một năm qua FredWRules said…
zzz
sorry guys, today I may be a bit irritable- I only got about 4-5 hours sleep, possibly less, then got very rudely woken up by mum. grrrrrrr.... *trails off and falls asleep*
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
^Oh ms grumpy face!!!!!
hơn một năm qua potterrox said…
I don't have a random pic to show you, but I continue to be amused by yours. I love the Narnia one! moo, what movie is yours from?
hơn một năm qua venvargie said…
Here is my random pic of the day. xDDD
 Here is my ngẫu nhiên pic of the day. xDDD
hơn một năm qua TheQuibbler said…
emlincr, I was on jkr's website on the FAQ someone asked the same question and she responded that Petunia was just exaggerating, like always.
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
^That's it :)
So I'm sure I have a random pic some where. ...
So what if it isn't Harry Potter? I effing LOVE Fall Out Boy.
 ^That's it :) So I'm sure I have a ngẫu nhiên pic some where. ... So what if it isn't Harry Potter? I eff
hơn một năm qua souflizzle317 said…
@potterrox, I'm pretty sure moo's picture is from brokeback mountain but I'm not sure....

ooo we're doing random *random* pictures? I have one :)

Caption: Gay elf on the phone!!!
last edited hơn một năm qua
 @potterrox, I'm pretty sure moo's picture is from brokeback mountain but I'm not sure.... ooo we're
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
^It is.

I love Fall Out Boy <3
hơn một năm qua GemonkDruid said…
heart
^ Me too. Especially their album From Under The Cork Tree. :D
hơn một năm qua mooimafish17 said…
cool
yep, love fall out boy and pic is from brokeback mt, a film about two gay cowboys.
it's better than it sounds!
hơn một năm qua mooimafish17 said…
angelic
soooo cute!!
 soooo cute!!
hơn một năm qua FredWRules said…
lol, and so true!!!!!
hơn một năm qua mooimafish17 said…
i no - plus i no how you feel with the tiredness, my mum woke me up :'(
hơn một năm qua FredWRules said…
yeah, I trashed my sleep last night by staying up till 3.30 watching doctor who on my computer :D
hơn một năm qua mooimafish17 said…
lol - what ep, coz i cant watch Blink at night!!
hơn một năm qua FredWRules said…
I didn't go near the weeping angels. I started to watch the one from the latest season, but freaked out part way through and skipped to the next unrelated episode... I can be a total wuss sometimes. (*confession!*)
hơn một năm qua mooimafish17 said…
heart
do you like matt smith - i LOVE him :D
hơn một năm qua FredWRules said…
he does wear a fez and bowtie very well.
I can't really decide which one I prefer- Matt or David. They're both really funny in their own unique way... hmmm...
hơn một năm qua FredWRules said…
mischievous
OHMYG, go on google, type in sexy snape and then hit I'm feeling lucky. You'll thank me for it later, trust me XD
hơn một năm qua mooimafish17 said…
laugh
LMAO
hơn một năm qua FredWRules said…
HOW FUNNY IS IT!?!?!? (btw, trashing my sleep again. doesn't matter, I only a couple of subjects that require the use of my brain.)
hơn một năm qua souflizzle317 said…
holy. fucking. shit. (excuse my language) that video is freaking AMAZING!!!!!!!!! i was totally not expecting that but it was epic :)
hơn một năm qua FredWRules said…
smile
hehehehhehehehe you're welcome :_

btw, I think I might actually prefer Matt Smith, coz he's more easygoing. David always seems really tense...
hơn một năm qua mooimafish17 said…
kiss
i no - ive just watched matts weeping angels two part story and it is EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!
hơn một năm qua FredWRules said…
I'm scared of them- I'm going to watch it over the weekend, in the middle or beginning of the day.
hơn một năm qua mooimafish17 said…
yes - watch it at dawn and you will sleep - just


its also very very fuuny!


(my fave line from the whole season was in flesh and stone :))
 yes - watch it at dawn and bạn will sleep - just its also very very fuuny! (my fave line
hơn một năm qua FredWRules said…
smile
lol.
it seems over the last couple of years I've decided to retry things that I was terrified of as a little kid, and have discovered that I really really enjoy them.
eg:
a) Tim Burton films
b) Harry Potter books/films
c) Doctor Who.
yes, I was a fraidy-cat when I was little.
shush.
hơn một năm qua mooimafish17 said…
i was so scared when i was younger

(Still am lol - ive not seen SAW yet :O )
hơn một năm qua FredWRules said…
neither, and I don't plan on it.
hơn một năm qua DivyaHarry said…
Just read an article. It was short and sweet. The best part was it's ending. Here it is:

link
hơn một năm qua DivyaHarry said…
big smile
And by the way it's been a long time since I visited so firstly, a big hug and a hi to all my friends who love and adore potter. Secondly, missed all of you.

Being a bit cheesy.
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
YOU LOST THE GAME.
hơn một năm qua mooimafish17 said…
hi DH *hugs back and give e-cookie*
hơn một năm qua mooimafish17 said…
great article DH - who wrote it?
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
Moo, where's MY e-cookie? And what is that article on?
hơn một năm qua mooimafish17 said…
hands room a plate of cookies ;D
hơn một năm qua FredWRules said…
hey DH *hugs and noms e-cookie*

also, guess who's still awake when it's 2.00 am!?!?!?
hơn một năm qua mooimafish17 said…
heart
I'm off to do backstage work on a play in London - very excited :)
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
Yay moo!!! and Fred i thought you lived in USA! Do you live in, like, Alaska or something? Cuz here on the awesome east coast it's 12:30
hơn một năm qua TheQuibbler said…
worried
Yay cookies! *nomnomnomnom*

I just found out today that my friend thought JKR was a BOY HER WHOLE LIFE! I nearly had an aneurism and proceeded to tell her that her name is Joanne and stuff. *sighs*
hơn một năm qua souflizzle317 said…
loveforsev, fred lives in australia haha they're insanely ahead of us :)

Quibb, haha I thought JKR was a boy when I was five but then I figured it out after a few months :)
hơn một năm qua LoveforSeverus said…
I always knew JKR was a girl...

And I have no idea where anyone lives. :(
hơn một năm qua mooimafish17 said…
cool
LDN!!!!!!!!!!


(that's London to the rest of the world)