thêm hình ảnh

emo Hình ảnh

thêm video

emo Video

tạo phiếu bầu

emo Số Phiếu Bầu

người hâm mộ lựa chọn: yes
39%
ANY ONE CAN BE emo UR JUST...
26%
người hâm mộ lựa chọn: instagram
100%
0%
người hâm mộ lựa chọn: Lea
61%
19%
người hâm mộ lựa chọn: Destin_E
81%
who cares?
17%
người hâm mộ lựa chọn: maybe
40%
37%
thêm emo số phiếu bầu >>  
viết bài

emo Các Bài Viết

thêm emo các bài viết >>  

emo đường Dẫn

thêm emo đường dẫn >>  

emo tường

WhyAmIAlive đã đưa ý kiến …
Tbh, This is website is new to me. >~< I don't like going around telling people i am emo but i feel i can trust people here.? I am going to become a fan. If anyone has snapchat feel free to add me tho. My snapchat is emowovsbvb. Tbh i need to change that, I was like 12 năm old stereotype. Ahh i don't know why i am texting to much, I am just a little nervous. X_X. Uh.. yeah xD đã đăng cách đây một tháng 1
2ntyOnePilots đã bình luận…
Haha I get that. I’m pretty sure most of us have been that stereotype kid at one point. And honestly, I also think it’s easier to trust ppl here. Hell, in ngẫu nhiên Club I’m closer to at least 3 people than I’ve ever been. And... welcome to Fanpop, aka the ded site that is from a decade in the past! (I’m Jay. Btw) cách đây 28 ngày
WhyAmIAlive đã bình luận…
Oh nice to meet bạn lol. My name is skylar (or sky) I am kinda socially a awkward, So if i say anything that makes no sense hoặc weird, I am sorry lol. cách đây 28 ngày
sadleech đã đưa ý kiến …
heyyy i'm new, had an account here agesss ago, anyone wanna talk? đã đăng cách đây 2 tháng
2ntyOnePilots đã bình luận…
Yo. cách đây 2 tháng
2ntyOnePilots đã đưa ý kiến …
xin chào ghosts, and punk-rockers, and skeletons, and spooky basement kids. Oh wait...
YOURE DEAD! OUT FROM THE HOSPITAL BEEDDD!!!
...DEAD!
-MCR đã đăng cách đây 2 tháng