Camp Rock Is Anyone Here?

camprockdabomb posted on Aug 02, 2008 at 03:59AM
hello! am i a loner?!

Camp Rock 22 các câu trả lời

Click here to write a response...
hơn một năm qua brucasislove said…
hi i am!
hơn một năm qua camprockdabomb said…
hey what's ur name?
hơn một năm qua brucasislove said…
heyy
i'm tanya! what's your name?
hơn một năm qua camprockdabomb said…
hey i'm Miguel
where r u from?
hơn một năm qua brucasislove said…
hii Miguel!
i'm from canada. how about you?
hơn một năm qua camprockdabomb said…
I'm from California
anywayz finally some1 talks 2 me wanna chat some more?
how old r u?
hơn một năm qua camprockdabomb said…
i'm 11 and u?
hơn một năm qua brucasislove said…
oh cool. i love california! yeah definately i love chatting. do you want to go on fanpop chat? i'm 13 but i'll be 14 on halloween!
hơn một năm qua camprockdabomb said…
oh kool 13 so o, i just tell a white lie about my age
O & sorry if i dont respond all of a sudden but its cuz my sis doesnt know im using HER computer so i mite just all of a sudden pull the plug and log off. anywayz i'll probably swing by here during the day maybe in the morning or afternoon.
hơn một năm qua brucasislove said…
oh okay cool. i probably won't be here until the evening tomorrow because i'm going out.
hơn một năm qua camprockdabomb said…
oh cool so...i see u like selena gomez
hơn một năm qua camprockdabomb said…
yeah me 2 maybe in the evening if i get the chance
hơn một năm qua brucasislove said…
yeah i love her! okay awesome!
hơn một năm qua camprockdabomb said…
have u heard her new song "TELL ME SOMETHING I DONT KNOW"?
hơn một năm qua brucasislove said…
yeahh from another cinderella story?
hơn một năm qua camprockdabomb said…
i think i am SO gonna watch that movie i luv her 2!
hơn một năm qua brucasislove said…
yeah i definately am. so what else do you like aside from selena and camp rock?
hơn một năm qua camprockdabomb said…
well, i like spanish soap operas and mexican band RBD, mexican singer Eiza Gonzalez, Hilary Duff, Alyson Stoner
hơn một năm qua brucasislove said…
i like Hilary Duff and Alyson Stoner too.
hơn một năm qua camprockdabomb said…
well sorry but my i gotta go bye!
hơn một năm qua brucasislove said…
bye! ttyl!
hơn một năm qua iloveallshows said…
waz up !1!1!1!1