Brucas Brucas người hâm mộ Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the những người hâm mộ of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 46601-46650 of 116057

hơn một năm qua livelovelaugh said…
i want the one on the banner where they are looking at each other
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Janni- Is there any specific ones you'd like?? Coloring ( ex. deep or light) anything you'd like the icon to say?
hơn một năm qua livelovelaugh said…
heres mine i want lol and janni did you make the spot?
 heres mine i want LOL – Liên minh huyền thoại and janni did bạn make the spot?
hơn một năm qua Janni said…
They are adorable<33

all the pictures are unclear!
 They are adorable<33 all the pictures are unclear!
hơn một năm qua mollyx365 said…
I have to go eat so if someone wants to find me a pic I`d love you :D
I`ll be back <33
hơn một năm qua Janni said…
here is one
 here is one
hơn một năm qua Janni said…
Yes i did Dawn;D
hơn một năm qua Chlarkfan said…
I'm gonna go work on it! I'll be back!
Dawn is there anything you'd like the icon to sayy?
hơn một năm qua livelovelaugh said…
awwww you should change a tag to jen not jennifer because i only searched jen and couldnt find it
hơn một năm qua livelovelaugh said…
hmmm no textless please =)
hơn một năm qua Janni said…
done;D
hơn một năm qua livelovelaugh said…
im gonna go soon im so tired i dotn know why lol
hơn một năm qua mollyx365 said…
Baaaack! Ahaha my icon looks terrible because I`m on the crap computer but oh well <3
hơn một năm qua Janni said…
LOL Molly! I just considered having a icon like you;P
hơn một năm qua livelovelaugh said…
awww i like it lou
hơn một năm qua livelovelaugh said…
im having the one where thye look at eachother so no one steal it lol
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Dawn! =] Here you go, if you don't like them i'll re-do them! <3.

 Dawn! =] Here bạn go, if bạn don't like them i'll re-do them! <3.
hơn một năm qua Chlarkfan said…
And this one..

 And this one..
hơn một năm qua Chlarkfan said…
They came out bad....=[[[
hơn một năm qua Chlarkfan said…
My computers messed up, it fuzzes up the pictures i save, so i am so sorry!
hơn một năm qua mollyx365 said…
Aw those are great!
hơn một năm qua Janni said…
They are GORGOUSE Jelena<33
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Awh thanks! But, they come out WAY better if my computer is running good.
hơn một năm qua mollyx365 said…
Janni did you make this one?
I want it <3
 Janni did bạn make this one? I want it <3
hơn một năm qua livelovelaugh said…
wow i love thme jelena
hơn một năm qua livelovelaugh said…
changed =)
hơn một năm qua livelovelaugh said…
awwww there so adorable
hơn một năm qua Janni said…
Yes i did Molly;D You can have it;D
hơn một năm qua mollyx365 said…
Yay thank you!
hơn một năm qua Janni said…
Don't they remind you a bit of brucas?
hơn một năm qua mollyx365 said…
They really do!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
a lot of couples remind me of brucas
hơn một năm qua Janni said…
and the whole angelina and Peyton backtabbing thingy! It's a WONDER how babe ships them! when she hates Peyton liks that!
hơn một năm qua Janni said…
gtg go now

Nighty Night<3
hơn một năm qua livelovelaugh said…
ok janni night xx
hơn một năm qua mollyx365 said…
K bye! <3
hơn một năm qua Janni said…
Anyone on?
hơn một năm qua Janni said…
Aren't anyone on!!!!!!!!!!!?
hơn một năm qua Janni said…
angry
School & math is BUlLSHIT!!!
hơn một năm qua brucas4ever said…
^^ i second that !

anyone around?
hơn một năm qua dermer4ever said…
i am but i have to go now and i will not be on as much the next couple of days because my computer has a bug and the geek squad is going to fix it on thursday
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Heyy<3333.
I'm hoping in the shower but i'll be backk! I just wanted to drop by some Jen/Brad icons!

link
link
link
link
hơn một năm qua dermer4ever said…
i would love to change mine but i am loving my dermer so it is staying
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Heyy!
Does anyone know if we are still doing the "Fan of the Month" awardss? =]
hơn một năm qua dermer4ever said…
yeah i think so but i think because it is may and lots of us are in the final weeks of school it is busy
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Ohhh, thank youu! =]
hơn một năm qua dermer4ever said…
no problem how are things going for you
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Good, i got a shopping spree!!! =]]]<333.
And, now i'm just chillin, how bout youu?
hơn một năm qua dermer4ever said…
well the last two days have be stressful and sucky my computer got some sort of bug and it took me awhile to remove the things that were causing issues.
hơn một năm qua Chlarkfan said…
Awhh, that suckss. Yeah, i have 5 weeks till my finals and i am SCREWED! =[
But, I gotta go, my mother is FLIPPING out,
bye girly<3.