Brucas Brucas người hâm mộ Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the những người hâm mộ of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 4551-4600 of 116057

hơn một năm qua livelovelaugh said…
hello new people are always great =) and i love your icon
hơn một năm qua livelovelaugh said…
wooo mary new page :P lol
hơn một năm qua brucas4ever said…
hey! nm, i want to make more picks what should i make?? any ideas guys??

and welcome cas_cat_2!
hơn một năm qua sophialover said…
haha...i totally voted for me and Ale..LOL!
GRRR NEW PAGE eh? Pff!
hơn một năm qua sophialover said…
I'm out of ideas recently...lol! The last pick i made was an Izzie/Alex one and i don't even remember what was it about...LMAO!
It's been AGES since i last made a BL pick though...xD
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua livelovelaugh said…
:P ya no i love ya hun
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Yea, i answered the pick right now.
Thank you sophialover, everything's fine with me. =)
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua sophialover said…
Ok..i'll keep my promise and i'll stop caring about first pages...hum:=D!
hơn một năm qua sophialover said…
haha...you're welcome! Call me Mary hun! What's ur name?
hơn một năm qua brucas4ever said…
yeah im Hannah! and no i want to make another pick that involes like both lpers and blers but i can't think of any..
how about
who would win a debate..
we could do like
a brucas and a lper together vs. another bler and lper.. idk
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeh that could work
hơn một năm qua brucas4ever said…
idk i want smth more fun!

how about which lp and bl fan could write the best bl story and then do teh same for an lp story.. idk...
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Wow. This is fast.. I was on the previous page, and then i was adding some videos to the gg spot and when i came here my comments had disappeared. LOL. I think that is better if i open two pages with fp. (my computer will get slowly) lol

Hi Mary and Hannah! =) My name is Catia, call me for that too! =)
And thank you livelovelaugh, i love Sophia and Brooke so much! ^^
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeh me to and you can call me Dawn and nice to met ya Catia
hơn một năm qua brucas4ever said…
yeah their amazing!!!!! hahah yeah were fast! we move from page to page fast..
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua livelovelaugh said…
btw that is such a pretty name
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
I like the idea of the pick about the debats. Like on duple against the other. =)
Like, i will put here an exemple of what i'm thinking:

Which debat would be more interesting to watch?

-brucas4ever and Abs against Sophialover and Laurra.

That would be like one BLer and one LPer against other BLer and LPer. Think that with would be hard to happen. lol. Probably would be more likely Brucas4ever and Sophialover aginst Abs and Laurra. lol

Anyway.. your idea is cool. =)

Why new pages bore you, Mary?
hơn một năm qua livelovelaugh said…
its becuase she always likes to get the first comment on every page shes weird like that :P oly jokin mary
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Aww.. thank you Dawn! ^^
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
lol. i get it. You took this page from her. ;D

Btw, i just wanted to say that forgive me if I do too many grammar mistakes. It's because i'm Portuguese and sometimes is hard to write exactly what i'm thinking.
hơn một năm qua brucas4ever said…
ohh it's fine! um i really like your idea im gonna do that one Catia...
hơn một năm qua livelovelaugh said…
your english is fine i have to remember to spell properlly as im used to using slang and sometimes people dont know what i mean
hơn một năm qua dermer4ever said…
no problem at all i understand i speak English and i have problems with it but yours seems pretty good.
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Good. I'm glad that i could help you Hannah. =)
Thank you Dawn and dermer. I actually don't have problems in understanding your slang, Dawn. They are clear for me. =)
hơn một năm qua brucas4ever said…
cool:] im gonna make like ten who do you want to be paired with??^
hơn một năm qua livelovelaugh said…
as long as im not with that person i dont like hannah i think you know who lol
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Me, really? Wow, thank you! =)
I don't know, whatever you choose. =D
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
New page. lol ;P
hơn một năm qua dermer4ever said…
that is always fun to get to the new page
hơn một năm qua brucas4ever said…
haha k dawn:]
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i liked who you put me with =)
hơn một năm qua dermer4ever said…
that was a good option i liked it i also liked who you put me with i think me and abs together would be a good combo i am not really into the debating but i think if i did i would be fine
hơn một năm qua brucas4ever said…
yeah i think your good:]
hơn một năm qua brucas4ever said…
anyone have any new pick ideas??
hơn một năm qua dermer4ever said…
i been thinking of some but it might be a little violent.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
oooo y
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
I will go sleep. Goodnight to everyone! =)
Tomorrow i will see your new picks, if you add them. *

Was nice talk with you guys, you're awesome! I will totally repeat this! =D
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua dermer4ever said…
good night i am pretty sure their will be
hơn một năm qua livelovelaugh said…
ok goodnite
xxxx
hơn một năm qua brucas4ever said…
yeah goodnight fun talking with you!
hơn một năm qua brucas4ever said…
hahah Terra whats your idea??

ohh and im gonna make a brucas fan of the month pick on this spot who should i add lets make a list...
hơn một năm qua dermer4ever said…
well i just did that one it is if mark was in a serious accident and he had to give up his writing duties who would it be and i think i will do what happened to him. I like that is a good idea that list is gonna take awhile to make here is the link to that pick. link
hơn một năm qua brucas4ever said…
cool i'll start it!
Dermer4ever
Livelovelaugh
Cas_Cat_2
Sophialover
eka-chan
Broody_4_Cheery
BrattyNemz
Khuhriissten
Brucas4ever
Mcewen_girl
1treehillfan
Supperstar_Kk
Brooke-Yourslef
Jennifer_02
Mehrajanwar
Chlarfan
Janni
mizzfelisha

can you guys think of more?? i know im missing some
hơn một năm qua dermer4ever said…
that looks good so far i can't think of any right now.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
theres nine00
hơn một năm qua brucas4ever said…
ill add her:] this is for november!
hơn một năm qua kuhriissten said…
awh, that's a good idea!
hơn một năm qua brucas4ever said…
hey whats up kristen??
hơn một năm qua kuhriissten said…
hiii Hannah! how've you been?

ugh, sorry i hafta go now ): but talk to you later/soon :]
hơn một năm qua brucas4ever said…
IM GOOD:]

K TALK2YALATER