Brucas Brucas người hâm mộ Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the những người hâm mộ of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 41251-41300 of 116057

hơn một năm qua sophialover said…
crying
again..."login failed".
hơn một năm qua livelovelaugh said…
let me know when to log in i want to try something lol
hơn một năm qua livelovelaugh said…
have you typed in the right thing?
hơn một năm qua sophialover said…
hmmm
damn it. Yes. I've copied and pasted what Janni gave me.
username: bl-unconditionalove
password: brucasfg
and it STILL doesn't work.

Nahh...log in hun. It must be something else wrong with it.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i dunno hun we will try and sort it out
hơn một năm qua livelovelaugh said…
its quite hard trying to figure out how to use it
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
hey mary, dawn!
hơn một năm qua sophialover said…
lol i know Dawn.
hơn một năm qua sophialover said…
wow! Heyyy Mickei.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
im starting on the gallery
hơn một năm qua livelovelaugh said…
hey mickei you ok hun?
hơn một năm qua sophialover said…
surprise
have you guys seen this one??
link
hơn một năm qua livelovelaugh said…
mary we need to make screencaps or get someone to lol
hơn một năm qua sophialover said…
Anyone has ever spoken to Lisa (brookeyourself)? LOL! I bet she knows how to make them. We can ask her and get the programme she uses.
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
dawn, you make that sound so serious, im fine :) so blers, hows life other than the log in trouble?
hơn một năm qua brattynemz said…
She's at the Naley forum :) Hey Mickei!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
Dam you mary!!!!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i know kristine makes them aswel
hơn một năm qua sophialover said…
lol!
she is? now?
hơn một năm qua livelovelaugh said…
naley have a forum?
hơn một năm qua sophialover said…
angelic
why damn me Dawn? lol!
hơn một năm qua sophialover said…
ahh yeah i know. Kristine as well. I'm asking Kristine if you want...Lisa hates me...LMAO!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
because i was refusing to be another hit on that woman and now i am!!!!
hơn một năm qua sophialover said…
cool
ROOOFL!
hơn một năm qua sophialover said…
isn't she brilliant??
hơn một năm qua livelovelaugh said…
no i dont like her lol
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
hey bratty ;)
hơn một năm qua livelovelaugh said…
eyesexage lol its a fucking fix we all know she will win
hơn một năm qua sophialover said…
Umm..yeah. It's gonna be TOO predictable...but honestly this woman's got probably one of the most amazing voices i've ever heard.
hơn một năm qua sophialover said…
I mean..she will deserve it after all.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
still dont like her lol
hơn một năm qua sophialover said…
i also loved the greeks...LMAOOOOOOOOO! The father/son...can't remember the names.
But what a danceee...indeed. And then Amanda was like "how's yes in greek?" and he said "Ne" and Am said too! I mean..AWW<33 lol!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
ive logged out mary so try again if ya want
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i didnt watch it i just know about it
hơn một năm qua sophialover said…
ok...last try.
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
over here a kid always wins pretty much, i guess aussies go for the cute, tht hcick would probably like come runner up over here nd lose out to a twelve year old
hơn một năm qua sophialover said…
big smile
HOLY CRAP!
I loggen in...LMAOO!
hơn một năm qua sophialover said…
OMG..i've NO clue how this one works..lol!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeyyyyy see what ya can do with it the header is just a tempo for now
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i know mary it is quite hard lol
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
what r u guys tryinbg to log into, and its looks like mary did it, congrats
hơn một năm qua livelovelaugh said…
we are starting a bl fansite lol
hơn một năm qua brattynemz said…
Cool! I'll join! :D
hơn một năm qua livelovelaugh said…
you will have to wait nem we dont know how many people we can work it with
hơn một năm qua livelovelaugh said…
but if we can work it with quite a few people of course we will ask ya =)
hơn một năm qua Broody_4_Cheery said…
there are never enough bl fansites!
hơn một năm qua sophialover said…
i'm trying to figure out how the hell we're going to do this one. Dawn how can i see how the actul thing looks? Without the editing options?
hơn một năm qua livelovelaugh said…
go to edit template then preview
hơn một năm qua livelovelaugh said…
mary i will try and log in see if we can do it at the same time
hơn một năm qua livelovelaugh said…
im on aswel mary