Brucas Brucas người hâm mộ Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the những người hâm mộ of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 31551-31600 of 116057

hơn một năm qua kuhriissten said…
by the way Catia, i rated all the icons you just added :]
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
heart
Aww, thank you hun!! <33
=D
hơn một năm qua dermer4ever said…
i rated yours too cat
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
heart
Thanks to you too Terra! <33
You girls are amazing.
You can give me links to you stuff too, i don't mind rating them at all. =]
hơn một năm qua oth-brucas4ever said…
hey i have a qustion and wanna know if you guy think anything of it.

one the oth spot there a pick about what would you do if you were brooke in season 1 and the winning choice is " i wouldn't go after a guy my best friend liked" and it got me thinking...if peyton had no problem telling brooke her feeling in season 3, why didn't she do it season one...there would be NO cheating than...i'm just confussed and don't know what to think...HELP!
hơn một năm qua dermer4ever said…
cat mine are on the contributions forum.
hơn một năm qua kuhriissten said…
you're welcome Cat! i hope you get your fanatic soooon!

and oth-brucas4ever, sorry i don't know your name, but i'm confused like you are! i guess Mark just wanted to make Pucas seem "epic". ugh. mark is annoying.
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
kiss
Okay, i will rate them tomorrow Terra. ;)
I have to go now, it's late here.

LY all <33
hơn một năm qua oth-brucas4ever said…
heart
oh sorry...i'm zoe...HI

i just thinking about it and balnk on the idea.
hơn một năm qua kuhriissten said…
bye!
hơn một năm qua dermer4ever said…
bye cat
hơn một năm qua Chlarkfan said…
heart
Hey, girls! Well, i'm the creator of the Chophia spot. and i have a pick up for a new icon, do you mind voting?

link

THANKYOU!
hơn một năm qua saBRUCAS said…
I voted!

OMG I am soo pissed right now!
I hate Mark! and LPers on the oth spot.
hơn một năm qua dermer4ever said…
yeah but no lp in season 7
hơn một năm qua oth-brucas4ever said…
heart
OMG LEYTON LEAVING THE SHOW....BEST NEW EVER...DON'T CARE IF THERE TOGETHER BUT WE WONT HAVE TO SEE IT ANYMORE....YEAH!!!!!!!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
anyne on?
hơn một năm qua brattynemz said…
hey dawn, i'm here :)
hơn một năm qua livelovelaugh said…
hey hun u ok?
hơn một năm qua brattynemz said…
i'm fine, just a lil upset with the rumored LP wedding and LP leaving the show.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeh i know jus read that wtf lol
hơn một năm qua sophialover said…
cool
heyyy there girlies!
hơn một năm qua sophialover said…
LP leaving the show? YAY! Screw the wedding Nem...lol! If there's wedding it's gonna be SO predictable.
hơn một năm qua brattynemz said…
Hey Mary!

like, is Mark really THAT desperate to put LP together that if Chad leaves the show he might as well take LP with him?!
hơn một năm qua sophialover said…
Something like that Nem...lol!
She's probably gonna LOSE the baby and theN once again Luke will be there for her...blablabla...and then -what a surprise?- they're gonna get MARRIED! HOW FREAKING PREDICTABLE a couple can be...UGHH!
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua TSOYPRA said…
hey girls.................
hơn một năm qua brattynemz said…
No Chad = No BL, No LP. But, Chad & Hilarie gone = LP together.
hơn một năm qua brattynemz said…
eyesexxxxage!!!
hơn một năm qua sophialover said…
BUT i heard Soph hasn't signed either...
hơn một năm qua sophialover said…
hey Vicky!
hơn một năm qua TSOYPRA said…
what are you talking about?
hơn một năm qua brattynemz said…
I heard about that too Mary. And if that's the case then why the hell are we having a s7? It just doesn't make sense that LP leaves at the "series finale" (last epi of s6) so I am assuming there'll be a s7.
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua brattynemz said…
and hey Vicky! we're talking about the new spoiler, LP wedding and LP leaving..
hơn một năm qua TSOYPRA said…
oh they are leaving?
i haven't seen the spoiler.........
hơn một năm qua brattynemz said…
yes apparently LP gets their happy ending!!!!
hơn một năm qua TSOYPRA said…
kiss
girls i have to go i am really sorry i will see you later........
kisses.........
mery i have upload some videos at hatzigiannis spot could you please rate them...
and i also upload the xatzigiannis biografi in a article it is in greek..could you please rate it too......
thanks......
bye girls........
hơn một năm qua sophialover said…
YAY girlie! Ofcource. I totally will.
See ya later<33
bb!
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua brattynemz said…
alright bye vicky I guess I should probably be going too since no one's here anyway. Bye!
hơn một năm qua Janni said…
Anyone here?
hơn một năm qua brattynemz said…
Hey I'm still here lol.
hơn một năm qua Janni said…
Hey Nem! It has been FOREVER since i have talked to you

OMFG! What's up with no Sophia, chad & Hil:O
hơn một năm qua brattynemz said…
I have no idea!!! Dammit we never even had the chance to a Brucas Tree Hill!!! Leyton Tree Hill (s6) Naley Tree Hill (s7, if ever!)
hơn một năm qua Janni said…
I'm just MAD!
the whole series will be ruined if they cut Brooke, Lucas & Hil!
The ratings will just drop!
hơn một năm qua brattynemz said…
I actually don't buy Hil not being on the show. I trust her enough. But with Chad and Sophia, I have no idea.
hơn một năm qua Janni said…
angry
I'm refusing to watch OTH without Sophia! No Brooke no oth!!1
hơn một năm qua brattynemz said…
it's just so wrong!
hơn một năm qua Janni said…
I'm so pissed! I was so Happy when i first heard that there was season 7!!!
And now there is no Brooke!!!
PISSSED!!!

We need to change the subject before i wreck my laptop
hơn một năm qua brattynemz said…
LMAO calm down, it hasn't been confirmed!!!! what I am more pissed about is the leyton wedding and their happy ending!!!!!!
hơn một năm qua Janni said…
angry
Don't even get me started on that!:@
hơn một năm qua Janni said…
angry
If that BITCH get a happy ending i'm gonna kill someone!
hơn một năm qua Janni said…
cool
31 600th comment!
last edited hơn một năm qua