Brucas Brucas người hâm mộ Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the những người hâm mộ of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 các câu trả lời

Click here to write a response...

Showing Replies 6351-6400 of 116057

hơn một năm qua sophialover said…
I think i'm with you Nem. I really think this decision has to be takes by the majority of the fans of the spot and not only from the artists club members but still...dunno.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeh its over and done with now but i honestly did think i was gonna get banned lol
hơn một năm qua brattynemz said…
I actually don't like the banner. Well I like it because it has all of BL's important scenes but I think we can do better?
hơn một năm qua sophialover said…
We can def do better...LOL! I'm gonna search for a new one...

HELL NO DAWN! She could never get you banned. You did absolutely nothing wrong...xDD
hơn một năm qua bl0ndy said…
Ok,I'm not saying that I'm amazing with the Photoshop,but I can do some banners and post them here,if its ok?
hơn một năm qua sophialover said…
Ofcource Bee!!! That would be really cool! Have you joined the artists club?
hơn một năm qua brattynemz said…
Okay post away! Mary maybe you can edit the forum so they'll know the activities:

For the Debaters Club maybe we can work on Mickei's challenge that will take time! and for the artist club maybe icon/banner for the Brucas and Brucas/Naley spot. :]
hơn một năm qua brattynemz said…
Dawn if ever you get banned, no Brucas fan will ever go on the OTH spot again not because of fear but pure disgust and anger. :D
hơn một năm qua livelovelaugh said…
awwww thats sweet =) if i got banned i would be so pissed coz ive seen people on the oth spot say some really bad stuff and like i said if i get banned for asking a question and she didnt for calling me that little bitch then its jus favoritism
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Hey girlies! Whats up? =)
hơn một năm qua livelovelaugh said…
hey catia =) you ok?
hơn một năm qua brattynemz said…
That's because some people just let it go (like us). :D
hơn một năm qua sophialover said…
haha..i'm gonna edit it later Nem.
HEYY CATIA!!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
mary i love your icon that scene never gets old =)
hơn một năm qua brattynemz said…
Hey Catia, haven't talked to you in a while! What's up? :)
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Yea, i am Dawn! =)
Saturday, couldn't be better. lol =P
hơn một năm qua livelovelaugh said…
yeh im going out 2nite looking forward to it =)
hơn một năm qua sophialover said…
This scene is simply <33! YEEP! Saturday tonight! I'm gonna watch the new movie of James Bond LOL!
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
HEY MARY and NEM and DAWN! =D hehe
Yea, that's true Nem.. I was so busy with school. (quizz time =S) but whatever. Now i just have one more quizz to do, so i can be more in here. ^^
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i went to see james bond last weekend
hơn một năm qua bl0ndy said…
Ok I made only 1 and i'm not very proud of it,but still ...
link
hơn một năm qua brattynemz said…
I heard the movie is great but my BF said that I won't like it, I'm not a really a fan. But I am so looking forward to Twilight! Gaah!

It's already 11pm of Saturday here, I just stayed at home because I went out yesterday - I caught colds and have muscle pain. :(
hơn một năm qua sophialover said…
AHHH did you like it Dawn?
hơn một năm qua sophialover said…
BEE I LOVEEEEED it<33! Maybe if you fix a little bit the coloring it will be even more perfect but AWW it's adorable!
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
hehe Saturday's rock!! =D
I don't know if his film is here in Portugal. =( lol
Last weekend i went to see high school musical 3 =D
hơn một năm qua sophialover said…
Everyone's looking forward to Twilight Nem...LMAO!
hơn một năm qua bl0ndy said…
Yups Saturday night.I'm going out with my friends in 6 pm (I'm on a diffetent time zone) and I'm looking forward for it
hơn một năm qua brattynemz said…
Yeah maybe you can do more on the coloring but I like it especially Lucas on the left side so cute! :D
hơn một năm qua brattynemz said…
LMAO Mary! That's the only movie I am looking forward to! :D
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Hi bl0ndy! ^^
Omg, i LOVE that banner!! <33
It was you that made the banner? =D
I'm so waiting for the twilight movie too Nem! <33
hơn một năm qua livelovelaugh said…
mary i ddint like it at all i dont like daniel craig but i thought it was pretty rubish it didnt have much of a storey
hơn một năm qua sophialover said…
I don't him either...xD I thought Pearce Brosnan was WAYYY hotter&better but still i'm gonna watch it only for fun. I don't have anything better to do for today...lol!
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua bl0ndy said…
Well I played a little bit with the colours...10x..Yups the banner is all mine

link
link
link
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
Idk, maybe the 1st? I can't really see the difference between the 1st and the 2nd. lol
But i like this two more than the 3rd. ^^
hơn một năm qua bl0ndy said…
Yeahhh I can't fix the colours if any1 else can than pleeeeese lets fix it a bit :D
hơn một năm qua livelovelaugh said…
same as catia =)
hơn một năm qua brattynemz said…
The second one is darker? lol. I don't know the term for that.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
ill have a go
hơn một năm qua sophialover said…
I really loved the second one<33!

Dawn STUPID QUESTION ALERT! Do you know how can i make the correct size of a vid on Vegas for youtube presets? It's just that i've no idea and i watched your last vid...the "Because of you" one and you've totally made it!!! hihi!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
link played with colour

and what ya mean the size of what lol
hơn một năm qua bl0ndy said…
OK,so i made also a spot icon and a last shot with the banner
Dawn,I can't see what you've done ;(
link
link
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua sophialover said…
The size of the vid...LOL! It's like...it doesn't cover the whole of it like yours. I dunno how to fix it...
last edited hơn một năm qua
hơn một năm qua sophialover said…
aw the icon is cool!
hơn một năm qua livelovelaugh said…
erm its the 640 one i think lol
hơn một năm qua livelovelaugh said…
oh bee jus look in the fan art ive posted it on here
hơn một năm qua brattynemz said…
Dawn the link doesn't exist anymore.
hơn một năm qua livelovelaugh said…
i think i typed it in wrong jus look in the fan art lol
hơn một năm qua brattynemz said…
Bee I still prefer the first one. :)
hơn một năm qua Cas_Cat_2 said…
I can't see the link that you added Dawn. =(
Again, i love the banner! =)
But the icon i don't know.. I know that it have to be something that can match with the banner. But i think that i would like a more "informal" icon. Do you get what i'm saying?

=)
hơn một năm qua livelovelaugh said…
link


try it now