Alpha và Omega Wall

hiển thị các bài viết 1971-1980 của 21068

HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Unfortunately my chap will not go for awhile
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
NOTE AS IN CHAP I MEAN CHAPTER hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yeah i think we got that! Xd hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Anyone use Flixster hoặc any of its sub services like Rotton Tomatoes(More like rotton potatoes)
Do not use it They have no respect
They even allowed someone to add a quote that was not in the movie
It was Humphrey:"Man why the fuck am i in this movie"
Also someone enjoyed the movie saying(Something the whole family will howl at) only to be called A chó cái, bitch whore And other Curses
Flixster is a terrible service not caring about the public đã đăng hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã đưa ý kiến …
I need some inspiration for my tiếp theo người hâm mộ Art .. what would bạn like me to do tiếp theo about? đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
hmmm thats a tough one........oh! bạn can do a kate derp face! hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
what means derp? hơn một năm qua
TheTrueKate đã bình luận…
Hmm.. I don't know :P hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
i noticed that most of the A&O các bức ảnh on Google hình ảnh are from fanpop! i even saw katealphawolf's and mitsi1991's old and hoặc current các biểu tượng on there!! đã đăng hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
cool i also checked it and found some of my người hâm mộ arts ... :-) hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yeah i saw some of yours hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
Im addicted to fanpop, are you? đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
Yup XD hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Yupper. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
YES hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
I've been Thunderstruck! Can't get that song out of my head! It is awesome though so i don't mind! đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
What song? hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
Thunderstruck AC/DC hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
Oh I tình yêu that song! hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
I like For Those About to Rock hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
A Post a ngày keeps the doctor away
đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
well then, bạn should live forever!! XDD I kid, I kid! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Hopefully Humphrey and Kate in the tiếp theo video have Pups
<.>*Does derp face for no reason*
Lolz đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại derp hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I NOW HAVE A CANADA CLOCK AND A USA CLOCK
MUHAHAHA! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
NOW IM READY FOR MY JETSETTER mũ lưỡi trai, cap THEN ANOTHER mũ lưỡi trai, cap which is im guessing 100 days in a row? đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
its 50 days in a row, i already got it and im going for the globetrotter mũ lưỡi trai, cap which bạn get for 100 days in a row hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
a reiteration for those of bạn who don't want to dig through a colossal pile of shit to find my last post.
A diễn đàn is in development. Typically, a general forum. I thought I'd set one up as a little community much akin to this one, in fact, you're all invited. I don't think it'd be the same without everyone.
Message me if bạn want, I can fill bạn in if you're interested. đã đăng hơn một năm qua
zachwon2 đã bình luận…
I'll tham gia hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
I'd be glad to have ya. I want to bring everything thats great about this little community to a spot with maybe a bit thêm function and utility, y'know? Off to a decent enough start! hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Any of bạn who are interested, send me a message. Any who are interested in being a MOD, same applies. Let me know so's I can keep track. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
COD BLACK OPS Quote
"I can teach them from a distance"Richtofen đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
zom-bitch!!! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Okay thêm coming soon i just want thêm people being able to post =P đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Special abilities:Well duh Người sói are not that dull
Humphrey:Speed dash(Runs extremely fast for 5 seconds)
Kate:Agility(To squeeze through small cracks and other places
Garth:Strength throw(Throws rocks and wood at someone)
Lilly:Shyness(Works on humans very effectively)
Eve:RAGE!(Vision turns dark red also very violent killing even friendly wolves)
Hutch:OVERKILL(Just sprints pass enemys killing them with a swipe of a paw*Depending on the enemy*)
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Tranquilizers:this obviously knocks bạn cold
if rangers find bạn a threat they will use these first then di chuyển onto actual rounds
also bạn may find tranquilizers around that bạn can use to fall asleep when bạn have a sleep preventing disease đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Peeing:WELL OBVIOUSLY bạn WILL NEED TO PEE SOONER hoặc LATER So bạn will also bạn may poo

Humans:yes these non hair creatures are also afraid of bạn and can kill with a weapon bạn should not kill them hoặc bạn have risk from getting killed bởi rangers and if that does not work Police units

Sleep:Obviously your not going to stay up until 9AM And not sleep for a tháng thats unhealthy! If bạn dont your vision will blur up and bạn will stumble occasionally đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Broken bones:if broken a bone bạn will go very slow attack very weakly and slowly lose blood also gaining a infection which slowly kills you

Awesome sauce:Its a drug so its added it reduces the pain gained adds extra temporary health
also killing infection
also making bạn have cầu vồng sight
and making bạn Attack viciously to enemy Người sói ripping their Neck apart

Weapons:Pftt Người sói do have weapons like
Metal claws
Spiked tailcage
and some other stuff

đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
And even more

Realistic mode
This is very realistic

Rabid wolves:That attack bạn instantly give bạn rabies so bạn need to quickly jump into a river to stop the infection bạn will have side effects if attacked

Bloodloss:As bạn lose Blood(Beside your health bar) Your vision starts to blur and making bạn weak if it hits below %5 bạn die

Concussions:If hit on hit with a other chó sói, sói hoặc a object the vision will blur and readjust slowly losing some blood in the process đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Continuing my game rant

bạn must survive against either Infinite hordes hoặc a amount
each wave is stronger thêm numbers can bạn survive
Another mode

PLAY MODE
Play the story with infinite sprint and health Also surviving MT Everest height Falls

DEATH MODE
Any damage bởi a enemy chó sói, sói bạn will die instantly Spawning back to nearest checkpoint

Morph mode
Play as thêm than one character as each has a different Ability(Does not affect game trophies)
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Wish A&O Was in a game format
Like it followed the story along the way exploring a whole map about IDAHO That Gas station Jasper and explore a full map playing as
Kate
Hutch
Humphrey
Garth
Lilly
hoặc someone else
I could imagine in HD Playing as one
*I Can see a image of the HUD XD*
Also No súng only chó sói, sói weapons like Teeth and Claws
And for the extreme insane
ZOMBIES
*Hellwolves*
Survive against hordes of undead Người sói that passed away in IDAHO
If bạn succeed bạn will survive if not bạn die!! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Anyone find it relieving to sneeze
it makes me want to sneeze again XD đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
i hate it cuz sometimes snot goes everywhere! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Lolz that is when it gets embarrasing hơn một năm qua
centurion64 đã đưa ý kiến …
future development! i will make a&o 3DGames with Unity Engine! i hope there are no copyright! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Might as well >.> <.< just need good graphics like HD Graphics hơn một năm qua
centurion64 đã bình luận…
okay. i'm developing now. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
UNSurvival fact:eat your earwax it is unhealthy and encourages Vomiting which shortens your survival time đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
thanks for the tip!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I MADE MY IPAWD 3
Tom dickson:but will it blend
I Can assure bạn that it is not blendable at all! i even put titanium in it
Tom dickson:well i can fix that
*Hits ipawd 3 onto a table*
*Ipawd3 is not even scratched*
Tom dickson:HOW ABOUT THIS
*Shoves into large blender*
Tom dickson:you know what i might push the Paw button
*the ipawd 3 does not even get scratched*
Tom dickson:HOW ABOUT FLAMES
*throws into furnace*
*Nothing happens*
Tom dickson:NUKE
*Does nothing
Tom dickson:No it does not blend! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
My brain is clogged up with something so no spam
*Hits head*
*30KG'S Of earwax hits Eve*
HAHA!
Eve:WHAT THE HELL GET ME OUT OF THIS
Okay i EAR Ya HAHA!
Anyway i can spam now XD
Eve:DONT bạn DARE LEAVE ME HERE ITS NOT ALPHA LIKE!
Yeah yeah talk to the paw*Shows paw*
Eve:Darn this is disgusting!
*Eve is left in there for a month*
Eve:Yuck i had to eat that Earwax to survive
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Horrible fact
Người sói have a parasitic worm in there Intestines(I Think)
So how does it feel
*Nothing happens*
Like nothing đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
Alpha And Omega = Awesome đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
it's 03:50! done some drawing, but I think I should get myself to sleep mode. So till today! hoặc till tommorow for americans I guess... Damn it's complicated đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
From the A&O Trailer i knew i would tình yêu the movie and i was right i LOVED THE MOVIE! ITS AWESOME! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
I saw the trailer on tv and i suddnely went onto the computer and was obssesed with the movie since. i even counted the days until it was in theaters! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại it never came in the theatres in my town....or i was not paying attention to what was on at the cinema? hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
me I watched in Balto style first the A & O Trailer that's how I became a người hâm mộ hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
i dont know where i would be without A&O. i mean what if ya'll and I never found this and we never liked A&O! where would we be in life? đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Probably same as we are now lol. Although I dont think I'd have discovered Deviantart, started to use photoshop hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i dont think i would have found DA either hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
ABout my other tường post, the PS3 games I have are LBP (Littlebigplanet) 1 and 2, Resistance 2, Call of duty five, and blackops, Mất tích planet 2, Dead nation, Warhawk, Overlord, Prince of Persia, Gran Turismo prologue, dead không gian 2, as well as Prototype. Thanks. (Pick one đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
COD: BLACK OPS!!!!!!!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
BLACK OPS hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Do bạn think im addicted to A&O Because i have watched it 22 times
Maybe i might set a record for watching a Bluray over 50 times đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
beat 213 times! (yes i record it LOL – Liên minh huyền thoại idk why) hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Its 5PM In The U.S.A
Its 8:49AM In New zealand đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
that is correct! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
its because i have a america clock on my Desktop IM WATCHING YOU! XD hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
it's 00:00 in LT xD hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
what exactly have I been doing lately? .... hmmm... đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Also, I'm currently seeking to fill a couple of moderator slots on a forum. Got what it takes? Send me a message and tell me why. hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
What kin of forum? hơn một năm qua
zachwon2 đã bình luận…
What kind and maybe I could do it. hơn một năm qua
alphakatewolf đã đưa ý kiến …
Hello, lilly đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
run lilly! RUN!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
*Lilly Warp speeds away* hơn một năm qua
alphakatewolf đã bình luận…
How the- how the hell did she? i dont know what to say hơn một năm qua
laugh
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
I just remembered this rap song that I haven't listen too in so long and it kinda reminds me when Garth howls and knocks out those blue birds XD Cause the name of the song is called "Bluebird on my shoulder" And in the song it ask "There's a blue bird on my shoulder, should kill it?" And it makes me think of Garth since he pretty much kills birds with his howls XD

Here is the song: link đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại xD nice song though :) hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
ABout my other tường post, the PS3 games I have are LBP (Littlebigplanet) 1 and 2, Resistance 2, Call of duty five, and blackops, Mất tích planet 2, Dead nation, Warhawk, Overlord, Prince of Persia, Gran Turismo prologue, dead không gian 2, as well as Prototype. Thanks. (Pick one) đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
everyone here should be cool and tham gia my Honda Dirt Bikes club, the link is đã đăng in the links! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i used to have a honda chim ưng but i sold it. hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
I've always wanted to drive a Dirt Bike ^^ hơn một năm qua
Wolffeelings đã bình luận…
With pleasure)) Cool there will be a club)) hơn một năm qua
ElGalloCaballo đã bình luận…
hehehaha!! the link is đã đăng in the links!! OKAY hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
EEEERGGG!!!! MY STUPID FRICKING PACKAGE AIN'T HERE YET! I'M GONNA KILL SOMEONE! đã đăng hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
Wellz, since Jon haz a fanclub of himself and some pics of himself, as well as some pics of his most favourite thing to do, I think I'm gonna make a video of my most favourite thing to do, ( được trao that my homework my cat, dog, Girlfriend, and my chores, are taken care of) Vid games! Since I want to develop them, I play alot. I just feel like showin people my SKILLZ! LOL – Liên minh huyền thoại someone reccomend a game and I'll tell ya if I have it... đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
FPS- Crysis, Crysis 2, fallout 3 New Vegas, Postal 2. Racing- flatout 3, GRID hơn một năm qua
kates-mate101 đã bình luận…
Nope, nope, nope, nope nope nope aaaaand! Nope. I think it would be easier to just danh sách the games I actually have. hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
Jeezus! I can't check ONE thing on my wal posts cause HumphreyWolf11 keeps clogging the wall!! XDXDXD Wtf Humphrey wolf! XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
he does post alot, but i can live with it. i really dont mind hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
what we need is the digital equivalent of a flamethrower. I feel that would help. XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
(===O>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Did bạn know that the Người sói do not have the right paw digits XD
It adds a phim hoạt hình twist to it though đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
WHY AM I THE ONLY ONE WITHOUT A IPOD!
*Sobs*
*A IPHONE 4G 64GB Drops from the sky*
"Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH Oh MAH GAWSH "
Lol! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i HAD an ipod until it got wet 2days cách đây hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Know thats sad =( hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
My chapter is not going to be finished today =(
if bạn have windows 7 bạn might want to set a clock gadget to New zealand time to see when i can write and when i cannot đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Did bạn know
Someone died from choking on blood from a nose bleed
Also did bạn that bạn should not lean your head backwards as the blood goes down into your stomach causing vomiting
Also did bạn know that when bạn have a nosebleed bạn type very slowly! XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại XD hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
bạn can nuốt, nhạn a pint of blood before bạn get sick. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Hi hank XD
Goodnight đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
*yawn* i just woke up and its 11:48 AM hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Think its legal to copy a DVD/Blu cá đuối, ray If bạn own and dont plan on sharing the copy with anyone
đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
It is. But bạn can actually get busted even if bạn BUY a DVD from the store and have thêm than a certain number of people over to watch it. It then becomes a "Public Viewing". Its really interesting the crap they try to pull, bạn should look it up sometime. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yep also public viewing hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
I had A&O playing in my living room during my graduation party for the kids to watch, there were over 50 people at my house, được trao only about 4 were really watching the movie though hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Sorry everyone
MY CHAPTER MAY NOT MAKE IT TODAY*My timezone*
But time is not infinite đã đăng hơn một năm qua
smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Got A&O downloaded on my iPod! Thanks again HumphreyAlpha! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
We Haz 830 những người hâm mộ WOOT
Sorry im a pit poor so no drinks XD
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
If bạn have Microsoft word 2007 hoặc 2010 Read!
If bạn do fanfictions and bạn want privacy bạn can put a mật khẩu so only people who know the mật khẩu can access it like Hank could have done đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Dont bạn think that the mật khẩu could get even thêm suspicion? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Hmm your right! but how do they get on it.....Lol they need a mật khẩu hơn một năm qua
smile
arcticwolf07 đã đưa ý kiến …
"Joan's Story," Part Three is up. Enjoy if bạn will. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
enjoyed!! hơn một năm qua
arcticwolf07 đã bình luận…
Thanks, my fellow Omega 4 Life! :) hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
AHHHHH!!! TOO MUCH STUFF TO DO INSTEAD!! SO FAR BEHIND!!! SO LITTLE JOY HAPPENING!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
BRAIN Y U SO SLOW AT WRITING! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
who knows! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Dont know XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
HANK Y U TURN OFF CHAT! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
my parents dont want me talking to strangers hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Oh..... hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
link
I AM SPYING ON CITIZENS OF JASPER
XD I Really think that webcam is a fake đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
last ngày of school and Ashley wants to celebrate...... đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
With fun*You know what im talking about* hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yep! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Will release the new chapter today!
Yayz! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wow, bạn went to giường at my morning and now your up and its almost night here LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
yep hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I feel like giving away my Runescape account
Its a lvl 74 which i played for 3 years
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I use a USB 8GB Flash drive to store my music, stories ,and other stuff
Unfortunately one chapter of my story was fried bởi corruption
NO DO NOT GO AND SAY EJECT IS PROPERLY Because thats what i do đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
FUCK FUCK FUCKITY FUCK FUCKITY FUCK HOORAY! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
dick dick hooray dick dick hooray dick dick hooray!! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
ngẫu nhiên WIERD ngẫu nhiên WIERD ngẫu nhiên WIERD HOORAY!! hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
Can someone please tell me any model of a supercar hoặc a muscle, 'cause I could really use an idea now đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
1968 Chevrolet Impala SS427, thats my dream muscle car! hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
that hoặc a 1969 Ford giống ngựa rừng ở mể tây cơ, mustang Mach 1, my dad has one it is badass hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Probably just not in the mood, its all good, happens to me sometimes too. Anyways, bạn don't just LOSE skill, so, no worries. hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Kate's cool with her sexuality, is that intimidating to any of you? đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
to lilly, yes, to ashley, no hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
I don't get it hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
idk i guess some people think its intimidating when a girl is cool with her sexuality hơn một năm qua
Wolffeelings đã bình luận…
There is no it even well) hơn một năm qua
HumphreyAlpha đã đưa ý kiến …
If anyone wants a digital copy of Alpha and Omega for free, send me a personal message. đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
what does a digital copy do? hơn một năm qua
HumphreyAlpha đã bình luận…
Not always hơn một năm qua
HumphreyAlpha đã bình luận…
For Bolt I did, but Alpha and Omega didn't hơn một năm qua
big smile
hank666 đã đưa ý kiến …
School is out for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I got the summer coming and I'm gonna sleep in tomorrow! :) đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Damn well thats a load of good luck for bạn while i shovel in thêm bad luck hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
*Sigh*
its been 4 months since my PSP Go was either (Stolen hoặc lost) while shifting houses
R.I.P PSP GO
May bạn still be in my thoughts đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
all be back at 12:00 pm :)>- đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
NO!!!!!!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Its 11:48 bởi the time its 12:00PM I will be asleep hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
i dont know why but im thinking of those"OPEN WIDE THE Airplanes coming in" Pep talks to babies

đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Hopefully there is no Mom that takes the airplane seriously hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
*Gets shoved down* hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
*Baby Vomits out the F11 into the sky with the pilot inside hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
While i chat with Hank i am nghề viết văn my story XD
*Multitasking option*(Ticks on) đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
way to multitask!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yes! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
ohhhhhhhh hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
its amazing what people do to become famous
Like longest toenails/fingernails WTF?!
Biggest tongue
And Ect đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
there was this one for loadest bark and the guy put a lightining bolt on the side of the white dog so he could look like bolt! wierd people hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yes wierd indeed hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Anyone ever watched a left hander write 0,o when i watch i think
"Oh mah gawsh WIERD!" đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
nope.......simply no. 8D hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Hmm hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
WHO IS EAST PAW ON THIS Club
*Eastpaw=Right handed*
*Westpaw=Left handed* đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
eastpaw hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Eastpaw hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I am working to the bone on my A&O Series
XD I Made a little pun in my sentence above
Anyway just to say Im working very hard on my series! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
working hard id the thing to do! it got me through 7th grade hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yep hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
xin chào hank is hank your real name hoặc just a Made up name đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Can't bạn ask these types of các câu hỏi on hank's wall? xD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
made up, but bạn can call me hank, i dont care hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
sorry ignas hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Hate timezones it makes chatting Hard
xin chào hank what time is it in The USA
Well just for heads up its 10:49PM đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
its 6:56 AM here. hơn một năm qua
big smile
hank666 đã đưa ý kiến …
today is the last ngày of school for me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
YAY FOR bạn Unfortunately*Sad âm nhạc plays* I Still have 5 Weeks hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
*Note bạn faked 13 i faked 13 XD* i think your the main reason why i did 13 hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
O_O hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
HANK Y U NO SUGGEST PUP NAMES! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
im doing that now hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Thanks =P hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
HANK Y U NO LIKE HELLHOUNDS?!
XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
no! they are vicous and hard to kill if bạn dont have the right weapon. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
*I Do not get được trao money for grades =\ oh well* hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
but i DO! :) hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I NEED PUP NAMES FOR MY 4 PUPS
Descriptions
1:Looks a bit like Humphrey but different coloured fur
2:Yellowish lông, lông thú with White Patches
3:Seems to look like hutch
4:A Greyish Black to the fur
So anyway i need names hoặc i wont be able to continue story! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
all male hoặc all female? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
On the hàng đầu, đầu trang of the heap XD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yep! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
SUN Y U SEPARATE TIME ZONES! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
*shrugs* hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
WAIT IM A ALPHA!? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
WHOA THIS IS GETTING OUT OF HAND hơn một năm qua
smile
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Here is my new chapter!
link
hoặc link
SPOILER! DOWN BELOW!

I Need 3 Pup names Can bạn give me some đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
EDIT:I Need 4 hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
‎"The problem with trích dẫn found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
But they're always funny! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
GRR MY BRAIN IS WORKING AT A DANGEROUS SPEED TO GET THIS FANFICTION OUT DONT WORRY IT WILL BE DONE bởi THE END OF TODAY*My timezone* đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
DONE! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Dont know why but i say Mum in speech but in text i say Mom
Wierd?! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i say mom and type it mom hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yeah but for me in our country we Say Mum but i type mom hơn một năm qua
big smile
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
People who moan about how many times i post on the wall
Thats a good sign
It means!
im devoted to the club
i respect the club and its members bởi putting up ngẫu nhiên các bình luận XD
and some other stuff
đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
I feel a little disrespected that anything relevant I may have to say is quickly whisked 20 pages away. Also, invest in ritalin XD (that last part, intended as a joke) hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yeah sorry about whisking your posts Pages away XD hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
And yet I still had to dig to find this post again. Funny how that works. hơn một năm qua
crying
hank666 đã đưa ý kiến …
sorry everyone, but i took down all my articles! why?
1. if my mom finds out abut the sexual parts im done for
2. i have finished the series.
BUT i have printed them and have them hidden in my room.
again, sorry exspecially to humphreywolf11, i know bạn liked them alot!!!! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
damn bet that took a long time to go and xóa them all LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Dont know why parents do that they get upset when bạn say stuff about sex because sooner hoặc later bạn are going to do it but my point might be wrong XD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
XD LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
big smile
hank666 đã đưa ý kiến …
my user biểu tượng is now Ashley!!!!! thanks to mitsi1991 for letting me use it!
now bạn know what Ashley looks like!!!!!!! :D đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
So thats what she looks like XD I WAS RIGHT I SEEN A PICTURE GENERATING IN MY HEAD AND IT LOOKED ALOT LIKE THIS! hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
Dirty đít, mông, ass post canada... Goin on strike... THose lazy bastards... AH FUCK! MY PACKAGE STILL ISN'T HERE! I SWEAR I'M GONNA KILL SOMEONE! *Squeezes Flora's tail* Flora: Hey! DEMON'S SOULS! DEMON'S SOULS! Excorsist I am not. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
O_O hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Ahhh strikes. The lazy of the world refusing to work because they think the deserve thêm for doing a job that a high school drop out stoner would gladly do for half the pay. Assholes. hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
my ipdo is ruined!!!! my Những người bạn and i were soaking each other with water and my ipod is screwed up đã đăng hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
My iPhone 4 was stolen today :-( hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
that sucks!!!! hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
If it still works except the screen, then it's fixable hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Hutch y u use face paint XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
because he thinks its awesome, wait! he knows its awesome!!!@ hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOl! hơn một năm qua
smile
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I AM WORKING ON THE CHAPTER IF I AM LUCKY I WILL POST TODAY hoặc IF IM NOT TOMORROW! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
work hard!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
OKAY*Salutes* hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
*salutes back* DISSMISED PRIVATE!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
WAIT IM NOT A PRIVATE! hơn một năm qua
laugh
arcticwolf07 đã đưa ý kiến …
Hey, HumphreyWolf11, the ngẫu nhiên spot's here:

link

LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
XD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Did bạn know Spam is a actual food
Who wants some spam XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
spam with mayo XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Wonder why Paws are called paws and hands are called hands
=\ đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
thw world may never know. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
My pup Chapter is behind schedule!
OH NOES!
*Dies of shock*
đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
NOOOOOOO!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Know NOOOOOOOO!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Who wants a prop? đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
me!!!!! hơn một năm qua
laugh
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Oh its so funny pissing off Nathan about telling him how I do Lilly all the time XD I told him how she made my "Sauce" come out, and how she loves the taste of it. He looked disturbed LOL – Liên minh huyền thoại But then Nathan đã đưa ý kiến he thought of a way to get my mind off Lilly. He đã đưa ý kiến "I will get Harrison to rape you, and she will never tình yêu bạn again!" But then I đã đưa ý kiến "If that happens, I'll let Lilly rape me so all of the Harrison germs will be killed bởi Lilly's sexynest!" He was very grossed out XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
ROTFLOL.......wait, is harrison a guy hoặc girl? hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
Guy.....Yup, he's a Bisexual....... hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
ha ha LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
ngẫu nhiên LAZOR!
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!
Did i blow up Canada
*Looks on Google earth*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I WILL NEVER FORGIVE MYSELF
SUICIDO LAZOR!!!
*Blood splats everywhere* đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
bạn killed the crazy canucks!! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
dammit u blew up Jasper! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
HANK Y U GO TO SCHOOL WHEN CHATTING!
XD LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i know! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
ngẫu nhiên FACT OF THE DAY
The lighter came before the match. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wow, i never new that! :D hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Neither did i hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
Who wants to play an online game? just the A&O fans. Like Postal 2? đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Postal2 is that a post office game? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
CALL OF DUTY BLACK OPS PS3! hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
No, it's a first person shooter where bạn can cut a head off with a showel xD hơn một năm qua