Alpha và Omega Wall

hiển thị các bài viết 1811-1820 của 21070

Wolfman32 đã đưa ý kiến …
I'm not liking my mom right now. đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
What happend? hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
She flushed Mine and Rose's "Peggy" down the toilet. WAAAAAHHHHHHHH hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Thats what gave me ideas for stories. I'm running out now. I have to wait a tháng now until "susan" will come. hơn một năm qua
transformer101 đã đưa ý kiến …
i meant to say this earlyer but falloutalphaomega is realy the prequle to the 'life with rosie' bài viết i'm going to right. it tells how i met the autobots and every body in jasper and when rosie is born in the last chapter of that story, than that is when the 'life with rosie' story starts. BUT, it will still be a Người vận chuyển & alpha and omega crossover. how dose that sound? đã đăng hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
that sounds cool hơn một năm qua
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
No one get mad hoặc anything, but I talked to the troll last night on youtube. He sends hi best regards, bạn know. Not being sorry, saying how he's happy if he made any of us butt hurt and a whole bunch of other bò đực, con bò, bull shit. I have to say he's the biggest asshole I ever meant. Meh. but as long as we don't have to hear hoặc see his ugly face around anymore we all win. XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
ture, and dude im not mad, i wouldnt be mad at bạn for anything. so did he say he is never comin g back hoặc what? hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
He never đã đưa ý kiến anything like that, he was just talking shit mostly hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
dude don't talk to the troll. just leave him alone and he will leave us alone hơn một năm qua
smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Well, just got back from orientation. It went pretty well, my homeroom this năm is WAY better than last years and I dont have to carry around as many books. Senior Year! Leggo! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
lucky! at least im almost in high school, just gotta get through eith grade first hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
I got junior năm this năm and then I finally get to go senior. I can't wait to get out of my house. I'm leaving my town and going somewhere when I graduate. hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
enjoy it while it lasts, the free ride is over after bạn graduate! hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Not to sound rude hoặc anything but can everyone just suck it up and get over the damn troll? bạn all are diễn xuất like a bunch of babies, sorry if the vid i đã đăng yesterday upset bạn all but come on it was not that big of a deal! Just get over it! I am going to work, have a nice ngày everyone. đã đăng hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
i have gotten over it, i had no idea it was even happening in fact hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
I was not diễn xuất with the video, I was diễn xuất that way because I thought Ignas wanted to commit suicide!!! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Here so as well. hơn một năm qua
Alue26 đã đưa ý kiến …
What have I done? I leave this place, hopefully you'll understand!!!! đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Wha? Why? hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Now I'm staying, but I đã đưa ý kiến that because I was sad that bạn wanted to kill yourself!!! I thought I released a curse upon this site!!! hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Thanks for caring about me anyway :) hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
That's it. I can't live anymore. Life sucks now. I'll get a rope, find a strong branch and... hell...

Build myself a lung lay, swing đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
HOLY SHIT, another one!!!! DON'T, FOR THE tình yêu OF GOD!!!!!!!!!!!!!!!!! hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
lol. "Build myself a swing" he says. Oh Ignas, bạn always have a joke, don't ya? hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Yup, though alue thought I was gonna kill myself for real xD hơn một năm qua
Alue26 đã đưa ý kiến …
I've read that there are problems on this site!! Don't worry, here are a couple of songs to get through the night!!!!

P.S.: I hope some of bạn like Metal!!

link

link

link

link

đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Here's another one which I forgot to post, link hơn một năm qua
smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Sapphire, Katie, and Alex and I say goodnight! I have orientation in the morning đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
did u know that if u stick earbud up ur nostrils and turn the volume all the way up bạn can hear âm nhạc clearly while plugging your ears and it does not hurt your head đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
cool!!! im trying it hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
OMG it works!!!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
i knew that from my NZ NetGuide LOL – Liên minh huyền thoại about 10 months cách đây hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
"RAMIREZ BARREL ROLL!"
"Sir i cant COD Physics dont allow it"
"S*** We have a problem Delta"
"What Sir?"
"Tell Activision to add Barrel rolling!"
"Will do sir" đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
ngẫu nhiên hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Its because bạn cant barrel roll in COD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Guess what
MY MW2 DISK IS WORKING ON MP(Multiplayer)
It was broken for about 3+ weeks
but now it works
YAY
i can thermal scope đã đăng hơn một năm qua
laugh
transformer101 đã đưa ý kiến …
just did the funniest thing to kate and humphrey! well they were having sex, IN MY ROOM! and i decided to scare the shit out of them. i opened the door and yelled and something happened that i will never forget! humphrey pisses himself, INSIDE OF KATE!, which somehow ties them together, and kate lets out the biggest fart in history! and what's worse, the a/c is right tiếp theo to my room and it stank up the wole house! lol! đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
O_O.......... hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
No thats not cool to act if that happened >:| Thats ultimately disgusting hơn một năm qua
transformer101 đã bình luận…
i told them i was sorry! hơn một năm qua
Alphaman đã đưa ý kiến …
I hate getting cheated on in anything so I noticed a band lip hát and faking it so I unplugged everything so they Mất tích and my band won we were playing sad but true bởi mettalica đã đăng hơn một năm qua
TheChriZ1995 đã bình luận…
Thats a good song too hơn một năm qua
Alphaman đã bình luận…
It is hơn một năm qua
TheChriZ1995 đã đưa ý kiến …
See ya guys, I'm going on vacation and I'll be back in 3 weeks đã đăng hơn một năm qua
Alphaman đã đưa ý kiến …
Interior crocidille-alligator I drive a chevorlet movie theator đã đăng hơn một năm qua
Alphaman đã bình luận…
tình yêu this song hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
guys I know things are rough now but we will get through this I promise đã đăng hơn một năm qua
SweetsOmega đã bình luận…
If we stick together like a pack/family should, we'll be all right. We just need to not let any outsider chẻ, phân chia, split us up like this. And Arctic and I are behind bạn all the way, Red_Pyramid. But we also want to make it clear we're not against anyone except for the outsiders who try to stir things up here. hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
yeah sweets we got this! *hugs* hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
You've got a friend in need listen to what your old pal đã đưa ý kiến cos bạn got a friend in need -Toy Story- hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
I am going riding after work so wont be on much tonight just to let everyone know đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wish i still had mine, but i had to sell it hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
bạn know, im noticing alot of "frisky" things on here. and i know they are on here, but until that troll came along and that shewolf11, i never noticed this....i mean, damn there is alot...

(idk why but i feel like its our of control, but idk why i feel like this even though i used to write this kinda stuff)

ps. dont be mad at me anyone
đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i just noticed it and i mean, its almost not the A&O club as much, im not trolling hoặc being mean, i just noticed theres too much. hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
he is hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Don't worry, Troll's are just pathetic no lifes who are so bored that they just destroy the lifes of others!!! hơn một năm qua
sad
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
guys, I have some bad news. I will be starting school this week which means I won't be on as much and các bài viết will be delayed. however I will do it to the best of my ability and will continue to be on as much as possible. Katie is tim, trái tim broken knowing I will be in school. I am too. I HATE my school with a passion. anyway sorry guys đã đăng hơn một năm qua
gaaralover101 đã bình luận…
:( i start tiếp theo monday hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i start tiếp theo moday too hơn một năm qua
RustyandJuneP đã bình luận…
i start school tiếp theo Monday, too. On My Big Sisters Birthday hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
Happy international orgasm ngày everyone! đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
linkit's over for me, but it's stil august 8'th for bạn on the other side of the world xD hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
international orgasm day? what are we supposed to do on this day? XD hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
@metalwolf riiiight o.o xD hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Damn this place is dead đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
i wanted to talk to you, but bạn disconected!!! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Where is everyone? hơn một năm qua
Alphaman đã bình luận…
Yea well mettalica there is people with no life who are on Here 24/7 hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
New chapter is up. Please try it. It's pretty long. đã đăng hơn một năm qua
smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
xin chào guys, just so bạn know. I know alot of bạn are hurt bởi that troll's cruel video, but I just want to say that I tình yêu yall and I will always be there for yall. Katie, alex, and sapphire are there too! đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
I'm not hurt with that video, I just laughed my balls off!!! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i was one of em hurt hơn một năm qua
SweetsOmega đã bình luận…
We're sorry to hear that, Hank. You're one of our yêu thích people here, bạn know. We didn't mean to reopen the wound. If we did that to anyone, we're really, really, sorry! :( hơn một năm qua
laugh
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Heres a little something to get yalls mind of of the troll! If bạn tình yêu this movie then dont watch it......

link đã đăng hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
It's Rose's birthday finally. We're both so happy. She's the happiest though. đã đăng hơn một năm qua
alexis249 đã bình luận…
Well please tell her i đã đưa ý kiến happy late birthday! hơn một năm qua
smile
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Well I'm trying to get my mind off that idiot troll who made that idiot video on youtube. I just need to get my mind off it, maybe some Metallica could help, playing some Black Ops lol. Oh! And BTW: After thinking for tháng about this, I finally made up my mind. Later on I'm gonna tell Lilly that we are going to have pups! ^^ (Or a pup. xin chào I'm still in high school bạn know XD) Lilly will be so excited when she hears! :D đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Dude we all are hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Sapphire and Alex are having pups too! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
We all will have them someday. I send my best regards. I also send some hope for bạn during those mood swings. hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Katie and I are not either, we want our tình yêu to be just between us. But we may adopt if we want to have them hơn một năm qua
big smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Sapphire and I are expecting pups! Im so excited! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
:D hơn một năm qua
smile
hank666 đã đưa ý kiến …
Feeling better this morning than I did last night. đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
What did bạn have then? hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
that's good! see? sleep makes it all better hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Have only pissed my pants ONCE Out of pure laughter
it was from freefalling in Crysis 1 On PC
LOL – Liên minh huyền thoại i loved the Ragdoll physics đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Good Night my friends! Katie says goodnight as well đã đăng hơn một năm qua
Garth115 đã đưa ý kiến …
xin chào everybody club of me and my mate JR13 its on my tường please tham gia and post stuff đã đăng hơn một năm qua
mischievous
transformer101 đã đưa ý kiến …
well good night every body! and i have just 1 thing to say before i crash

me+rosie+bed=bow chica bow wow! đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Wow, the three các bài viết listed have six các bình luận on each. lol
đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wow, 666...thats not good hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
O_O hơn một năm qua
rainy
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Oh my god! I've been so stressed all day! My parents wanted to redocrated my WHOLE ROOM! That is both stressful and annoying! I hate moving stuff in my room! My mom wanted to di chuyển my computer as well but I told her no, I want it in the place I have it now and that would of taken all day! Well the good news is I have surroned sound in for my TV now, but omg I'm just so tried....AND WHY WON'T MY MEEBO IM CHAT THINGY TURN ON!? I'M STRESSED ENOUGH! DX đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Hmmmm, maybe Lilly can fix this! hehe hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
*Sigh* Nope. I'm also sore, tired, and still stressed. So I don't have any strenght for any fun tonight. Lilly's very sad about this. :( hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
same here hơn một năm qua
smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Working on Kate's Inferno. I would like to thank Igtar77 for nghề viết văn my request which is helping me get started. đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
Your welcome hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
ok enough with this b-dawg crap it's annoying đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yeah, its kinda annoying hơn một năm qua
Garth115 đã bình luận…
I KNOW !!!!!! hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
What? hơn một năm qua
Sidd15 đã đưa ý kiến …
Okay guys, Wolfman32 is throwing a party in an bài viết for his mate, Rose. Your all invited so send your name and your mate's name (if bạn have one) to him. Also, send the kind of âm nhạc bạn like. đã đăng hơn một năm qua
Jhoman12 đã bình luận…
Jhordan My mate - Kate hơn một năm qua
Alphaman đã bình luận…
Garth mate-Lily music-Metal hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Hank mate- Ashely- Country hơn một năm qua
Jhoman12 đã bình luận…
Oh and Rock hơn một năm qua
TrollWolf đã đưa ý kiến …
I have been instructed to inform bạn of a party bởi Wolfman32. If bạn wish to go just send him a message detailing your name and đã đưa ý kiến name of your mate, as well as what style of âm nhạc bạn like. đã đăng hơn một năm qua
mischievous
hank666 đã đưa ý kiến …
If garth is a dud, then what is humphrey? đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Stud hơn một năm qua
AlphaWolfCurt đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
he is hơn một năm qua
metalwolf116 đã đưa ý kiến …
The truth is a spectrum of light and dark, depending on what bạn know, your innocence is what keeps bạn out of harms way, each truth we know takes away our innocence, we fade from the light into the black, deep darkness of memory and are remembered through the human genome as what they want to remember us as, remember this for moment and try to escape the truth, for in the end the truth will consume us

do bạn agree with this statement that will be in my new book, sold in england
đã đăng hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
it will be called the truth spectrum. How many of bạn agree with my hypothesis? hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Damn dude hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
There's always an X Factor - You, what bạn choose to feel, think and do with the truth. How bạn choose to perceive it, how bạn choose to react to it. bạn can make it a part of your life like a patchwork, let it help bạn to be a better, smarter person, bạn can deny it, and stay in the crisp, cool, unchanging light side of the spectrum, hoặc bạn can truly believe that it takes bạn into the darkness never to be seen hoặc heard from again. Its only when bạn have small bits and pieces of any spectrum put together that bạn start to see all of the colors. Anyways, thats how I see things. hơn một năm qua
killer22 đã đưa ý kiến …
when a rùa, con rùa bites bạn they do not let go
đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
tell that to Steve-O XD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i saw that episode red_pyrimad!! XD hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
I'll bet if bạn banged it on something hard enough it would! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
lets try it!! hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Man this place is dead đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
I'm here hơn một năm qua
Jhoman12 đã bình luận…
me too just got back from trang chủ hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
@eightysix it is hơn một năm qua
killer22 đã đưa ý kiến …
thực phẩm shopping with dad....
Dad: "We only get the absolute neccessities in here"
*Puts a 24 pack of bia in the trolley and leaves* đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
lolz sounds like my dad hơn một năm qua
killer22 đã bình luận…
its soo true hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
link hơn một năm qua
crying
breannaalpha đã đưa ý kiến …
hi guy's alphaman is being mean to me just cuz i made a airbuddyxlilly. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
some people cant take things like that hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
and dont let him bother bạn hơn một năm qua
sentinelwolf đã bình luận…
hey, tell alphaman i đã đưa ý kiến to bite me, sentinelwolf, he is still butt-hurt at the world n having a huge pitty party 4 himself!! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Im not sure if this is a bug but when bạn enter a message to someone from your first message it lags :P đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
it does, bạn have to wait hơn một năm qua
smile
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Enjoying an awesome night with the tình yêu of my life! đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
who is that? hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
My katie of course! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
oh hơn một năm qua
smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Life with Kate part 26 is up!^^ đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Dude it was awesome! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Might get either a new Laptop for XMAS hoặc a 32GB Ipod(I Need không gian for my âm nhạc and apps) đã đăng hơn một năm qua
hmmm
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Tell me someone, how is missing church tomorrow to go riding my dirtbike considered a sin? đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Think it isnt a sin hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
i dont think so either, i tình yêu church dont get me wrong but whenever i get the opportunity to go riding i go riding hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
it is a blessing in disguise hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I tình yêu Safari
its a awesome browser đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
i thought u hated it before and like Firefox? LOL – Liên minh huyền thoại see i told ya Safari was the bomb! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Yep bạn told me hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
why do bạn go on fanpop secret? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I tình yêu my church
no other church can beat how enjoyable it is to go their every sunday đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Dude thats great hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
COD World at war Multiplayer brings back memories
:(
Too bad only about 700 people play it now
đã đăng hơn một năm qua
smile
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
If i could pick a sport to play it would be hockey
lol
i hate hockey accidents like
when the ball rolls up your stick and hits your hand
bạn get pissed off with someone(I Got in sort of a fight once in hockey)
Slipping up
And ect đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Was going to jailbreak my PS3 But i seen the bad sides(Because i wanted to get mods for it)
1:YLOD
2:Ban our full console
3:RLOD?
4:Ban my account
5:Damage my PS3
But i stopped and i clicked hủy bỏ on the download đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
LOL – Liên minh huyền thoại family guy LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
what did bạn LOL – Liên minh huyền thoại at hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Mafia wedding episode hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại yeah, with big fat polly!! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
yep hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
I really need some names to use for evil ones in my stories. If bạn can I would really like some help with it. đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Mordecai, Vicious, Augustus, Caesar, Weth, Greer, Samael, Bane... I think thats all I got off the hàng đầu, đầu trang of my head. They sound eeevvviiillll... hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Melchior Is a good evil name!!! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Thank you. hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
Mordecai has always been one of my yêu thích names. I'm not sure why... hơn một năm qua
smile
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
(Not A&O related)
bạn know what's the ONLY good thing about the tháng of August? The start of football season. It makes the feeling of going back to school not so bad XD Ugh, but I just hope that my team, the San Francisco 49ers will be better this year. *Sigh* Its been terrible being a 49ers người hâm mộ these past 10 years. I just hope this năm will be a little better for them....May God help my Niners this year. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
I'm not a người hâm mộ of foot ball, I never was. I dont even know what a fall back is!!. I'm thêm of a bóng đá person hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
I'm thêm into bowling. I hardly understand football at all. I've played Baseball and bóng đá though and understand those. hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
bóng đá is fairly easy to understand hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
i like english football, american football is rugby over ere hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
I have a great idea for a story somebody could write. đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
what is it? hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Somebody should make a Alpha and Omega Romeo and Juliet. Blame my 9th grade english teeacher for it. hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
I'm getting ready to do a Dantes inferno crossover. It's called Kates inferno hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
What could get better than chillin' in the A&O club ;) đã đăng hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Chillin with our mates in Jasper. hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i know hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
The club cant even handle me right now! hơn một năm qua
josemurcia2 đã đưa ý kiến …
its my bday today, turn 13
and i just woke up đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
conjgrats dude!! mine was last month! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Happy birthday! hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
Happy Birthday! hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
Happy birthday! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Did bạn know the song "Ring a ring a rosie"
is a song about the Plague(AKA:Yellow fever?)
đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
The bubonic plague to be exact hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yes i knew that!!, and the ashes to ashes part is when the y burned the decompoising bodies hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Okay, My childhood is creeped out but yeah. hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
The Red Death! Most childhood nursery rhymes are pretty freaking wicked. Ever stopped to listen to them? hoặc read the original versions of most fairy tales? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
"PINS N NEEDLES"George Washington exclaiming in pain when his feet were cut of their circulation đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
"Oh my god who is that dude who is stalking me"A Player in Silent đồi núi, hill muttering about a Person who is stalking them đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
What are u talking about? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Pyramid head LOL – Liên minh huyền thoại the pyramid head is the Person hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Oh yes. Poor James Sunderland. I know almost EVERYTHING about SH. not meaning to brag but I have all of them and I read the wiki articles. I've seen the movie 6 times hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
"I hate bạn i hate bạn we arent a happy family"Barney đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
...the bướm, bướm đêm ngẫu nhiên thing ive ever seen hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
"Twinkle Twinkle Little ngôi sao how i wonder what bạn are"Albert Einstein đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Future Demotivational posters
--------------------------------------------------
Manboobs
*shows fat man with manboobs*
We hate them!
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------
Fat
*shows fat man*
Its not cool!
-------------------------------------------------- đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
No, that is very offensive. Not funny. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
I Have Manboobs and Im fat so i dont find it offensive hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
okay.......... hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Living a christian life is not easy
it isnt a walk in the park
so if bạn become a christian be prepared for the tasks in the future đã đăng hơn một năm qua
angry
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Some things on fanpop really chap my ass! For example, bạn can only post the same đường dẫn twice, tried to post one here but it đã đưa ý kiến "thanks for your enthusiasm, how about posting a new link?" How about they go shove that shit up their ass? Oh well I am going to bed, maybe it will let me post it tomorrow đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
Its a anti spam/virus system because anyone could spam a link to a virus site so yeah but i lolled at the error message hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
My finger is far from the pulse of this online society these days. I see new faces and I see a lack of old faces. Have I been asleep? đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Nope, you're simpy blind. xD jk hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
oohhhhhh. that would explain these bruises on my shins! hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
And yet bạn still managed to read and write. It's all good, maybe it's an awesome skill you've been hiding hơn một năm qua
killer22 đã đưa ý kiến …
Just finished part 1 and 2 of magic and demons. I really need something to do on weekends. đã đăng hơn một năm qua
Humphrey-Omega đã đưa ý kiến …
xin chào i just sexed up kate XD hopfuly she doesnt find out im saying this. LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
hopefully she doesnt! hơn một năm qua
Alphaman đã đưa ý kiến …
Huh to anyone wanna adopt a pup me and Lily now have 20 đã đăng hơn một năm qua
jennawolf48 đã bình luận…
oh yea me and my buck have some but one thêm is always awesome ours are all adopted yep we want to adopt lots of pups!!!!!!!!!!!! hơn một năm qua
James115 đã bình luận…
But your giving away your children.......dosent that hurt? hơn một năm qua
zmanz đã đưa ý kiến …
i almost cryed at the end đã đăng hơn một năm qua
zmanz đã bình luận…
Alpha và Omega hơn một năm qua
Garth115 đã bình luận…
oh wow hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
Me too hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Everybody shuffling *Cool beat* đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Everyday I'm shufflin, but not friday! gotta get down on friday! xD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
killer22 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
bạn know your bình luận is not đã đệ trình when your chat box isnt logging in đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Wait are bạn the one that watched me on deviantart? hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
yep i am :D hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Don't ya laugh at me!... okay laugh, I deserve that xD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I tình yêu my urge to daydream
its fun
but not while at school LOL
I Do it sometimes and my Brain files all the stuff my teacher says as thuyền mành, rác rưởi, rác đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
bạn can lock my body up in school, but not my mind! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại nice hơn một năm qua
smile
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Im addicted to táo, apple :D
That would be called a fanboy :)
bình luận "APPLE" If bạn are a fanboy also
đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
táo, apple hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
BITTEN táo, apple XD hơn một năm qua
Humphrey-Omega đã bình luận…
táo, apple hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I Dont know why but i had a dream that i was jumping over these rooftops trying to escape something and i was guided bởi a black wolf
we sat down for awhile and chatted i had the uncontrollable urge to pet him he didnt mind and thats when my dream ended i think
oh no wait there was thêm but it went offtopic from that
I Have some ngẫu nhiên dreams :P đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
bạn sure arent the only one to get ngẫu nhiên dreams :P I sometimes dream about shit that later I cant even understand how is it possible xD hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
XD ive dreamt alot crazier than that hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
O_O hơn một năm qua
worried
Red_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Katie, Alex, Sapphire, and I are watching Insidious đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wow, do they think its good? hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Alex almost pissed himself. Katie started making out with me ou of fear. Sapphire screamed OH FUCK! at the shotgun lasts smile. I hid under the covers hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
I NOW HAVE A&O ON MY ipod TOUCH!!!!!!!!!!!!! AND IT WAS FREE. I just ripped it, converted it, and added it to itunes, and added it to my ipod. (thanks to the help of humphreywolf11) đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
(i have the DVD which i bought, and im only using it for myself so it legal) hơn một năm qua
Garth115 đã bình luận…
u mean booyah? hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yeah lolz hơn một năm qua
mischievous
Jhoman12 đã đưa ý kiến …
Well Kate and I Had a Fun time (If ya'll know What i Mean) I did to before We was Sleeping :) đã đăng hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
I'm signing off now. Talk to bạn all later on. schools about to start in harrah , Ok. I gotta be ready. đã đăng hơn một năm qua
alexis249 đã bình luận…
AW! Well talk to bạn soon! hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
Where is everybody today? đã đăng hơn một năm qua
alexis249 đã bình luận…
I am on now. hơn một năm qua
Smartfoxtails12 đã bình luận…
im on ^^ hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Famous quote
"I Like bánh quy, cookie n wolves" Hank the chó sói, sói đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
-_- i did say that...lolz hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
5 hours sleep =_= *yawn* đã đăng hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Our prized member Anubis :D
He has been here on this club since its creation
APPLAUSE IS HEARD đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
yep, i think he was one of the very first to tham gia it, UriahA has been on here a long time too hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
both were here before i was! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
josemurcia2 đã bình luận…
i came after like 50 people join, but i didnt talk here til like another 20 những người hâm mộ hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại yeah so Anubis and UriahA should be the alpha's and your the beta and Hank is the omega hơn một năm qua
CandoAlpha đã đưa ý kiến …
OMG where have I been?? Where do I go?! How do I stay gone so long?! Its okay, its okay! I'm back now! ... even if just for a little bit đã đăng hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
awww. No tình yêu for the Cando... hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Ha! that's what bạn get for leaving for so long! XD hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LAWLS hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
boo to you! boo! ! hơn một năm qua
Wolfman32 đã đưa ý kiến …
Rose thinks I'm evil right now. Its because I scared off my little sister's boyfriend with something I said. I don't know why he ran. đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
what did bạn say? hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Oh just something about how I can see through walls and I know how to castrate. :) hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
heheheh. I just tình yêu it when the only message they get from it is "Run... RUN bạn FOOL!" hơn một năm qua
smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
LWK part 25 is up! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
thx hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
Better then great. Your best yet. hơn một năm qua
Xscash232 đã đưa ý kiến …
Continuing my The fight series as The Make up So if anyone wants to keep đọc go ahead nothing will be different other than the make up đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Well no work for me today, what should me and Kate do on this cloudy u ám, sương mù day? đã đăng hơn một năm qua
Xscash232 đã bình luận…
What ever bạn feel bạn want to do hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Sweeeeeeeeeeeeeet! hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
i got bored so a đã đăng a Life with Kate! hơn một năm qua
Wolfman32 đã bình luận…
its awesom man. hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Just had some maccers(Mcdonalds) it was delish
but dont consume a Milkshake and a sundae its sickening LOL – Liên minh huyền thoại đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
lucky, i had mcdonalds today hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
A milkshake and a sundae? Ice cream coma hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
heart
SweetsOmega đã đưa ý kiến …
Goodnight, everyone! I know this is a lot later than usual, but I've been REALLY busy tonight. Thank bạn SO much for your wonderful các bình luận on my latest story! I tình yêu bạn all as friends! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
good night, SWEET dreams! (bad pun i know) hơn một năm qua
killer22 đã đưa ý kiến …
Still cant stand it how my friend is going out with the girl i like đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
man, poor bạn :( hơn một năm qua
killer22 đã bình luận…
Just like my first story. i just cant stop liking her hơn một năm qua
VengeanceWolf đã bình luận…
interestingly enough... nope never happened to me lol, i always get the girl, but i feel for bạn man hơn một năm qua
killer22 đã bình luận…
Main reason he's going out with her : because i wanted to hơn một năm qua
VengeanceWolf đã đưa ý kiến …
YO! Whats up newbies? im gone for like 2 months and we get a shit ton thêm people to hang with. Well now bạn all get the most amazing gift ever... meeting me!!!!
đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
your right.....n00bs hơn một năm qua
VengeanceWolf đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
VengeanceWolf đã bình luận…
of course hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
Sorry if i sound like a crazy old idiot but im a christian so bạn may see some christian references :P đã đăng hơn một năm qua
Red_Pyramid206 đã bình luận…
Same here! It's ok man! hơn một năm qua
HumphreyWolf11 đã đưa ý kiến …
I GOT A DISTINCTION IN COMPUTER SKILLS W00T!
Oh yeah! đã đăng hơn một năm qua
Fearlessdude88 đã đưa ý kiến …
Just got back from Vacation glad to be back đã đăng hơn một năm qua
Garth115 đã bình luận…
cool hơn một năm qua
Fearlessdude88 đã bình luận…
Yea whent to Miami forgot to post it before I left LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
heart
SweetsOmega đã đưa ý kiến …
Hi, everyone! How are ya all tonight? My Arctic and I are just FANTASTIC! I've got my Thursday night present for ya all - I just need to put the finishing touches on it. I'll let ya all know when it's ready. đã đăng hơn một năm qua
Garth115 đã bình luận…
cool! hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
Hi Sweets! :D hơn một năm qua
SweetsOmega đã bình luận…
Okay, everyone! It's ready! I hope ya all enjoy it! hơn một năm qua