Alpha và Omega Wall

hiển thị các bài viết 1731-1740 của 21020

TheOneTruekate đã đưa ý kiến …
Kate's Quote of the Day
Kate: Life is like a diamond...fragile...live your life the way bạn want to...follow those dreams...and life, like a diamond, dont ever break it.... đã đăng hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
She the perfect one hơn một năm qua
TheOneTruekate đã bình luận…
Perfect one? hơn một năm qua
ayonamiller55 đã bình luận…
i do hơn một năm qua
meh
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Wow...49ers just lost. I mean this was Skipper's first 49ers game ever, was watching with my dad, Marlene, Lilly, and Sapphire. Was all excited, and I even told my girls we would have fun tonight cause I was so pumped up today even if its a school night tonight, but.....all of it went away cause Niners lost. Even worse Skipper is all disspoineted....*looks down* Yeah, the good feeling is gone. Nothing to do now is just wait for school tomorrow :\ đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Damn, what a bummer that must be :( hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
that was a hella close game tho. when i tuned in i though the Boys were done for, they pulled a miracle out at the last second. hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
wow, sorry to hear that hơn một năm qua
jbiehl đã đưa ý kiến …
Eve vs Derpy.......who would win? đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Eve and Derpy hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
yay! hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
EVE! hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
Eve! hơn một năm qua
kates-mate101 đã đưa ý kiến …
Does anyone here have a PSN "Soldier boy 714" đã đăng hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
No hơn một năm qua
Ignas357 đã đưa ý kiến …
An idea got to my head... now it's searching for the brain. đã đăng hơn một năm qua
jbiehl đã bình luận…
Cool. hơn một năm qua
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
I'm on page 5 for most contributions here. Hope I'm able to get to page 4 bởi October. đã đăng hơn một năm qua
big smile
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
My little Skipper will be watching his first San Francisco 49ers game today! The 49ers face the Dallas Cowboys today (one of our rivals!) So 3 hours me, Skipper, Lilly, Marlene, Sapphire, and my dad shall be in the living room watching the game on our HD big screan TV! WOOT! And best part, Skipper will be whereing my old 49ers jersey that I had when I was a kid. Its the jersey of the 2nd grestest QB in the 49ers history, Steve Young, number 8! It fits him good and Skipper will where it proud! :D đã đăng hơn một năm qua
RustyandJuneP đã đưa ý kiến …
Can Somebody báo cáo This Dumbass. Her Name Is KitkaTheFalcon and She Benn Trollen on Skipperfan5431 and Jhordan232. đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Reported hơn một năm qua
RustyandJuneP đã bình luận…
THANK YOU! hơn một năm qua
RustyandJuneP đã bình luận…
THAKS GUYS! hơn một năm qua
smirk
Jhordan232 đã đưa ý kiến …
Kate's been offly Naughty today which i like any ideas to let her Be normal? đã đăng hơn một năm qua
anubis210 đã đưa ý kiến …
i made a legend of the guardians club yesterday can bạn join? ive added the link hear đã đăng hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Good luck not getting it removed, since there's allready one :/ hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
theres all ready another alpha and omega club hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
indeed bạn do hơn một năm qua
hmmm
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Im sick of all this balto crap. Get it off of here please. After all these fights I dont want see any off topic. And I find this fat pictures kind of offensive. Would it be to much to ask to remove this crap please? đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Honestly, I dont care if the club is dead hoặc not. It is strictly and Alpha and Omega club and we dont need balto stuff. If they wanna do that, go to balto nguồn hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
That place shut all the other balto sites down hơn một năm qua
katealphawolf1 đã đưa ý kiến …
ad but happy. im happy cz it's a and o 's b-day but sa cz thise the ngày my step mom died đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
yeh to tell bạn i fell bad for my step sissters and step bro.:'(and thank bạn hơn một năm qua
KateLillyWolfy đã bình luận…
I hate death anniversaries. Best wishes to bạn and may your step mother rest in peace. hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
yes.thats something good hơn một năm qua
Knittenqueen đã đưa ý kiến …
To celebrate A&O's 1st Anniversary, I am watching the movie the same time I saw it in theatres today at one of ite premiere times, 7:00 pm. But I am watching it 3 hours ealry at 4:00 pm which is right now at Pacific Coast time. i hope the rest of bạn guys have an awesome celebration too!! đã đăng hơn một năm qua
anubis210 đã đưa ý kiến …
just for the record i have another tháng till A&O is one năm old đã đăng hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
haha thank you!! ^^ hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
lol] hơn một năm qua
big smile
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Gonna Watch Alpha and Omega on XBOX Tonight! đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
what's your gamertag? hơn một năm qua
NadineDeer đã đưa ý kiến …
It's Alpha and Omega's 1st birthday. Whose ready to celebrate with me? We gotta party hard! :D đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
JA! :D hơn một năm qua
Jhordan232 đã bình luận…
:DD hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
drugs are not permitted in my club hơn một năm qua
NadineDeer đã bình luận…
Who đã đưa ý kiến anything about drugs? XP hơn một năm qua
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
At six o'clock, it will be almost exactly when I first saw Alpha and Omega in 3D ^_^ đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
bởi this afternoon I won't be on till late at night cause I'm going to my grandparents house to celberate my mom's birthday (its tomorrow but its Saturday so yeah XD) I will bring A&O and will be watching it with my family on a flat screan HD TV! Its going to be awesome! :D đã đăng hơn một năm qua
mischievous
katealphawolf đã đưa ý kiến …
I just got done watching A&O on its anniversary with my girls Kate and Katie and discovered that there are a total of 13 butt/crotch shots of Kate in the movie, man i wish this movie had been made into the furry movie it was origionally intended to be! XD đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
It would be great, but I think It wouldn't get such a great release then. hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
I'm going to watch it at my grandparents house. Why? Because they have a HD flat scren TV with surrond sound! It WILL be worth the wait! :D hơn một năm qua
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
Happy September 17 everyone!!! Best wishes to all Alpha and Omega fans! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
same to you! hơn một năm qua
ayonamiller55 đã bình luận…
best wish to bạn hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
I totally forget it sorry everyone hơn một năm qua
metalwolf116 đã đưa ý kiến …
happy B-day alpha and omega! does any one feel like they are being watched? đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
no not at all hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
no nor do i LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
ayonamiller55 đã bình luận…
not me but im not leting my guard down hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
How can I forget about Sept 17 how could this happen arrrrg! hơn một năm qua
sad
Alue26 đã đưa ý kiến …
bạn know, I can't watch It, but Happy Birthday, Alpha and Omega, greetings from Belgium, the only country where It Isn't available!!!
đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
that sucks man, bạn have never seen it then? hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Yes, I've seen It on YouTube! But after a long tìm kiếm and after long negotianting with myself! hơn một năm qua
HumphreyAlpha đã bình luận…
Shoot me your address and I'll give bạn one of mine hơn một năm qua
big smile
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
link

Happy Birthday to all our mates from us in Silent Hill!

*Kiss* happy birthday Katie and Kate. I tình yêu bạn đã đăng hơn một năm qua
laugh
TheOneTruekate đã đưa ý kiến …
Kate: Happy birthday Alpha and Omega!! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
u must be on the east coast hoặc something, it is still 10 here LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
TheOneTruekate đã bình luận…
i am, its 9 here hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
Guys September 17 Is Alpha And Omega Sorry about late reply the I'm busy and totally forgot hơn một năm qua
crystalcat15 đã đưa ý kiến …
Yay! One năm anniversary! Alpha and Omega forever! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf1 đã đưa ý kiến …
happy b-day alpha and omega! đã đăng hơn một năm qua
crying
katealphawolf1 đã đưa ý kiến …
hi guys if bạn dont like the b-dawg x kate thing don't say things bad about it it hurts my feelings đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
it's ok .and thx. hơn một năm qua
ayonamiller55 đã bình luận…
bạn know bạn dont suppose to tim, trái tim a girl feelings. hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
hoặc anyones at that. hơn một năm qua
big smile
hank666 đã đưa ý kiến …
It is the 1 năm Anniversary of Alpha and Omega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
:D hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
EST that is hơn một năm qua
RustyandJuneP đã bình luận…
YYYYYEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHHHHH! hơn một năm qua
IAmWolfgirl99 đã bình luận…
whoohoo :-) hơn một năm qua
boltfan2012 đã đưa ý kiến …
tình yêu this movie đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
agreed hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
herd at! hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
i would give it 10 stars! hơn một năm qua
smile
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
I can't wait til tomorrow!!! 1 năm already... Feels like just yesterday I saw it in 3D. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Agreed hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
same here! hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
dito! i tình yêu it hơn một năm qua
cool
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
link

Newest Silent Hill: Downpour trailer!

What do yall think? đã đăng hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
Who is staying up 'till midnight tonight? cause when that clock trikes 12 it will be September 17th, the A&O Anniversary!!

(I have EDT so It will be midnight for me first) đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại same hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
same hơn một năm qua
IAmWolfgirl99 đã bình luận…
i stayed up! hơn một năm qua
TheChriZ1995 đã đưa ý kiến …
New AMV is up! I made it in honor of A&O's one năm anniversary đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf1 đã bình luận…
is tommrow. hơn một năm qua
TheChriZ1995 đã bình luận…
yep cuz i finished it early hơn một năm qua
anubis210 đã đưa ý kiến …
can anyone els hear access facbook? because i cant...i have 3 and cant get any of them to work đã đăng hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
well i cant get any of them hơn một năm qua
boltfan2011 đã bình luận…
mines working good for once hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
yup yup hơn một năm qua
Alue26 đã đưa ý kiến …
khó tin what just happened guys!! I was đọc Creepypasta, and out of the nothing, falls down a spider!!! Helluva Creepy!!! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại i hate spiders, tiếp theo to mice are my least yêu thích living things on the earth hơn một năm qua
big smile
metalwolf116 đã đưa ý kiến …
Life is good, life is do hoặc die and I won't lay down and die, I will DO!! đã đăng hơn một năm qua
smile
Xscash232 đã đưa ý kiến …
MORNING EVERYONE IS KATE HERE AND DANIEL IS OFF TO WORK AND ILL BE CHATING BUT NOT TILL LATER đã đăng hơn một năm qua
butchluver400 đã bình luận…
OMG O-O Don't yell! hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
Tomorrow will be the 1 năm anniversary of A&O. I still remember when I first heard of it. I was watching TV and a commercial for it came on TV. After the commercial, some thing in me clicked and I was istantly obsessed with it. I went to the A&O official website and did all the activities. I also remember waiting till Friday to go see it. The whole week seemed to slowly go by, but on Friday, September 17th (the ngày it was released) I went and saw it. I couldn't wait for it to go on DVD. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
But when it did, I bought it right away!! $32.00 but I still bought it. I watched it over and over for almost the whole day. After a few days I was on the internet and cme across a website that I liked right away: Fanpop. And ya'll know it from there. hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Sadley, no hơn một năm qua
jason74633 đã bình luận…
Can't believe it i'm too chatting why'd didn't bạn tell me! Arrrrg! hơn một năm qua
cool
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
link

đã đăng hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
HOLY CRAP hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
wow! hơn một năm qua
Ignas357 đã bình luận…
Daaaaaaamn hơn một năm qua
heart
SweetsOmega đã đưa ý kiến …
Awww... THANK bạn for your FANTASTIC các bình luận on my latest story, guys! Hey, I have a favor to ask of ya, though - I found a typo in the story and corrected it, but that made me lose all the những người hâm mộ I had for the story. Could I ask those of bạn who fanned it to do it again, please? Thank bạn SO much! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
i never knew it did that, guess i better read my stories before i post them! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
SweetsOmega đã bình luận…
Well, I'm not entirely sure it did that after all, but it looked that way right after I'd corrected the typo. hơn một năm qua
CandoAlpha đã đưa ý kiến …
Wud up, my Alphas?!
đã đăng hơn một năm qua
mischievous
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Phil's Kate is my mom now đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
what? hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
she adopted me hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Ok, acutally for some reason its kinda akward if ur my dad hơn một năm qua
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
I think I should share this with everyone since bạn guys are like all of my family. Most of bạn know I have a learning disability, but I have thêm then just one disorder. I also...have a anexity disorder, a panic disorder, a disorder that makes mad easily (IDK how to spell it) and I'm also Autistic. (It means its hard for me to communicate with other people.) I pretty much had all those disorders since birth. I just thought I would tell this with bạn guys wince I trust bạn all. đã đăng hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
I just hope none of bạn guys think I'm retarted hoặc anything. Cause I'm not. I just have a lot of disorders that makes life diffuuclt for me. hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Nobody is perfect man, I was adopted and i was a crack baby, I Think I have ADHD too hơn một năm qua
ArcticWolf đã bình luận…
I have Obsessive Compulsive Disorder (which is actually really common) and Generalized Anxiety Disorder... So you're not that alone. hơn một năm qua
big smile
SweetsOmega đã đưa ý kiến …
Hello, everyone. How are ya all tonight? My Arctic and I are fantastic! I've got something a bit different for ya all tonight. You'll see what I mean when I get it put up for ya all, which will happen in a few minutes. đã đăng hơn một năm qua
SweetsOmega đã bình luận…
Okay, it's up! I hope ya all enjoy it. hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
enjoyed!! hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
TWO PAWS UP hơn một năm qua
AlphaWolfCurt đã đưa ý kiến …
finally got my diehard woooooohh đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
congrats hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
sweet, still working on my fanatic! i am determined to get one! hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
*howls* hơn một năm qua
big smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
On Saturday everyone watch A&O to commemorate the one năm anniversary! XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
i will! hơn một năm qua
kateomegawolf đã bình luận…
Agree!! hơn một năm qua
LillyLover62 đã bình luận…
will do! hơn một năm qua
Knittenqueen đã đưa ý kiến …
Two thêm days to go for A&O's 1st Anniversay!!!! đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
yep we all gotta watch it Saturday to commemorate! XD hơn một năm qua
AlphaWolfCurt đã bình luận…
so should i watch it wen it is saturday for u guys hoặc wen its saturday for me hơn một năm qua
AlphaWolfCurt đã bình luận…
thts tomorrow 4 me hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã đưa ý kiến …
Helo Everybody,
i'm about to bởi me a new Fun car.
This time i want to have a classic american car. From end of sixties to middle seventies`. what would bạn recommend for me?
đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
oh man so many good choices! my personal các sở thích are a 1968 Chevy Impala SS427, 1969 Ford giống ngựa rừng ở mể tây cơ, mustang Mach1, and a 1974 Chevy Monte Carlo with a 454 big block V8 (used to have one miss it) hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
me and dad have a 69 Mach 1 in near mint condition, but my dream car is that Impala, such a mean agressive looking car hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
ell i'm thinking it will be an mustand hơn một năm qua
humphrey2 đã đưa ý kiến …
slydog117add me i need to do that.OK!or i will gine bạn a điểm thưởng hoặc not.or maybe the poster of alpha and omega.(picture). đã đăng hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
OK i'll do it now! hơn một năm qua
humphrey2 đã bình luận…
bạn will? hơn một năm qua
alphakatewolf đã đưa ý kiến …
Katealhawolf, i tình yêu your thông tin các nhân picture!
It looks like she's eating cỏ XD đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại thanks! :) hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
creepy eerie fog out there this morning, when we ventured out of the hall this morning it was dead quiet. Starting to remind me of winter, I am kinda looking phía trước, chuyển tiếp to it, want Mất tích of snow and some deep đít, mông, ass drifts to bust through in my Bronco hoặc Tacoma! XD đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
wait fog, oh crap ITS THE MIST!!!! hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại did u get that from the movie hoặc the book? hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại i remember the movie the mist...thing gave me nightmares hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Silent đồi núi, hill right there hơn một năm qua
big smile
Xscash232 đã đưa ý kiến …
NEW INFO bài viết UP FOR MY tiếp theo SERIES GO AND READ THEN bình luận đã đăng hơn một năm qua
big smile
hank666 đã đưa ý kiến …
H: Handsome
A:Awesome
N: Never mean
K: Kind

I got bored so I did this. đã đăng hơn một năm qua
anubis210 đã bình luận…
its better not to do 2 H'S like H:andsome LOL – Liên minh huyền thoại me just picky :P hơn một năm qua
smile
slydog117 đã đưa ý kiến …
i made a bài viết does anyone want to look at it?anyone?it's real good. đã đăng hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
my first one YEAH!!!!! hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
*howls* hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
bạn must read it. hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
xin chào that's cool did bạn like it? hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Guys I am so sorry, especially to bạn Brandon, what I did was wrong. I let bạn all down and pretty much spat in all of ur faces, if bạn want me to step down and leave I will just xóa my account and di chuyển on to greener pastures. đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
It whatever u wanna do. but I say stay hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
NO! NO! JON! That's not what I meant! Dude! NO! PLEASE DON't! hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
THANK GOD! hơn một năm qua
angry
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Jon and Brandon, two of my best Những người bạn and some of the people who I would trust my life with. bạn are both diễn xuất like 4 năm olds fighting over a stupid restaurant. Its not worth the bond bạn both have. Both of bạn grow up and get over it. Do it for your friends, Kate, and Lilly, and anyone else. Quit diễn xuất immature. Its starting to piss me off and I dont want this place to go to hell over KFC. đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
I hate to be harsh, but Im not watching my two brothers going at eachother's throats over how chicken is prepared at a fast thực phẩm place hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
ITs not about KFC! He just laughed at my feelings! hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Katie: *cries* Stop it! Please! hơn một năm qua
rainy
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Alright Jon, bạn don't want to be Những người bạn anymore! Fine! Look.....I'm sorry for what I said! But I am still pissed at bạn for just laughing at what I cared about! I don't care that bạn eat at KFC but would it kill bạn to just hiển thị a little effection and NO LAUGHING? đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
dude bạn đã đưa ý kiến "i dont wanna piss bạn off again" and i was like "haha probably a good idea" how did that offend you? hơn một năm qua
Metallica1147 đã bình luận…
"Haha" that's the key word right there. Dude it felt like your were laughing at my feelings! If bạn were joking around hoặc something I didn't know! I can't take jokes well! When bạn laughed it pissed me off cause I thought bạn didn't care about how I felt. hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
it is true bạn guys. hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
I have some good news guys, Meebo (the fanpop IM) will still be on hear and is not leaving. How do I know this, well I emailed the Meebo team and they never heard of that and they were going to check just to make sure. So no worries guys, the IM will still be here bởi november 4th. The thing ending on november 4th is Meebo rooms, it has nothing to do with the IM here. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
*here hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
I go above and beyond for ya'll XD hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
yay this is good to hear hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yep :P hơn một năm qua
Alphaman đã đưa ý kiến …
So tired of HA on here pinning crap on me when y'all can see im rarely on here I had 50 messages from HA nickname of someone saying that I was starting crap if he does it again I'm going to báo cáo him đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
only person i can think of is HumphreyAlpha, is that who it is? hơn một năm qua
kingdom123 đã bình luận…
i dont know sorry hơn một năm qua
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Life with Kate and Katie part 4 is up! XD đã đăng hơn một năm qua
laugh
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
Im paying my friend $2 for a bag of her chó sói, sói husky's hair đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại i pay for that hơn một năm qua
ayonamiller55 đã bình luận…
LOL – Liên minh huyền thoại i pay for that too hơn một năm qua
smile
Metallica1147 đã đưa ý kiến …
Just to let everyone know, I now have a clone of Sapphire. So now I got 3 lovely ladies! Lilly, Marlene (from Penguins of Madagascar) and Sapphire! How nice! And Sapphire says she's going to dye her lông, lông thú vàng XD (not bright gold, but her lông, lông thú will be a bit brighter then Kate's) But I like gold! 49ers color right there! hehe ^^ đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
lucky! ^^ hơn một năm qua
Alphaman đã bình luận…
Oh wow I'm so excited(being sarcastic* hơn một năm qua
humphrey2 đã đưa ý kiến …
I'm the real Humphrey i do like everyone who likes to chat with me so go ahead chat.i'm free every weeknights.*howls* đã đăng hơn một năm qua
humphrey2 đã bình luận…
no but i act like him have his voice i also howl like him as well. hơn một năm qua
omega_humphrey đã bình luận…
i am humphrey grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hơn một năm qua
humphrey2 đã bình luận…
holy crap! humphrey calm down!it's just a joke!what a chó sói, sói can't joke? hơn một năm qua
rainy
metalwolf116 đã đưa ý kiến …
Such a very long and dissapointIng ngày đã đăng hơn một năm qua
metalwolf116 đã bình luận…
just a bad, sad and disappointing day. art will not be mine hơn một năm qua
AlphaWolfCurt đã đưa ý kiến …
Well ITs 1am imma gp to giường night peeps đã đăng hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
*wispers**howls quiety* hơn một năm qua
Xscash232 đã đưa ý kiến …
NEW bài viết UP EVERYBODY WHO READS IT LEAVE A bình luận AND NOTHING NEGATIVE đã đăng hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
ngẫu nhiên fact: the person who voices Hutch also voices a Japanese solider in Call of Duty World at War. đã đăng hơn một năm qua
Xscash232 đã bình luận…
So he Voices TAKEO From Nazi Zombies hơn một năm qua
Xscash232 đã bình luận…
Wow hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
No, he didnt voice takeo, but he did voice a imerial soilder in WaW, i just dont know wjich hơn một năm qua
Xscash232 đã đưa ý kiến …
Morning Everyone Is Kate here and Daniel has work today so i will be doing some talking đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
kk hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
NPLH Update; Chapter 44 locked and loaded. Please enjoy! đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
For me and TheTrueKate!

link đã đăng hơn một năm qua
kingdom123 đã đưa ý kiến …
heyllo evebod! (A&O) đã đăng hơn một năm qua
TheTrueKate đã đưa ý kiến …
XD ho here likes meh new Icon? XD đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
:D PAW-some hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
pretty damn cool! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
slydog117 đã bình luận…
not bad!! hơn một năm qua
cool
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
A view of my reality and the monsters that I control. Heather is my sister

link

Plus this may be my theme song đã đăng hơn một năm qua
Scar_Alpha1 đã đưa ý kiến …
sitting hear watching family guy...how fun :D:D đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
South Park is better but Family Guy is my một giây yêu thích mature cartoon! LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
ninja989 đã bình luận…
STEWIE: xin chào LOIS! LITTLE LESS YAK-ITY YAK AND thêm CUTTING UP MY BANANA. WHAT IM I SUPPOSTED TO DO PUT THE WHOLE THING IN MY MOUT** OH HELLO !!!!!!!!!!!!!! LOL!!!!! I tình yêu THAT LINE! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
XD hơn một năm qua
cake
TheTrueKate đã đưa ý kiến …
xin chào everyone. Its kate! I just wanted to know how everyone's doing! Oh yeah heres a piece of cake for eveyone XXD đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
yay, its not a lie!!!! hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
NOM hơn một năm qua
ninja989 đã bình luận…
GF AND BF? hơn một năm qua
RustyandJuneP đã đưa ý kiến …
meebo's back up. đã đăng hơn một năm qua
crying
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Guys please believe me! My bro and his asshole friend did this! I would never hurt my friends. Never! đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
I understand! bạn never should do something like that!! hơn một năm qua
Scar_Alpha1 đã đưa ý kiến …
me soooo bored people đã đăng hơn một năm qua
lagtr77 đã bình luận…
ehhh its a school day, what do bạn expect. hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
yeah me too hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
dont worry im hella bored too but i keep finding distractions! woooo! distracted!! hơn một năm qua
Scar_Alpha1 đã bình luận…
school day? i dont go anymore man hơn một năm qua
big smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Life with Kate and Katie part 3 is up! người hâm mộ and bình luận if bạn enjoy it! :) đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
and also if bạn are confused, Life with Kate and Katie has no connections with Life with Kate LOL – Liên minh huyền thoại hơn một năm qua
CandoAlpha đã đưa ý kiến …
wud up my Alphas! I'm up early but I don't know why lol! what's happening??? đã đăng hơn một năm qua
Alue26 đã bình luận…
Me no know either, Cando!! hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
nobody knows?? booooo hơn một năm qua
CandoAlpha đã bình luận…
red bull... that is my answer to coffee haha hơn một năm qua
cool
hank666 đã đưa ý kiến …
If bạn could have any A&O chó sói, sói plush, who would it be? it can be ANY A&O character. đã đăng hơn một năm qua
crystalcat15 đã bình luận…
Janice, the vegetarian chó sói, sói hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
Katie!!!!! :-) hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
*clones it* there, now we both have one!! and i have a lilly! hơn một năm qua
big smile
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
link

Something to cheer u all up! đã đăng hơn một năm qua
LIL-Humphrey đã bình luận…
LOL! pointless, but funny :-D hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
LOL! XD hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Hello, this is the hacker. I am nghề viết văn to say I am truly sorry for hacking your Những người bạn account. It was wrong and seeing the pain i caused was too great. So I decided to fuck off. Plus Chris came in and kicked the shit out of me. So Yeah. Im sorry. đã đăng hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
u better be hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
HOLY FUCK! Guys, I was hacked. My brother's friend hacked my account. Im sorry guys.... Holy shit đã đăng hơn một năm qua
HumphreyAlpha đã bình luận…
bạn brought Scar and Bolt back. That's what matters. hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
Hey, they are family right? hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
What have I done.........I tore my family apart.......I cant take this.... đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Katie, Scar, and Colby's Bolt are dead........... đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
I DONT NEED ANYONE! bạn ALL ARE PATHETIC! đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
bạn are all my enemies now...... đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
Ive finally snapped......... hehehehe đã đăng hơn một năm qua
laugh
Xero_Pyramid206 đã đưa ý kiến …
link

HAHAHA! đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
Oy, Oy, Oy! NPLH updated folks, catch it!
link
link

BAM. đã đăng hơn một năm qua
KateLillyWolfy đã đưa ý kiến …
xin chào guys, just wanted to say, my Deviant Art is OfficialKateWolf(lol no I'm not OWK from youtube, but her vids are awesome!) đã đăng hơn một năm qua
Garth115 đã đưa ý kiến …
xin chào guys sorry i haven't been around much but i still check on everyone here. so don't think i don't care because i do :)
đã đăng hơn một năm qua
EightySix đã đưa ý kiến …
I'd say this place has done a helluva job getting cleaned up. I didn't take much issue with most content, there were a few pics I had reported a dozen times though. thanks to those of bạn putting forth the effort to ensure we don't get the club yanked... though I think vengeance 's battle royal was an exercise in idiocy... all the same a thanks and hearty congratulations are in order to each of you. đã đăng hơn một năm qua
kingdom123 đã bình luận…
i absolutly agree i know i had a big arguement with him but i just didnt think it was worth it =) hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
yeah, it was worth it hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
The King-Jackass could have gone about it in a different way than presenting himself as a tyranical child. "Do what I say hoặc NO ONE GETS TO PLAY!". Pff. I'm not gonna argue against there needing to be a tighter grip on the rules here, but a tighter grip can occur without an iron fist. From a jackass. Because I hate him. hơn một năm qua
kingdom123 đã đưa ý kiến …
the meebo is working again woohoo! đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
:D hơn một năm qua
katealphawolf đã bình luận…
still not for me! dammit >:( guess it will never work for me agian but thats ok hơn một năm qua
EightySix đã bình luận…
lol, about damn time. Too bad I already DL'd the in browser version of Meebo so I can have it open on any page I visit... hơn một năm qua
TheTrueKate đã đưa ý kiến …
ATTENTION EVERYONE! ATTENTION! WE NEED TO KEEP THE A&O CLUB CLEAN! xóa ALL THE DIRTY STUFF AND TAKE IT SOMEWHERE ELSE PLEASE! thank bạn for understanding. ;)

~kate đã đăng hơn một năm qua
TheTrueKate đã bình luận…
thaaaaannnkkm you! hơn một năm qua
TheTrueKate đã bình luận…
ehehehe take of the m hơn một năm qua
WhiteFireWolf đã bình luận…
well then dont simple as me wining in war hơn một năm qua
hank666 đã đưa ý kiến …
Had a aggressive reaction today. I was in the band room and this 6th grader walked bởi and I over heard him say "They is so retarded, I hate them so frekin' much. And that one is just a retard". Something in me snapped and I shoved the kid and he fell on to other people and thier instruments. I then ran out of the band room and was shocked why I did that. I then new why, He sounded like the troll and something in me snapped and I just flipped out.....weird. đã đăng hơn một năm qua
hank666 đã bình luận…
Its was strange. I just snapped like that hơn một năm qua
TheTrueKate đã đưa ý kiến …
im taking a LOONNNGG vaction from fanpop! why? because this place needs to be cleaned up! Iv'e been seeing alot of dirty stuff on here and I don't like it.. So... if bạn want me to stay on here. Clean up this place. Im tired of seeing all this dirty crap.

Reasons for this message- if bạn don't clean up. I might get in trouble and never be able to come on here! EVER!
đã đăng hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
were doing why hơn một năm qua
Xero_Pyramid206 đã bình luận…
what we can. DONT LEAVE!!!!!!!!! I'm gonna go crazy hơn một năm qua
TheTrueKate đã bình luận…
please... I can't spend every night having nightmares about *gulps* ***... hơn một năm qua
kingdom123 đã bình luận…
there is no thêm dirty stuff because vengeance chó sói, sói came here and made us get rid of it soo... i dont know what ur talking about hơn một năm qua
boltfan2011 đã đưa ý kiến …
just got back in my house yesterday what a disastar this whole weekned has benn with the hevay flooding in north east PA ive seen peoples houses tworn apart ferinds housees wrecked bởi flood waters its just been a terrible disastar to wxperince but now people can rebuild if that dike flooded we all might have been seriously injured hoặc dead so relived its back to normal đã đăng hơn một năm qua
big smile
katealphawolf đã đưa ý kiến …
Life with Kate and Katie part 2 is up! Enjoy, bình luận and người hâm mộ if bạn like them! :) đã đăng hơn một năm qua
kateomegawolf đã bình luận…
Awesome!! hơn một năm qua